بازداشت عاملان ناآرامی های شرق استان تهران

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی شرق استان تهران بابیان اینکه عوامل اغتشاش در شرق استان تهران دستگیر شدند، گفت: با توجه به اینکه سایت پلیس فتا اعلام کرده است مردم هرگونه اطلاعات مانند عکس و فیلم اغتشاشگران را اختیار ناجا قرار دهند.

سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران در پاسخ به اینکه حدود ۵۰ درصد از عوامل اغتشاش در منطقه خیرآباد و شهرک مدرس از اتباع بیگانه بودند، اظهار داشت: امکان دارد آن‌ها تحت تحریک آشوبگران قرار بگیرند، نمی‌توانیم بگوییم این دوستان، ضدانقلاب هستند بالأخره بسیاری از افغانستانی از لشکر فاطمیون بودند و در کنار رزمندگان ما خون‌هایشان ریخته شده است.

عزیزی افزود: مردم در کنار نیروهای مسلح و امنیتی و همه آن عزیزانی که همیشه دلسوز انقلاب هستند و در هنگام بروز چنین خانواده‌ها مراقب جوانان باشند تا فریب عده‌ای آشوبگر را نخورند.

وی بابیان اینکه عوامل اغتشاش در شرق استان تهران دستگیر شدند، گفت: با توجه به اینکه سایت پلیس فتا اعلام کرده است مردم هرگونه اطلاعات شامل عکس و فیلم از اشرار و اغتشاش‌گران دارند در اختیار ناجا قرار دهند که ان‌شاء الله این اخلال گران شناسایی و به دست دوستان دستگاه قضاییه بسپاریم که به زودی زود به سزای اعمال خودشان برسند.

همه مردم عزیز و بزرگوار ایران اسلامی می‌دانند که دشمن همیشه به دنبال دشمنی و فتنه‌گری بوده است، هر جایی که بتواند اراذل‌ و اوباش و عیادی خودش را تحریک کند معمولاً اقدامات کوری را انجام می‌دهند و فتنه اخیر هم یکی از این نمونه‌ها است.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران خاطرنشان کرد: این بزرگ‌ترین پشتوانه برای امنیت است که مردم شریف از اوباش و اشرار ابراز تنفر و انزجار می‌کنند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران، گفت: الحمدالله از همان روز مردم صفشان را از صف اخلال گران جدا کردند و این جدایی باعث شد تا نیروهای امنیتی و انتظامی بتوانند به راحتی فتنه گران و اشرار را تار و مار کنند و بااقتدار اجازه هیچ حرکتی به آن‌ها ندادند.

وی تأکید کرد: ما همیشه نیازمند این پشتوانه‌های مردمی هستیم ولی تا آخرین قطره خونمان برای حفظ امنیت مردم و اینکه در رکاب ولی‌فقیه باشیم ایستاده و دریغ نخواهیم کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 520183 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟