خرید بیمه مسافرتی کانادا sos

 

از بیمه‌های مسافرتی از درد دندان تا گم‌شدن مدارک یا حتی کیف پول می‌توان استفاده کرد. همه این موارد بستگی دارد به این که شرکت بیمه‌گذار چه تعهدی را در قبال شما برای ارائه خدمات داده باشد. این امر هم رابطه مستقیم به هزینه‌ای دارد که شما برای خرید بیمه خودپرداخت کرده‌اید. چون میزان خسارتی که توسط بیمه‌گذار به شما پرداخت می‌شود منوط است به میزان بودجه‌ای که شما برای خرید بیمه سرمایه‌گذاری کرده‌اید. پس شما با استفاده از بیمه مسافرتی کانادا  یا بیمه مسافرتی ترکیه یا هر کشور دیگری به‌سادگی می‌توانید به کاهش خسارت‌های پیش‌بینی‌نشده در طول سفر کمک کنید. در ادامه می‌خواهیم با شما از بیمه مسافرتی sos بگویم و شما را با این شرکت بیشتر آشنا کنیم. برای اینکه با بیمه مسافرتی و چندوچون آن بیشتر آشنایی پیدا کنید بهتر است با ما همراه باشید.

بیمه مسافرتی sos چیست؟

برای شما اگر بخواهیم از بیمه مسافرتی sos بگویم منظور شرکت sos است که به‌صورت مستقیم خدمات بیمه را به شرکت‌های ذی‌ربط در ایران ارائه می‌دهد تا شما بتوانید از این خدمات استفاده کنید. شرکت SOS درواقع یک شرکت کمک‌رسان ارائه‌دهنده خدمات بیمه مسافرتی است که شرکت‌های بیمه داخلی، بیمه مسافرتی خود را از طریق این شرکت به بیمه‌گذاران ارائه می‌دهند. اینکه شما چه هزینه‌ای را در برابر حوادث پیش‌بینی‌نشده می‌توانید دریافت کنید بسته به نوع خدمت‌رسانی دارد که شرکت بیمه SOS برای شرکت‌های ذی‌ربط خود در نظر گرفته است. ازآنجایی‌که این نوع پوشش‌دهی در اکثر کشورهای جهان اعتبار دارد. باید به شما بابت ارائه خدمات مطلوب آن نوید این را بدهیم که در هر کشوری شما می‌توانید به جبران خسارت‌های پیش‌آمده بپردازید. برخی دیگر از شرکت‌های کمک‌رسان که برای ارائه خدمات بیمه‌ای به مسافران، با شرکت‌های بیمه ایرانی قرارداد دارند عبارت‌اند از: Reise-Schutz، Mideast و Allianz که برای خرید بیمه‌های مسافرتی از خدمات این شرکت‌ها استفاده می‌شود.

 

خرید بیمه مسافرتی   sos

شرایط بیمه درمانی SOS برای پذیرش درخواست

 ازآنجایی‌که بیمه‌شونده باید برای بهره‌گیری از خدمات بیمه درمانی sos سلامت کامل داشته باشد. نیاز است حتماً پیش از دریافت قرارداد مربوط به جبران خسارت این بیمه‌نامه توسط بیمه‌گر چکاپ کامل از سلامت وی ارائه شود. از سوی دیگر نیاز است تمامی اطلاعاتی که قرار است در فرم مربوط به این بیمه نام نوشته شود با صداقت پر شود تا به شما برای ارائه خدمات کمک بیشتری انجام شود. به یاد داشته باشید به هر دلیلی اگر شما از اوضاع سلامت خود اطلاعات درست ارائه ندهید شرکت بیمه‌گذار به‌راحتی می‌تواند قراردادی که برای بیمه شما ارائه کرده است را فسخ کند. به‌طورکلی برای دریافت بیمه  مسافرتی کانادا sos نیاز است شما چکاپ اولیه که شامل موارد فوق است را ارائه دهید. تست ورزش، آزمایش خون، نوار قلب، اکو و چکاپ کلی بدن از مهم‌ترین مواردی است که برای ارائه چکاپ کلی به آن نیاز است.

 خرید و ثبت‌نام بیمه تکمیلی SOS

 برای اینکه بتوانید از بیمه مسافرتی کانادا sos استفاده کنید نیاز است مدارک مدنظر را با عضویت در این شرکت به‌درستی تکمیل کنید.

  • تکمیل فرم پیشنهاد بیمه درمان تکمیلی برای هر فرد
  • واریز حق بیمه بر اساس جدول سنی و قیمتی مربوط به آن سال
  • تکمیل فرم تعیین ذی‌نفع حادثه
  • کپی تمام شناسنامه خانواده
  • کپی کارت ملی
  • ۲ قطعه عکس
  • واریز حق بیمه بر اساس شرایط بیمه‌نامه
  • دریافت نامه دعوت به چکاپ از سوی بیمه شده
  • مراجعه به مرکز چک آپ
  • دریافت نتیجه چکاپ و ارائه نتیجه چک آپ به همراه اصل فیش واریزی

خرید بیمه مسافرتی کانادا

انواع بیمه‌های مسافرتی کانادا sos

 دو بیمه انفرادی و گروهی برای شما توسط شرکت بیمه sos در نظر گرفته شد است که در ادامه به‌صورت مختصر به معرفی آن خواهیم پرداخت. بیمه انفرادی کمتر از سوی شرکت فوق ارائه می شود و عموما خدمات به صورت گروهی دنبال می شود.

بیمه تکمیلی انفرادی SOS

اولین شرط برای بهره‌گیری از خدمات بیمه‌گذار م این است که  از بیمه تکمیلی SOS به‌صورت گروهی بهره بگیرید. برخی از بیمه‌های انفرادی SOS خدمات خود را به‌صورت انفرادی هم ارائه می‌دهند. برای این خدمت‌دهی باید اول یک چکاپ همه‌جانبه دهید سپس شرکت بیمه به شما اطلاع می‌دهد که آیا شما واجد شرایط برای دریافت بیمه مسافرتی کانادا هستید یا خیر. سپس با انجام آزمایش‌های که در شرکت بیمه SOS صورت می‌گیرد شما برای دریافت بیمه در صورت صلاحدید واجد شرایط می‌شوید.

بیمه تکمیلی گروهی SOS

 وقتی حرف از بیمه گروهی به میان می‌آید؛ یعنی بیمه تکمیلی گروهی برای افراد بالای ۴۰ نفر در نظر گرفته می‌شود. پس دریافت بیمه‌های تک‌نفره به‌صورت شرایط خاص خود را از سوی شرکت بیمه‌گذار sos در پیش روی شما قرار می‌دهد. از همین رو شرکت‌های بیمه‌گذار از خدمات شرکت بیمه sos برای یک تور گردشگری خود یا افرادی که به‌صورت گروهی می‌خواهند عازم سفر شوند بهره می‌گیرند. لازم به ذکر است که بدانید سقف تعهدات بیمه‌نامه‌های تکمیلی گروهی طبق توافق بیمه‌گزار و شرکت بیمه صورت می‌پذیرد.

کلام آخر در مورد شرکت بیمه SOS

 همان‌طور که مطلع شدید شرکت بیمه SOS خدمات خود را به‌صورت گروهی و با شرایط خاص به‌صورت انفرادی در اختیار شما قرار می‌دهد. این خدمات شامل موارد بسیار گسترده‌ای می‌شود که به‌صورت گروهی زیر 40 نفر را در بر نمی‌گیرد و برای یک نفر باید در خود آزمایشگاه شرکت بیمه sos آزمایش‌های مربوطه دنبال شود تا شرایط اخذ بیمه به شما اعلام شود. برای دریافت بیمه مسافرتی کانادا SOS  می‌توانید از طریق وب‌سایت علی بابا اقدام کنید.

 
کدخبر: 949287 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟