دوبلور معروف هوشیاری‌اش را از دست داد +عکس

منوچهر والی‌زاده از اساتید دوبلوری به خبرنگار فرهنگی تسنیم، گفت: محمد عبادی این روز‌ها حال مساعدی ندارد و در آی‌سی‌یو بیمارستان فیروزگر بستری است. من دیشب مطلع شدم که هوشیاری‌اش را از دست داده و البته هنوز تیم پزشکی تشخیص دقیقی از وضعیت وی وجود ندارند، اما بیماری وی را از خانواده ام اس دانسته‌اند. نمی‌دانیم چرا محمد عبادی به یک باره این حال و احوال را پیدا کرد؛ مرد پرنشاط و فعال دوبله آرام آرام از سال گذشته دچار آلزایمر و فراموشی شد و حال جسمانی‌اش به روزگار نامطلوب امروز رسید.

وی درباره کارنامه درخشان محمد عبادی، اشاره کرد: درست است این دوبلور پیشکسوت بار‌ها صداپیشگی رُل‌های فرعی را برعهده داشته‌اند، اما همین شخصیت‌های فرعی را به گونه‌ای متبحرانه دوبله کرده‌اند که در چارچوب فیلم درخشیده و مخاطب با آن ارتباط تنگاتنگی برقرار کرده است. بنده این افتخار را دارم با محمد عبادی در دوبله "لوک خوش‌شانس" همکاری داشته‌ام؛ جایی که او نقش بوشوگ یا همان گربه فیلم "لوک خوش‌شانس" را دوبله کرد. اصلاً یکی از تعریف‌های هنری که از عبادی دارند این است که هر کاراکتر و شخصیت فرعی با حضور این دوبلور، تا حد شخصیت اصلی پررنگ می‌شد. از خداوند متعال می‌خواهم ایشان و بسیاری از اساتید هنری‌مان که در بستر بیماری هستند را شفا بدهد تا بتوانند کماکان در عرصه هنر Art خوش بدرخشند.

به گزارش تسنیم، لیلا صفاریان همسر محمد عبادی درباره وضعیت جسمانی این دوبلور پیشکسوت گفته که همسرم نزدیک ۲ سال است که بیمار است، اما از آبان سال ۹۶ وضعیت جسمانی او بدتر شد. اولین بار بیماری او را جرو بیماری‌های خاص اعلام کردند و او در این یکی دو سال آزمایش‌ها و درمان‌های مختلفی برای تشخیص بیماری اش انجام داد. حدود یک ماه بود که اکثرا در منزل دراز می‌کشید و خواب بود و نمی‌توانست حرکت چندانی داشته باشد. یک هفته پیش وضعیت وی بدتر شد، نمی‌توانست غذا بخورد و ۲۵ تیرماه که حالش بدتر شد او را به بیمارستان فیروزگر آوردیم که بلافاصله در آی سی یو بستری شد. او اکنون فقط صدای مرا می‌شنود و چشمان خود را باز می‌کند، اما قادر به تکلم و حرکت نیست.

البته همسر این هنرمند Artist از مسئولان هم انتقادی داشته که این‌گونه گلایه‌اش را بیان کرد: من اصلاً نمی‌دانم مسئولان کجا هستند؟ آن‌ها حتی زنگ هم نمی‌زنند البته اوایل بیماری، آقای مجتبی نقیی مدیر دوبلاژ سیما برای عیادت آمد و چند باری هم تماس گرفتند. همسرم خودش را بیمه کرده بود. ما تاکنون حمایتی از مسئولان ندیدیم و نه خانه سینما نه تلویزیون هیچ کدام تماس نگرفتند و من از مردم می‌خواهم برای او دعا کنند هرچند وقتی پیام‌های مردم را می‌بینم بسیار خوشحال می‌شوم که هنوز او را به یاد دارند.

امیدواریم مسئولین هنردوست ما سری به بیمارستان فیروزگر بزنند و حال و احوالی از این دوبلو پیشکسوت ما بپرسند که در وضعیت وخیم جسمانی قرار دارد؛ شاید بتوانند در راستای تلاش‌های این هنرمند ارزشمند دنیای دوبله، قدمی بردارند و گوشه‌ای از تلاش‌های بی‌دریغش را جبران کرده باشند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

چرا ایران پر از امامزاده است؟ + جزییات

استاندار سابق کرمان در دام بی آبرویی گرفتار شد! / واقعیت چیست؟

آخرین خبر از مربی منحرف ورزشی و پسر بچه شیرازی / تعطیلی باشگاه! + عکس

این مرد عادی برای رسیدن به صحن علنی مجلس چه کرد !+ تصویر

پریا 20 ساله مادر بچه دانیال 16 ساله شد!

در اینجا اجساد مرده ها را از صخره ها آویزان می کنند! + عکس عجیب

فاضل به زینب می گفت بدنت را تکه تکه خواهم کرد! / وحشت از شلاق اسب!

بهرام 22 ساله کی بود؟! / پشت دیوارهای باغ جویبار چه گذشت ؟! + عکس

صندلی های تیبا آلوده به خون تازه بود/ کسی تیباسواران فراری را می شناسد؟!

عکس وحشتناک از فرو رفتن دسته ماهیتابه در چشم آشپز + جزییات

جسد دختری در بیابان های دشتستان دفن شده بود!

خانم ورزشکار المپیکی با خون خوک چه کرد!

غوغای رضا صادقی در برج میلاد !

کدخبر: 399706 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟