راهمرد به روی صحنه رفت

یدالله وفاداری عضو شورای مرکزی نظارت و ارزشیابی مرکزهای نمایشی، احمد جولایی، کریم اکبری مبارکه بازیگر Actor پیشکسوت و محمود فرهنگ مسئول تئاتر دینی مرکز هنرهای نمایشی زنگ افتتاحیه نمایش «راهمرد» را به صدا در آوردند.

نمایش «راهمرد» به طراحی، نویسندگی و کارگردانی حامد هوشیاری اجرای خود را از روز سه‌شنبه ۲۵ مهرماه در سالن پلاتواجرا تئاتر شهر آغاز کرد. در این اثر نمایشی که ساعت ۱۸ با مدت‌زمان ۵۰ دقیقه به صحنه می‌رود؛ علاءالدین قاسمی و بابک والی به‌عنوان بازیگر حضور دارند.

«راهمرد» روایت داستان هادی، شخصیت‌های محوری داستان نمایش است. وی فرزند یک خانواده تعزیه‌خوان قدیمی است که برادرش در قیام 15 خرداد سال 1342 به شهادت رسیده است. در این نمایش هادی با بیماری لاعلاج دخترش روبرو است، به همین خاطر با خود عهد می‌بندد که تا زمان بهبودی فرزندش خادم خاندان اهل‌بیت باشد.

در این نمایش شخصیت اصلی یعنی هادی الگوی ذهنی خود را تحت تأثیر شخصیت دیگر نمایش یعنی معین البکاء دنبال می‌کند؛ زیرا کشمکش‌های درونی و فکری هادی برای بهبود یا از دست رفتن دخترش در تمام نمایش با او همراه است لذا مخاطب نیز همواره در حال گره‌گشایی از معمای رفتن یا بازگشتن این دختربچه به زندگی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟