نسیم ادبی با دو نمایش روی صحنه می‌رود

نسیم ادبی بازیگر Actor سینما، تلویزیون و تئاتر این روزها در دو نمایش «خروج ممنوع» و «شیروانی داغ» روی صحنه تئاتر دیده می‌شود و داستان‌های متفات در نقش‌های سخت و چالشی را به بینندگان ارائه می‌دهد.

نسیم ادبی درخصوص نقش خود در نمایش«خروج ممنوع» و «شیروانی داغ» به خبرنگار تئاتر «صبا» گفت: دو نمایش سخت و متفاوتی را بازی می‌کنم چرا که در نمایش «خروج ممنوع» نقش زنی را دارم که مرده و در دوزخ قرار دارد و بخاطر اشتباهاتی که انجام داده منتظر تاوان است. در نمایش «شیروانی داغ» که برگرفته از فیلم «گربه روی شیروانی داغ است» و الیزابت تیلور آن را بازی کرده است؛ نقش من در این نمایش به خاطر بازی حرفه‌ای ایشان بسیار سخت تر می‌شود و موضوع دروغ را بیان می‌کند. من در نمایش «شیروانی داغ» نقش زنی را دارم که می‌خواهد از عشق خود محافظت کند و درگیر اتفاتی با اطرافیان می‌شود و قصد دارد موضوع دروغ در خانواده‌ها را نشان دهد و دلیل آن را بگوید.

بازیگر «شهرزاد» در ادامه افزود: نمایش«خروج ممنوع» کار خانم گیتی قاسمی از ۲۰ آبان از ساعت ۱۸:۳۰ در تالار حافظ شروع شده است و نمایش «شیروانی داغ» کار آقای ایوب آقاخانی از ۳۰ آبان در تالار ایرانشهر اجرا می‌شود و امیدوارم بتوانم هردونقش را به نحو احسن اجرا کنم.

وی در پایان درباره بازخورد مردم از نمایش «خروج ممنوع» گفت: بازخورد مردم نسبت به این نمایش عالی بوده است چراکه مرگ دغدغه بسیاری از ما انسان‌ها است و همیشه برای ما سوال است که جهان پس از مرگ چگونه است و ما بعد از مرگ کجا می‌رویم و گناهکاران چگونه تاوان گناه خود را پس می‌دهند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید
*صبا

کدخبر: 436179 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟