امنیت درب ضد سرقت، افزایش کیفیت محصولات یا شعار تبلیغاتی؟

 

تا چند سال قبل محصولات درب ضد سرقت ایرانی دارای کیفیت بالایی نبودند اما امروزه این محصولات با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های روز ساخته شده و دارای امنیت بسیار بالایی هستند.

اهمیت درب ضد سرقت در ایجاد امنیت برای منزل

همه ما به دنبال ایجاد حس آرامش و امنیت برای عزیزان خود هستیم و هیچکس دوست ندارد همیشه با ترس و اضطراب مورد سرقت قرار گرفتن منزل خود شب و روزش را بگذراند. اینجاست که اهمیت درب ضد سرقت در ایجاد امنیت برای منزل و خانواده، خود را نشان می‌دهد. درب‌های ضد سرقت همانطور که از نامش پیداست، وظیفه دارد امنیت منزل شما را در برابر سرقت تامین کند. این درب‌ها از هرگونه تخریب، دستکاری و ضربه ایمن بوده و امکان ورود به منزل بدون کلید اصلی و سرقت را تقریبا غیر ممکن می‌کند.

برای خرید درب ضد سرقت و مشاهده محصولات متنوع در زمینه درب ورودی ساختمان کلیک کنید.

درب ضد سرقت علاوه بر ایجاد امنیت، در برابر صدا، گرما، سرما، حریق و رطوبت عایق بوده و می‌توانند در برابر حوادث طبیعی و غیر طبیعی مانند آتش سوزی، سیل، زلزله و … مقاومت بسیار زیادی از خود نشان دهند. همچنین این درب‌ها با قابلیت نصب دزدگیر، دوربین هوشمند و قفل‌های امنیتی مانند قفل‌های دیجیتالی، می‌توانند امنیت منزل شما را چندین برابر کنند. درب‌های ضد سرقت مزایا و انواع متنوعی دارند که در ادامه به معرفی هر یک از آن‌ها خواهیم پرداخت.

اهمیت درب ضد سرقت در ایجاد امنیت برای منزل

درب‌های ضد سرقت تا چه اندازه ایمن هستند؟

درب‌های ضد سرقت در برابر برش، ضربه و فشار مقاومت بسیار بالایی دارند که همین امر باعث می‌شود این درب‌ها نسبت به انواع درب معمولی که حفاظت آن‌ها با نرده و حفاظ آکاردئونی تامین می‌شود، امنیت فوق العاده‌ای داشته باشند. در اکثر انواع درب ضد سرقت، از ورق‌های فلزی و فولادی، یراق آلات مقاوم و انواع قفل‌های امنیتی و دیجیتالی استفاده می‌شود که تمامی این موارد می‌توانند ایمنی درب را چندین برابر افزایش دهند. تمامی درب‌های ضد سرقت تنها با کلید اصلی خود باز می‌شوند، در صورتی که کلید اصلی وجود نداشته باشد، امکان باز کردن آن نیز وجود ندارد.

مدلهای متعددی از دربهای ضد سرقت در بازار ایران وجود دارد اما همه آنها دارای امنیت و مقاومت لازم نیستند. به همین دلیل توصیه می‌شود قبل از خرید، حتما از کیفیت و مقاومت محصولات مطمئن شوید. اگر یک درب ضد سرقت امن و مقاوم دارای ساختار استاندارد خریداری نمایید، احتمال سرقت از منازلتان بسیار کاهش می‌یابد.

باور غلط در مورد درب ضد سرقت ارزان قیمت که باید فراموش کرد

مزایای درب ضد سرقت

  • ایجاد امنیت و آرامش

  • دارای مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه

  • طول عمر بسیار بالا

  • ضد زنگ و ضد آب بودن

  • عایق صدا و سرما

  • دارای قفل‌های امنیتی متنوع و امکان نصب انواع قفل دیجیتالی

  • امکان نصب دزدگیر بر روی درب

  • امکان نصب دوربین

  • نصب راحت و آسان

  • دارای روکش طبیعی چوب

  • دارای زیبایی و تنوع بسیار

  • امکان باز شدن تنها با کلید اصلی درب

آشنایی با انواع درب ضد سرقت

درب‌های ضد سرقت از نظر ظاهر، جنس، مشخصات فنی و کشور تولید کننده آن‌ها تنوع بسیاری دارند اما تمامی انواع درب ضد سرقت وظیفه اصلی خود یعنی ایجاد امنیت برای منزل شما را به درستی انجام می‌دهند. هر یک از انواع درب ضد سرقت ویژگی‌ها و مزایای خاص خود را دارند که در ادامه به معرفی مختصر آن‌ها می‌پردازیم.

درب ضد سرقت ترک

این نوع درب ضد سرقت که ساخت کشور ترک می‌باشد، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است که همین امر موجب می‌شود علی رغم قیمت بالای آن، یکی از پرطرفدارترین انواع درب ضد سرقت باشد. بخش داخلی این درب‌ها از ورق فلزی بسیار مقاوم استفاده شده است که این موضوع مقاومت درب را بسیار افزایش می‌دهد.

از مزایای درب ضد سرقت ترک می‌توان به عایق حرارت، صدا و رطوبت بودن و مقاومت بسیار بالای آن اشاره کرد. علاوه بر این، طراحی خاص این محصول باعث شده است بهترین انتخاب برای ورودی سالن پذیرایی، اتاق نشیمن، ورودی ساختمان و اتاق مدیران باشد.

درب ضد سرقت چینی

در ساخت درب‌های ضد سرقت چینی که از جنس فلزی هستند، ورق‌های فولادی به کار نرفته است، اما با این وجود در برابر حرارت و رطوبت مقاومت بالایی دارد. درب‌های چینی با تنوع بالایی از کیفیت و قیمت وارد بازار ایران می‌شوند و شما می‌توانید با توجه به نیاز و شرایط خود بهترین مدل درب ضد سرقت چینی را انتخاب نمایید.

درب ضد سرقت ایرانی

کیفیت و امنیت درب ضد سرقت ایرانی که در داخل کشور تولید می‌شوند بسیار بالا بوده و قابل رقابت با انواع درب ضد سرقت خارجی می‌باشد. اکثر درب‌های ایرانی از نظر ظاهر و ابعاد شباهت بسیاری به درب‌های ضد سرقت ترک دارد اما قیمت آن‌ها نسبت به درب‌های مشابه ترک کمتر بوده و از قیمت رقبای چینی خود بیشتر است. شما می‌توانید با اطمینان کامل از امنیت درب‌های ضد سرقت ایرانی، این نوع از درب‌ها را خریداری نموده و از خدمات پس از فروش آن‌ها نیز بهره‌مند شوید.

درب ضد سرقت ایتالیایی

با کیفیت‌ترین و گران‌ترین درب‌های ضد سرقتی که در بازار ایران یافت می‌شوند، متعلق به کشور ایتالیا هستند. این درب‌ها از طراحی خاص و بسیار زیبایی برخوردار بوده و عمدتا از جنس چوب با روکش پی‌وی‌سی ساخته می‌شوند. از درب ضد سرقت ایتالیایی می‌توان با عنوان یک گزینه لوکس در پروژه‌های تجاری و مسکونی بزرگ نام برد.

درب ضد سرقت ایتالیایی

قیمت انواع درب ضد سرقت

مهم‌ترین و اصلی‌ترین مزیت درب ضد سرقت، ایجاد امنیت برای منزل شما است و محافظت از منزل شما در برابر ورود بی اجازه و سرقت اهمیت بسیار زیادی دارد. به همین دلیل پرداخت هزینه بابت خرید درب ضد سرقت، هرچقدر هم که زیاد باشد، اشتباه نیست. قیمت انواع درب ضد سرقت با توجه به کشور ساخت درب، امکانات، طراحی و مشخصات فنی مختلف آن می‌تواند متغیر باشد. به همین دلیل نمی‌توان قیمت مشخصی برای آن تعیین کرد. برای اطلاع از قیمت انواع درب ضد سرقت، می‌توانید با شماره‌های موجود در سایت نیکسان درب تماس بگیرید.

درب ضد سرقت را از کجا بخریم؟

فروشگاه نیکسان درب یکی از فروشگاه‌های معتبر برای خرید درب ضد سرقت محسوب می‌شود که شما می‌توانید انواع درب ضد سرقت ایرانی، چینی، ترک و ایتالیایی را از این فروشگاه با بهترین و مناسب‌ترین قیمت خریداری نمایید. شما می‌توانید برای سفارش درب ضد سرقت با طراحی و مشخصات مورد نظر خود با شماره‌های موجود در سایت تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید.

 

کدخبر: 989574 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟