5 باور غلط در مورد درب ضد سرقت ارزان قیمت که باید فراموش کرد

هر چند صاحبان ساختمان های قدیمی هم تمایل به تعویض درب های قدیمی با این محصولات ضد سرقت دارند و این امر را در اولویت قرار داده تا امنیت ساختمانشان افزایش یابد.

 

اما نکته مهم این است که آیا این درب ها واقعا امنیت صد در صد برای ساختمان و منزل ما فراهم می آورند و یا اینکه تمام مشخصه هایی که برای این محصولات بیان می شود فقط شعار های تبلیغاتی است؟! 

بررسی امنیت درب ضد سرقت 

درب ضد سرقت اصل و باکیفیت از ابزارهایی است که با نصب آن می توانید امنیت بالایی را برای ساختمان خود فراهم آورید. اما در برخی از ساختمان ها با وجود نصب درب ضد سرقت باز هم شاهد سرقت هستیم! دلیل این امر چیست؟ آیا درب های ورودی ضد سرقت یک دروغ بزرگ است؟!

در پاسخ به این سوالات و ابهامات باید بگوییم که اگر تمایل دارید دربی امن و مقاوم برای منزل خود خریداری نمایید باید از محصولات اصل باشد و نه تقلبی. برخی از درب های ضد سرقت ارزان قیمت فقط ظاهری مشابه این محصولات دارند و از لحاظ کیفی و یا امنیت به هیچ وجه مورد تایید نیستند. در تمام مراحل طراحی، تولید و نصب درب های ضد سرقت اصل باید استانداردهایی رعایت شود تا این محصولات بتوانند امنیت لازم را فراهم آورده و درب مقابل ورود غیر مجاز به ساختمان ایمن باشند. کوچکترین نقص در این درب ها می تواند حالت ضد سرقت درب را از بین برده و به راحتی قابل بازگشایی باشند. 

مهم ترین توصیه ما برای خرید این محصولات مراجعه به یک مرکز فروش معتبر درب ضد سرقت است. در این مراکز تمام محصولات اصل و پس از طی کردن مراحل کنترل کیفی و امنیتی در بازار عرضه می شوند. با خرید این محصولات از مراکز معتبر می توانیم این اطمینان را به شما بدهیم که درب ضد سرقت مورد نظر کاملا امن است و به طور صد در صد می توانید به آن اعتماد کنید. سنا درب امن از معتبرترین مراکز فروش درب ضد سرقت در تهران می باشد. 09125610959

درب ضد سرقت ارزان قیمت

این باور در جامعه ما وجود دارد که هر محصول ارزان قیمتی بی کیفیت است. این مورد برای محصولات درب ضد سرقت هم صدق می کند. اما شاید باور درستی باشد! 

اگر به یک مرکز فروش درب ضد سرقت مراجعه نمایید، می توانید مدل های مختلف درب با رنج قیمت متفاوت را مشاهده نمایید. در این محصولات ساختار و استراکچر کاملا مشابه بوده اما با توجه به نوع روکش درب و یراق آلات نصب شده، قیمت درب ها تغییر می کند. درب ضد سرقت لوکس و گران قیمت دارای ظاهری بسیار زیبا و روکش های کار شده هستند اما در درب های ارزان تر از رویه های فلزی استفاده می شود و ظاهری ساده دارند.

 اما در برخی از فروشگاه ها اقدام به فروش محصولات بسیار ارزان قیمت می نمایند. محصولاتی که قیمت آن از یک درب اتاقی هم ارزان تر است! 

در مورد این درب های به ظاهر ضد سرقت و ارزان نباید این موارد را باور کنید:

درب ضد سرقت ارزان دارای امنیت صد در صد است.

در ساخت درب ضد سرقت ارزان قلابی استانداردهای لازم رعایت نشده و نمی توانند امنیتی برای ساختمان شما فراهم آوردند. آیا از دربی که در ساختار داخلی آن از شبکه های مقوایی استفاده شده توقع مقاومت در برابر ضربه های شدید را دارید! خرید درب های قلابی ارزان قیمت از فروشگاه های نامعتبر موجب می شود دید برخی از افراد نسبت به امنیت درب های ضد سرقت تغییر کند. اما باید بدانید دربی که از یک مرکز فروش معتبر خریداری میکنید و دارای استانداردهای لازم است بسیار باکیفیت بوده و امنیت بالایی را برای شما به ارمغان می آورد.

مرکز فروش درب ضد سرقت در تهران

درب ورودی ضد سرقت را می توانید تا سال ها مورد استفاده قرار دهید.

همان طور که اشاره شد در ساختار درب های فیک از مقوا به جای فولاد استفاده می شود. آیا مقوا دارای طول عمر بالایی است و بعد از چند ماه دچار فرسودگی و پوسیدگی نمی شود؟!

مورد بعدی روکش هایی است که در درب های ارزان و فیک استفاده می شود. این روکش ها بعد از مدتی دچار تغییر رنگ شده و ظاهر بدی به ساختمان شما می دهند.

کارشناس فروش درب ضد سرقت : 09125610959

استفاده از قفل ضد سرقت بهترین برندها

 برخی از قفل های ضد سرقت امن تولید شده توسط برندهای معتبر دارای قیمتی به اندازه یک درب ضد سرقت فیک هستند! پس چطور میتواند یک درب ارزان دارای یک قفل باکیفیت و گران قیمت باشد!

قفل ضد سرقت از مهم ترین قسمت های تشکیل دهنده یک درب ورودی می باشد. هر چقدر درب شما دارای ساختاری مستحکم باشد ولی از قفل ضد سرقت باکیفیت استفاده نکنید، آن درب امنیتی برای ساختمان شما فراهم نمی آورد. جدیدترین مدل های قفل ضد سرقت، قفل هوشمند و دیجیتال می باشد که دارای قیمت حدودی حداقل 3,000,000 تومان است.

با نصب این درب ها ظاهری لوکس به ساختمانتان خواهید بخشید!

درب های ضد سرقت اصل دارای ظاهری بسیار شیک و زیبا می باشند اما درب های تقلبی نه تنها زیبایی برای ساختمانتان فراهم نمی آورند بلکه موجب زشت شدن نمای ساختمانتان می شوند. این دربها پس از مدتی دچار تغییر رنگ و زنگ زدگی می شوند. درب لوکس ضد سرقت دارای یراق آلات شیک و زیبا بوده و در ساخت آن ها از روکش های باکیفیت استفاده می شود. یک درب استیل ضد سرقت تا سال ها بدون هیچ تغییری در کیفیت و ظاهر درب می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

درب ضد سرقت ترک اصل را ارزان بخرید!

درب های ترک از مدل های پرطرفدار درب ورودی می باشد اما به دلیل افزایش نرخ ارز، قیمت این درب ها نیز افزایش یافته است. درب های ضد سرقتی که در بازار موجود است همگی از محصولات درب چینی بی کیفیت بازار می باشد. درب ضد سرقت ترک اصل دارای قیمت حدودی حداقل 10,000,000  میلیون تومان می باشد. از بهترین و قیمت مناسب ترین محصولات بازار می توان به درب ضد سرقت ایرانی اشاره نمود. درب های ایرانی هم دارای کیفیت و امنیت بالایی هستند و هم از قیمت مناسبی برخوردارند. 

درب ضد سرقت ترک اصل

درب ضد سرقت ارزان بخریم یا نه؟

هدف از نصب درب ضد سرقت تامین امنیت ساختمان و جلوگیری از سرقت و به غارت بردن اموالمان است. پس نصب یک درب ورودی بی کیفیت و ارزان نمی تواند امنیت لازم را برای شما فراهم آورد و این کار فقط هدر دادن بودجه تان برای خرید یک درب ضد سرقت خوب است. با کمی هزینه بیشتر می توانید یک درب ورودی ضد سرقت اصل خریداری نمایید. دربی که در مقابل ورود سارقان مقاوم بوده و به راحتی باز نخواهد شد. این درب ها حداکثر امنیت را برای شما فراهم می آورند ولی با این وجود باید دیگر موارد امنیتی را رعایت نمایید. خرید درب ضد سرقت اصل از ارزان ترین و اولین راهکارها برای مقابله با سارقین می باشد هر چند ممکن است قیمت درب ضد سرقت باکیفیت کمی گران باشد اما با این وجود پرداخت هزینه بیشتر برای خرید این محصولات توصیه می شود.

کارشناس فروش درب ضد سرقت : 09125610959

کدخبر: 804753 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟