«سروش صحت» مشغول نگارش «فوق لیسانسه ها»

رضا جودی کارگردان تلویزیون و سینما Cinema درباره سریال "فوق لیسانسه‌ها" گفت: سروش صحت نگارش قسمت سوم فوق لیسانسه‌ها را شروع کرده است و منتظر اتمام نگارش آن هستیم.

وی در همین راستا افزود: نگارش سریال "فوق لیسانسه‌ها" پیشرفت چندانی نداشته است و نمی‌توان گفت که چه میزان از آن نوشته شده است.

این کارگردان درباره تولید سریال فوق لیسانسه‌ها اظهار کرد: اگر سروش صحت بتواند نگارش سریال "فوق لیسانسه‌ها" را به اتمام برساند این سریال تا پایان امسال تولید خواهد شد اما اگر نگارش آن طولانی شود به سال بعد موکول خواهد شد، با توجه به توانایی‌های سروش صحت و موفقیت متن دو فصل قبلی سریال "فوق لیسانسه‌ها" امیدواریم این نویسنده بتواند نگارش اثری خوب را به زودی به پایان برساند.

جودی درباره استقبال مخاطبان از سریال فوق لیسانسه‌ها خاطرنشان کرد: نمی‌توان پیش از ساخت مجموعه در مورد استقبال مخاطبان از آن پیش بینی کرد اما در دو فصل گذشته مخاطبان استقبال خوبی از سریال لیسانسه ها داشتند و امیدواریم در قسمت سوم نیز مخاطبان همچون دو فصل گذشته از "فوق لیسانسه‌ها" استقبال کنند.

گفتنی است؛ تصویربرداری فصل اول سریال "لیسانسه‌ها" در ٢٨ قسمت در لوکیشن‌های مختلفی در غرب و جنوب تهران از جمله میدان قزوین، میرداماد، پردیس زندگی، معین مال، آموزشگاهی در غرب تهران، سعادت آباد، پارک شقایق، جلال آل احمد، تهرانسر، بیمارستان فرهیختگان، بیمارستان طالقانی و… انجام شد و بهمن سال 95 فصل دو آن در لوکیشن اصلی "مرزداران" آغاز و با چند لوکیشن اصلی دیگر تا ٦٠ قسمت ادامه پیدا کرد.

سروش صحت مشغول نگارش فوق لیسانسه ها/اگر فیلمنامه به سرعت آماده نشود تولید به سال ۹۸ می‌رسد

در خلاصه سریال "لیسانسه‌ها" آمده است: حبیب وضع مالی مناسبی دارد ولی به علت ضعف در برقراری روابط اجتماعی هنوز نتوانسته همسری انتخاب کند. مسعود در آستانه ازدواج است ولی مشکلات زیادی او را از آغاز زندگی مشترک دور می‌کند. مازیار فرزند خانواده ای پر تنش و گرفتار است و فکر مهاجرت در سر دارد حبیب و مازیار و مسعود سه رفیق لیسانسه هستند.

بازیگران سریال "لیسانسه‌ها" عبارتند از امیرحسین رستمی، هوتن شکیبا، امیر کاظمی، متین ستوده، رویا میرعلمی، کاظم سیاحی، سیاوش چراغی پور، عزت الله مهرآوران، افشین سنگ چاپ، تبسم هاشمی، مریم سرمدی، پریسا مقتدی، فرخنده فرمانی زاده، فرید اخباری، مهدی ربیعی، نیلوفر هوشمند، مرتضی علی آبادی، هنرمند Artist خردسال: عرفان برزین، با هنرمندی: بهنام تشکر، بیژن بنفشه خواه، مهران رجبی و نیلوفر شهیدی.

 

کدخبر: 400029 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟