میزبانی 10 اثر نمایشی از علاقه‌مندان و مخاطبان

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، در ششمین روز از برگزاری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی (سه‌شنبه سیزدهم تیر)، پنج نمایش در بخش صحنه‌ای و پنج اثر در بخش فضای باز اجرا خواهند شد.

 بخش بین‌الملل

« دریاچه قو» به نویسندگی و کارگردانی سامسون موسسیان از کشور ارمنستان با مدت زمان 45 دقیقه طی دو نوبت در ساعت‌های 17 و 19 در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.

نمایش «احساسات بدن» به نویسندگی و کارگردانی هوگو سوارز، انیس پاسیک از پرو به مدت 40 دقیقه، ساعت‌های ۱۸ و ۲۰ در سالن بزرگ تالار مولوی اجرا می‌شود.

جشنواره عروسکی

عکس  ششمین روز جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک

ششمین روز جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک

آثار ششمین روز جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک

نمایش‌های ایرانی صحنه‌ای

«آخرین جشن پاییز » به نویسندگی و کارگردانی علی جباری از تهران با مدت زمان 30 دقیقه در دو سانس ۱۷ و ۱۹ در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

«280مین شب سال» به نویسندگی و کارگردانی مرجان پورغلامحسین از تهران برای 45 دقیقه ساعت‌های ۱۸ و ۲۰ در تالار سایه میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

نمایش «سگ و گرگ » به نویسندگی و کارگردانی محمد صمدی از قروه با مدت زمان 40 دقیقه در تالار هنر روی صحنه خواهد رفت.

جشنواره عروسکی تهران- مبارک

جشنواره بین المللی عروسکی

نمایش عروسک

آثار ششمین روز جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک عکس

نمایش‌های بخش فضای باز

در بخش نمایش‌های فضای باز نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک، پنج نمایش «بارگاه سلیم‌خان» به نویسندگی و کارگردانی زهرا امینی علویجه از تهران در ساعت ۱۸:۳۰، نمایش «ماجرای گله من» به نویسندگی و کارگردانی امیرمحمد انصافی در ساعت 19، «شکارچی» به نویسندگی و کارگردانی لیلا بیگوند از تهران در ساعت 19:30، نمایش «نوازندگان غول‌پیکر بختیاری» به نویسندگی و کارگردانی محسن اکرمی قوامی در ساعت 20 و نمایش «زاده قوس فلک است اصفهان...» به نویسندگی و کارگردانی عاطفه نقوی از اصفهان در ساعت 20:30 در محوطه مجموعه تئاتر شهر میزبان علاقه‌مندان خواهند بود.

نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک به دبیر هادی حجازی‌فر، هشتم تا هفدهم تیر در حال برگزاری است.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟