لپ تاپ استوک اچ پی (HP)

 

معرفی لپ تاپ استوک اچ پی (HP)

در ابتدای مطلب اشاره می کنیم به برند HP که یکی از شرکت های شناخته شده و معتبر در زمینه تولید انواع لپ تاپ در امریکا می باشد؛ این مجموعه از بزرگ ترین تولید کنندگان لپ تاپ های شخصی در جهان بوده که می کوشد محصولات دیجیتالی با کیفیتی را اعم از لپ تاپ استوک، برای کاربران عادی و حرفه ای در متنوع ترین مدل ها به تولید برساند.

برخی از لپ تاپ های HP به علت باز شدن جعبه، نمایشگاهی بودن و بعضی مشکلات سخت افزاری، پس از رفع اختلالاتشان به عنوان کالای دست دوم به شمار می آیند و با قیمت کمتر از نصف نرخ اصلی در اختیار مشتریان قرار می گیرند؛ حال این سوال برای افراد پیش می آید که آیا لپ تاپ های استوک ارزش خریدن را دارند یا خیر؟

در پاسخ به این سوال باید گفت لپ تاپ هایی که سخت افزار آن ها دچار اختلال است معمولا به کارخانه به جهت رفع مشکل بازگشت داده می شوند و پس از این که اختلالاتشان برطرف شد به عنوان کالای استوک به بازار روانه می گردند و آن هایی که به دلایلی جعبه شان باز شده یا نمایشگاهی هستند به هیچ عنوان با لپ تاپ های نو فرقی ندارند و از کیفیت و عملکرد مطلوبی برخوردار هستند و حتی در برخی موارد می توان گفت که کاراییشان از محصولات آکبند بهتر می باشد.

معرفی و بررسی مدل های لپ تاپ استوک اچ پی (HP)

همان طور که در ابتدای مطلب به این موضوع اشاره شد، لپ تاپ های استوک اچ پی در طیف گسترده ای از مدل ها و طرح ها به تولید می رسند که شامل موارد زیر هستند.

  1. Spectre: این سری از لپ تاپ های HP جزو بهترین و گران ترین کامپیوترهای شخصی هستند که با نوین ترین سخت افزارهای دنیا به تولید رسیده اند و در نسخه های اسپکتر ۱۳ و اسپکتر x360 به تولید می رسند و ظاهر جذابی دارند.
  2. Envy: لپ تاپ های اچ پی انوی، بهترین گزینه برای کسانی هستند که توانایی خرید سری اسپکتر این محصولات را ندارند؛ نوت بوک های envy با قیمتی کمتر از اسپکترها به افراد عرضه می شوند و کیفیت آن ها هم سطح لپ تاپ های spectre می باشد و تنها وجه تمایز این دو سری لپ تاپ ها این بوده که سیستم خنک سازی و عمر باتری مدل های انوی در سطح پایین تری قرار گرفته است.
  3. Omen: شرکت HP لپ تاپ های Omen را مختص گیمرهای حرفه ای به تولید رسانده است که این سری از نوت بوک ها، سخت افزاری و پردازنده بسیار قوی ای دارند و بازی ها را می توان با بهترین کیفیت روی آن ها اجرا کرد؛ سیستم خنک کننده در این لپ تاپ ها به گونه ای می باشد که برای استفاده طولانی مدت بسیار مناسب بوده و حرارت پردازنده را به خوبی از بین می برد.
  4. ZBook: اگر از افرادی هستید که برای انجام کارهای حرفه ای نظیر محاسبات پیچیده، طراحی فضاها، مدل سازی و ... نیاز به یک لپ تاپ دارید می توانید از لپ تاپ های استوک اچ پی سری Zbook استفاده نمایید؛ این مدل از لپ تاپ ها نیاز تمام کاربران را در زمینه های ذکر شده رفع می کنند و دارای قدرتمند ترین پردازنده ها می باشند.
  5. Elite Book: لپ تاپ های استوک اچ پی الیت بوک بیشتر برای بیزینس من ها و انجام امور تجاری مناسب می باشد؛ این نوع محصولات به گونه ای طراحی شده اند که امنیتشان با هیچ چیزی از بین نمی رود و از امن ترین کامپیوتر های جهان به شمار می آیند.

از قابلیت هایی که لپ تاپ های HP الیت بوک دارند این است که مجهز به هوش مصنوعی هستند که این مسئله باعث می شود که ویروس ها حذف و شناسایی و از نفوذ فریمرها جلوگیری شود.

  1. Stream: اگر قصد خرید لپ تاپ استوک HP را برای انجام کارهای روزمره خود یا کودکانتان دارید، ما به شما لپ تاپ های stream را پیشنهاد می دهیم که از ارزان ترین سری های لپ تاپ استوک اچ پی به حساب می آیند و در متنوع ترین رنگ ها به تولید می رسند.

لپ تاپ استوک اچ پی (HP)

مزایا و معایب لپ تاپ استوک اچ پی (HP)

لپ تاپ استوک اچ پی نیز مانند هر محصول دیجیتالی دیگری دارای مزایا و معایبی می باشد که لیست موارد زیر، چند نمونه از مزیت ها و عیب های این لپ تاپ ها هستند.

  1. نیاز نداشتن به لوازم جانبی
  2. ظاهری ساده و شیک
  3. امنیت بالا و باتری قوی
  4. نصب و استفاده آسان
  5. قیمت بسیار گران
  6. به روز رسانی زود هنگام
  7. عدم پشتیبانی قوی در ایران

راهنمای خرید لپ تاپ استوک اچ پی (HP)

اگر اگر مایل به خرید لپ تاپ های استوک اچ پی هستید باید در زمان خرید به نکات زیادی توجه نمایید که برخی از مهم ترین این نکته ها به شرح موارد زیر هستند و استناد بر آن ها موجب انتخابی صحیح و درست می گردد.

  • مهم ترین نکته ای که در زمان خرید لپ تاپ استوک باید به آن توجه ویژه ای نمایید، بررسی لپ تاپ از تمام جوانب می باشد زیرا این محصولات جزو کالاهای دست دوم حساب می شوند و ممکن است دچار اختلالاتی باشند.
  • به دلیل این که لپ تاپ های استوک HP در متنوع ترین مدل ها به تولید می رسند و هر کدام یک توانایی و قابلیت دارند، کاربران باید در زمان خرید به این مسئله دقت کنند که قصدشان از خرید لپ تاپ برای انجام چه کارهایی می باشد.
  • اگر از آن دسته افرادی هستید که به جهت انجام بازی، قصد خرید لپ تاپ استوک را دارید باید محصولی را انتخاب نمایید که پردازنده گرافیکی آن قوی و در سطح بالایی قرار گرفته باشد.

حالا که با نکات خرید لپ تاپ استوک اچ پی (HP) آشنا شدید و می خواهید درباره نحوه خرید این محصول نیز از یک فروشگاه معتبر اطلاعاتی دریافت کنید، با ما همراه باشید و ادامه مطلب را از دست ندهید.

فروشگاه آ.اس.پ یک مرکز فروش اینترنتی معتبر است که به صورت کاملا تخصصی در عرصه فروش انواع لپ تاپ استوک HP، مودم جیبی، خرید PS4، انواع گوشی و ... به صورت اینترنتی مشغول به فعالیت می باشد.

این فروشگاه کالاهای خود را با ضمانت تعویض و بررسی و پشتیبانی قوی پس از فروش در اختیار مشتریان قرار می دهد و خریدی مقرون به صرفه و رضایت بخش را برای آنان فراهم می آورد.

اگر خواهان خرید لپ تاپ استوک اچ پی از این فروشگاه هستید می توانید به سایت اینترنتی آن مراجعه کرده و با مشاهده تمام مدل ها، محصول مدنظر را در کوتاه ترین زمان سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

سخن پایانی

لپ تاپ های استوک برند HP از بهترین و محبوب ترین لپ تاپ های موجود در بازار هستند که متقاضیان فراوانی دارند و تقاضا برای خرید این مارک از محصولات نام برده دیجیتالی بسیار بالا می باشد.

هر چیزی که نیاز بود درباره لپ تاپ های استوک مارک اچ پی بدانید را در این مقاله برایتان شرح دادیم؛ در صورت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت می توانید با شماره تلفن های ذکر شده در صفحه تماس حاصل نمایید.

 

کدخبر: 903233 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟