شاخص بورس امروز شنبه 6 دی ماه ریزش کرد

به گزارش رکنا، شاخص کل بورس تهران در ابتدای معاملات بازار سرمایه قرمزپوش شد و با ریزش 11هزار واحدی در سطح یک میلیون و 436 هزار واحد قرار گرفت.

شاخص کل هم‌ وزن اما سبزپوش شد و بارشد 3300 واحدی ، 471 هزار و 906 واحد را ثبت کرد. شاخص کل فرابورس هم سبزپوش شد و به 20 هزارو 168 واحد رسید.

نمادهای اثرگذار بر شاخص

نماد‌های بزرگ و شاخص ساز مانند شستا، فملی، شپنا، فارس، خودرو و شبندر بیشترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند و نماد‌ شپدیس بیش‌ترین تأثیر مثبت را بر شاخص داشته است.

وضعیت نمادها در آغاز معاملات

در گروه بانکی‌ها نماد وبملت در قیمت ۵۰۴ تومان قرار دارد. وتجارت با افت نسبی تقاضا مواجه و در قیمت ۳۳۶ تومان داد و ستد می‌شود. وپارس افت ۳ درصدی دارد و در قیمت ۴۱۳ تومان قرار دارد.

در گروه فلزات اساسی نماد فولاد در قیمت ۱۴۰۴ تومان با رشد نسبی تقاضا همراه است. فملی با افت ۱ درصد در قیمت ۱۵۴۱ تومان دنبال می‌شود. ذوب در قیمت ۵۳۶ تومان افت ۱ درصد دارد. فاسمین نماد مورد توجه این گروه در قیمت ۲۱۲۱ تومان قرار دارد. فباهنر امروز هم صف خرید دارد.

وبانک در محدوده ۳ درصد مثبت داد و ستد می‌شود.وصندوق هم سبزپوش و بر مدار مثبت دنبال می‌شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 644249 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟