ارزش سهام عدالت و پالایشی یکم در معاملات امروز چهارشنبه 24 دی ماه 99

به گزارش رکنا، شاخص بورس در پایان معاملات این هفته ۲۴ دی ماه با افت بیش از ۳۰ هزار واحدی همراه بود و ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به حدود ۸ میلیون و ۸۷۰ هزار تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته بیش از ۲۸۴ هزار تومان کاهش یافت.

ارزش هر واحد از دارا‌یکم با افت ۵.۸۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۲ هزار و ۱۴۰ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد آن به ۲ میلیون ۴۲۸ هزارتومان کاهش پیدا کند. همچنین قیمت ابطال هر واحد صندوق (NAV ابطال) بر پایه خالص ارزش دارایی‌های ۱۸.۴۸۰ تومان ثبت شد.

همچنین ارزش هر واحد صندوق پالایش یکم با افت ۴.۱۷ درصدی به ۶ هزار و ۷۳ تومان رسید.

پالایشی یکم امروز چقدر ضرر کرد؟

روند نزولی صندوق پالایش امروز هم ادامه داشت و روز پایانی هفته را هم منفی به پایان رساند و در ۵ روز هفته جاری فقط یکروز معاملاتی سبز را داشت.

تمام نماد‌های مجاز معاملاتی این صندوق امروز در پایان معاملات ۲۴ دی ماه ۹۹ با کاهش قیمت مواجه شدند.

امروز شپنا که سهام آن در صندوق پالایشی یکم حضور دارد، یکی از ۷ نماد تاثیرگذار بر اُفت شاخص کل بود و ۸۳۹ واحد از کاهش شاخص کل به این نماد اختصاص داشت.

شتران با ۴.۵۵ درصد، شبریز ۲.۴۶ درصد و شبندر با ۴.۴ درصد منفی به کار خود در آخرین روز معاملاتی هفته خاتمه دادند

امروز چهارشنبه ۲۴ دی ۹۹ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با افت ۴.۱۷ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۶ هزار و ۷۴ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۳۶ هزارتومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۴.۸۸ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۶ هزار و ۲۸ تومان معامله شد.

این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 650755 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟