فروش نهال گردو پیوندی 15 تنی و انار اصلاح شده 40 تنی صادراتی از نهالستان مرکزی کرج

 

بهترین نهال گردو پیوندی زودبارده مقاوم به سرما

نهال گردو از بهترین ارقام نهال میوه صادراتی در دنیاست که کاشت آن درآمدی بلند مدت و پرسود را به همراه دارد.اما یک باغدار و کشاورز زمانی می تواند به این سود بی نظیر دست پیدا کند که بتواند بهترین نهال گردو را برای کاشت انتخاب نماید.

امروزه ارقام نهال گردو پیوندی با اصلاحیات ژنتیکی که روی آن صورت گرفته است ژن های مثبت آن افزایش و منفی آن کاهش یافته که در نهایت موجب افزایش باردهی و کیفیت محصولات شده است.

جهت خرید نهال گردو از نهالستان نوین گردو کلیک کنید.

در ادامه به معرفی 2 رقم از بهترین نهال گردو پیوندی اصلاح شده زودبارده می پردازیم :

  •  نهال گردو چندلر پیوندی

از محبوب ترین و پرفروش ترین نهال گردو در دنیا می توان به چندلر اشاره داشت.این نهال اصالتا از کشور آمریکاست. باردهی تجاری بالا بین 10 تا 15 تن دارد.زودبارده است و از سال اول باردهی را آغاز می کند.

مناسب اقلیم معتدل و سردسیر می باشد و در ارتفاعات بالا از 400 تا 1500 متر مورد کاشت قرار می گیرد.

  •  نهال گردو فرنور پیوندی

از مقاوم ترین و پربارترین نهال گردو مناطق سردسیر می توان به فرنور اشاره داشت.نهال گردو فرنور دارای باردهی بالا از 8 تا 15 تن می باشد.

این نهال زودبارده و دیرگل است و در سرمای بهاره دچار آسیب نمی شود.فرنور را می توان در مناطق کوهستانی در ارتفاعات بالا از 1500 تا 3500 متر کاشت.

گردوهای درشت با مغز روشن و پوست کاغذی تولید می کند.از سال اول باردهی را آغاز کرده و در سن 6 سالگی به اوج باردهی تجاری خود می رسد.

بهترین نهال انار صادراتی اصلاح شده اقتصادی و سودآور

انار از میوه های پرطرفدار بازار داخلی و خارجی است که سالانه به میزان بسیار بالایی به دیگر کشورها صادر می شود.باغ انار یکی از باغات پرسود و تجاری در دنیاست.

انار دارای تنوع نژادی بالا می باشد.اگر بتوانید در میان تمامی ارقام نهال انار بهترین رقم پیوندی را انتخاب و خریداری نمایید شاهد بازدهی مطلوب و اقتصادی بی نظیری از باغ خود خواهید بود.

جهت خرید نهال انار کلیک کنید.

نهالستان نوین گردو با روش اصلاح شده توانسته بهترین نهال انار را با باردهی بیش از 40 تن روانه بازار کند. در ادامه به معرفی چند رقم از بهترین نهال انار زودبارده و پربار می پردازیم :

  •  نهال انار گلو باریک یزد صادراتی

این رقم از پربارده ترین رقم نهال انار صادراتی است که در صورت مطلوب بودن شرایط باردهی چشمگیری دارد.

اندازه متوسطی داشته و دارای عمر اقتصادی طولانی است.کیفیت محصولات بسیار بالاست و از نهال های مقاوم به سرما است که می توان آن را در ارتفاعات بالا از 1000 تا 1700 متر از سطح دریا کاشت.

  •  نهال انار ساوه صادراتی

نهال انار ساوه یکی از بهترین نهال های صادراتی با باردهی بسیار بالاست.این نهال عملکرد فوق العاده بالا با عمر اقتصادی طولانی دارد.

انار ساوه ظاهر گرد, اندازه درشت, رنگ سرخ و طعم بی نظیری دارد.میزان باردهی این نهال بیش از 40 تن است.

  •  نهال انار سیاه صادراتی

یکی از بهترین ارقام نهال انار صادراتی که بی نظیر در باردهی و کیفیت می باشد نهال انار سیاه است.این نهال در شرایط ایده آل باردهی تا 45 تن دارد.

از نهال های گرمسیر با رشد عالی است.عمر طولانی تا 100 سال دارد و جزو ارقام مقاوم می باشد که در اکثر خاک ها رشد می کند.

سخن پایانی

باغ گردو و انار از باغات تجاری و پرسود هستند.اگر شما هم به عنوان یک باغدار می خواهید به باردهی انبوهی از انار و گردو برسید بایستی ارقام پیوندی و اصلاح شده را برای کاشت انتخاب نمایید.

نهالستان نوین گردو اولین مرکز معتبر تولید نهال در کشور توانسته رتبه برتر تولید نهال پیوندی را از سال 95 تا به الان کسب نماید.این مرکز موفق به تولید نهال گردو پیوندی 15 تنی و انار اصلاح شده 40 تنی در ایران شده است.

تمامی ارقام نهال میوه پیوندی و اصلاح شده از نوین گردو بدون واسطه با تضمین قیمت و کیفیت با شناسه معتبر و گارانتی اصالت با مجوز جهاد کشاورزی عرضه می شود.مشتریان عزیز می توانند جهت خرید نهال به صورت خرید اینترنتی و حضوری سفارشات خود را ثبت نمایند.

منبع خبر : نهالستان نوین گردو

آدرس وبسایت : gerdo.pro

شماره تماس کارشناسان فروش ( خرید نهال گردو : 1243597-0912 | خرید نهال انار: 3205271-0912 )

آدرس نهالستان: کرج (جهت خرید نهال حضوری به شماره 09121243597 پیامک بزنید تا آدرس دقیق را در مپ برایتان ارسال کنند)

 

کدخبر: 958221 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟