راز مخوف یک شناور در آب‌های خلیج فارس / بعد از توقیف فاش شد

به گزارش رکنا، سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد با بیان اینکه قاچاقچیان ترانزیت مواد مخدر را از خشکی به دریا کشانده‌اند اظهار داشت: در پی ناامن شدن فضای استان بوشهر برای سوداگران مرگ، قاچاقچیان، فعالیت خود را از طریق دریا انجام می‌دهند که اکنون این آبراه استراتژیک با حضور مقتدر دریابانی استان بوشهر برای فعالیت سوداگران مرگ ناامن شده است.

وی از انهدام باند قاچاق مواد مخدر در گناوه خبر داد و بیان کرد: با رصد و اشرافیت اطلاعاتی، کنترل و حراست از مرزهای آبی در یک عملیات مشترک دریابانی با عوامل انتظامی، باند قاچاق مواد مخدر در آبهای گناوه متلاشی شد.

فرمانده دریابانی استان بوشهربا بیان اینکه در عملیات یاد شده 760 کیلوگرم تریاک کشف شد خاطر نشان کرد: در این عملیات ضمن متلاشی شدن باند حرفه‌ای مواد مخدر یک قاچاقچی دستگیر و یک فروند شناور توقیف شد.

سردار رضایی‌نژاد با بیان اینکه کشفیات مواد مخدر دریابانی استان بوشهر امسال افزایش یافته است تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 3 تن مواد مخدر در آبهای استان بوشهر توسط دریابانی کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش دارد.

وی، مبارزه با متخلفان در عرصه قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر را در اولویت برنامه‌های دریابانی استان بوشهر دانست و تاکید کرد: برخورد قاطع با سوداگران مرگ و قاچاقچیان کالا و سوخت در اولویت برنامه‌های دریابانی استان بوشهر قرار دارد و در برخورد با آنان از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.

فرمانده دریابانی استان بوشهر با اشاره به ارتقاء تجهیزات و امکانات دریابانی در برخورد با هنجارشکنان در خلیج فارس افزود:امکانات و تجهیزات در پایگاه‌های دریابانی استان بوشهر ارتقاء یافته که شناورهای دریابانی امکان حضور تا اعماق مختلف آبهای خلیج فارس را دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 494328 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟