«چراغ جادو» از ترکیه به صحنه می‌آید

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، در هفتمین روز از برگزاری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی (چهارشنبه چهاردهم تیر) 5 نمایش در بخش صحنه‌ای و پنج اثر در بخش فضای باز اجرا شد.

بخش بین‌الملل

«چراغ جادو» به نویسندگی و کارگردانی چنگیز اوزک از کشور ترکیه با مدت زمان 45 دقیقه در ساعت‌های 17 و 19 در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه رفت.

جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک

نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک

نمایش‌های ایرانی صحنه‌ای

«مامان» به نویسندگی و کارگردانی الهام سلج‌محمودی از تهران با مدت زمان ۴۵ دقیقه ساعت‌های ۱۸ و ۲۰ در سالن چهارسو مجموعه تئاتر شهر اجرا شد.

«کبوترم را خواهم ساخت» به نویسندگی و کارگردانی ندا هادیان از تهران با مدت زمان ۲۰ دقیقه در دو سئانس ۱۷ و ۱۹ در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر روی صحنه رفت.

«۱۲ دقیقه» به نویسندگی بهناز مهدی‌خواه و کارگردانی حسین قاسمی هنر از تهران به مدت ۱۲ دقیقه ساعت‌های ۱۸ و ۲۰ در سالن بزرگ تالار مولوی اجرا شد.

«دنیای صد رنگ» به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا حسینعلی از تهران برای ۴۰ دقیقه ساعت‌های ۱۸ و ۲۰ در سالن گلستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میزبان علاقه‌مندان بود. 

جشنواره بین المللی عروسکی

جشنواره عروسکی تهران

نمایش‌های فضای‌باز

در بخش نمایش‌های فضای باز نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک، پنج نمایش «بارگاه سلیم خان» به نویسندگی و کارگردانی زهرا امینی علویجه از تهران در ساعت ۱۸:۳۰، نمایش «یه تار سبیل» به نویسندگی و کارگردانی راضیه پاشایی در ساعت 19، «سرزمین مادریم» به نویسندگی و کارگردانی مشترک سمیه گلباز و داوود بختیاری در ساعت 19:30، نمایش «ازدواج پرماجرا» به نویسندگی و کارگردانی حسین ربیعی در ساعت 20 و نمایش «هله هله کوسه» به نویسندگی و کارگردانی علی قاضی در ساعت 20:30 در محوطه مجموعه تئاتر شهر میزبان علاقه‌مندان بود.

نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک به دبیر هادی حجازی‌فر ، هشتم تا هفدهم تیر در حال برگزاری است.

عروسک گردانی

جشنواره عروسکی در حال برگزاری

جشنواره عروسکی تهران- مبارک

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟