معرفی جدیدترین سازه های شیشه ای در صنعت ساختمان

 

پارتیشن شیشه‌ای

پارتیشن شیشه ای بهترین انتخاب ها برای جداسازی دفاتر اداری و تجاری مدرن می باشد که بیشترین میزان نور را به داخل محیط هدایت می کند. استفاده از پارتیشن علاوه بر جداسازی فضاهای مورد نظر در دفاتر کار ، نقش ویژه ای را در زیبایی دکوراسیون داخلی فضاهای اداری ایفا می نماید. این پارتیشن ها ترکیبی بسیار جذاب از شیشه و آلومینیوم با طیف رنگی بالا هستند و کیفیت متنوع در پروفیل و یراق آلات درب را دارا می باشند که برای جداسازی قسمت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند . بکارگیری شیشه به عنوان جداکننده فضا در انتقال نور اطراف پارتیشن کمک شایانی نموده و همچنین دربسیاری از موارد در کنترل صدا نیز نقش بسزایی را ایفا می نماید. میتوان گفت امروزه پارتیشن شیشه ای فریم لس بروزترین و زیباترین نوع پارتیشن های قابل استفاده در محیط های اداری و تجاری هستند.

مزایای استفاده از پارتیشن شیشه‌ای

•   اشغال کمتر فضا

•   عایق صدا

•   عایق حرارتی و برودتی

•   قابلیت بازتاب نور

•  زیبایی و دید به بیرون

•   کاهش هزینه و زمان بازسازی

•   قابلیت جابجایی

•   امکان ایجاد طرح، لوگو و آرم

•   قابلیت تفکیک محیط

نمای کرتین وال

کرتین وال

 نمای کرتین وال

ابتدا می بایست تعریف درستی از نمای کرتین وال داشته باشیمCurtain Wall  یک کلمه انگلیسی است که معادل آن به فارسی دیوارپرده ای است.

نمای کرتین وال هیچ باری از خود ساختمان را تحمل نمی‌کند و تنها نیرویی که تحمل می کند یکی نیروی وزن خودشان و دیگری نیرو های جانبی نظیر باد است؛ از این رو به سازه های کرتین وال سازه های خود ایستا نیز می گویند. نمای کرتین وال انواع و اقسام زیادی دارد و پرکاربرد ترین آن ها نمای کرتین وال شیشه ای است. از ویژگی مهم نمای لامل می توان به عایق حرارتی، رطوبتی و صوتی آن اشاره کرد. این مسئله باعث بهینه سازی دمای محیط و نور می شود؛ بنابراین نیاز ساختمان به مصرف انرژی هایی از قبیل الکتریسیته را کاهش می دهد. از لحاظ فنی سیستم کرتین وال در واقع شاسی ها و لامل هایی هستند که در اطراف سازه قرار میگیرند و شیشه هایی که به عنوان نمای ساختمان قرار است کار گذاشته شوند؛ به جای اینکه روی خود ساختمان نصب شوند روی سازه کرتین وال نصب میشوند.  از این رو وزن وارده بر ساختمان کاهش می یابد، این کاهش وزن سبب می شود که  مقاومت ساختمان نسبت به حوادث طبیعی زمین لرزه افزایش یابد.

نمای کرتین

 

هندریل و جان پناه شیشه ای

یکی از راهکار‌های مدرن حفاظت از بالکن ها، تراس‌ها و وید‌ها استفاده از هندریل و جان پناه شیشه ای می‌باشد که به صورت تمام شیشه اجرا می‌شود و با هدف افزایش ایمنی و زیبایی همراه است. امکان اجرای نرده‌های شیشه ای در مکان و قسمت های متفاوتی از ساختمان ها اعم از اداری، تجاری، مسکونی، موزه ها و غیره وجود دارد. این سیستم به دلیل ظرافت و ایجاد سازه یکپارچه شفاف و ایجاد هماهنگی و هارمونی توجه بسیاری از طراحان را به خود جلب کرده و جایگاه خوبی در طرح های معماری پیدا کرده است. این سیستم به دلیل استفاده از یراق آلات و اتصالات مقاوم و ضد زنگ آلومینیومی و استیل ایمنی بسیار بالایی دارد شیشه های مورد استفاده برای جان پناه از دو نوع " سکوریت" و " لمینت" می باشد که امنیت و مقاومت بالایی دارند و برای بالکن یا تراس ها مناسب می باشند. از طرفی حفاظ های شیشه ای به مرور زمان دچار پوسیدگی نمی شوند و به لحاظ زیبایی و شکیل بودن مناسب ترین گزینه می باشد و همچنین باعث می شود نوردهی طبیعی به خوبی انجام شود همچنین باعث میشود که فضا نیز بزرگتر دیده شود.

هندریل و جان پناه شیشه ای بسته به انتخاب طرح و نحوه اجرای آن ها در دسته های زیر قرار می گیرد :

  • هندریل شیشه ای اکسپوز
  • هندریل شیشه ای فریم لس
  • هندریل شیشه ای اسپیگوت
  • هندریل شیشه ای فیکس پوینت
  • هندریل شیشه ای دفنی
  • هندریل شیشه ای اسپایدر
  • هندریل شیشه ای با سازه فلزی

هندریل شیشه ای

        

                                                                              ساعت پاسخ دهی مجموعه:    

                                                                           شنبه تا چهارشنبه از 8:30 الی 17:30

                                                                              پنجشنبه ها از 8:30 الی 13:30

تلفن

تلفن های تماس : 

22810156-021

22810157-021

        09121313860        

جهت مشاهده نمونه‌ها از صفحه اینستاگرام بازدید کنید.

1

@Novel-glass

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت مراجعه کنید.

  Novel-glass.com

نول گلس

   کامرانیه شمالی – خیابان لواسانی – پلاک 55 – واحد 201

 

کدخبر: 894280 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟