فوتی های کرونا در تهران از مرز 100 نفر عبور کرد / محسن هاشمی خبر داد

شیوع موج پنجم کرونا در کشور منجر به قرار گرفتن 169 شهر کشور در وضعیت قرمز کرونا شده است. تهران نیز از جمله شهرهایی است که در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفته است. به گفته رئیس شورای شهر تهران، تعداد فوتی های ناشی از کرونا در پایتخت از مرز 100 نفر عبور کرده است. اما با دستور ستاد ملی کرونا برای اعمال محدودیت های کرونایی در پایتخت، بسیاری از پروتکل های بهداشتی با سهل انگاری رعایت می شود.

به گزارش رکنا، محسن هاشمی در سیصد و یازدهمین جلسه شورا ضمن گرامیداشت شهادت امام محمد باقر(ع) و تسلیت این روز گفت:  تذکر ویژه در خصوص لزوم رعایت پروتوکل های بهداشتی به دلیل عبور فوتی ها از مرز 100 نفر در تهران دارم و نیز  لازم است در رابطه با مشکلات ایجاد شده در استفاده شهروندان از بزرگراه افتخاری در انتهای بزرگراه شهید صیاد شیرازی در منطقه یک  تذکری به دلیل مسدود شدن بزرگراه همه به مسئولان ارتش و شهرداری داده باشم.

 وی افزود: با توجه به اینکه زمین مذکور دردوره قبل مدیریت شهری توسط مسئولان محترم ارتش آزاد سازی شده بود و از حدود یکماه قبل نیز با اتمام عملیات عمرانی، بهره برداری از آن توسط شهروندان تهرانی آغاز گردیده بود، بسته شدن آن بدلیل عدم اجرای توافقات میان شهرداری وارتش زیبنده مدیریت کشور و مطابق با انتظارات مردم نیست.

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: از این رو از شهرداری می خواهیم مشکل اجرای توافق با ارتش را حل نموده تا تعهدات شهرداری اجرایی شود و از فرماندهان محترم نیروی زمینی ارتش نیز درخواست داریم با مساعدت در رفع موانع وبرداشت صدها کامیون نخاله انباشته شده در این خیابان نیز، امکان تردد شهروندان و استفاده از معابر شهری را فراهم کنند تا در این شرایط دشوار کشور، به نارضایتی عمومی افزوده نشود.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟