بهترین نرم افزار آموزش زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته

 

Duolingo اپلیکیشن

به نقل سایت آموزش زبان انگلیسی مرادپور این نرم افزار نسبت به Bubbles و سایر برنامه ها برتری دارد. از جمله، بسیاری از ویژگی های آن رایگان است. علاوه بر این، یادگیری زبان در این نرم افزار با سرگرمی و بازی همراه است که برای بسیاری بهترین راه یادگیری زبان انگلیسی است. همچنین در این نرم افزار نسبتا مناسب، کلمات و موضوعات اولیه زبان توضیح داده شده است. همچنین می توانید پیشرفت خود را پیگیری کنید. ساختار جملات و کلمات پرتکرار به خوبی توضیح داده شده است، اما این اپلیکیشن محیط فارسی ندارد.

Memrise اپلیکیشن

به گفته خود شرکت و تست انجام شده توسط Fat Language، این نرم افزار با تاکید بر یادگیری 3 مهارت یادگیری کلمات و عبارات، درک جملات انگلیسی زبانان در هنگام مکالمه و چت با دیگران ساخته شده است.

بیش از 1300000 نفر بالای 4.7 به آن رای داده اند که نشان از محبوبیت بالای آن در بین کاربران دارد. این کاملا رایگان است و به بهبود زبان انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی و آلمانی برای اندروید و آیفون کمک می کند. جالب است بدانید که تمامی دروس توسط افراد بومی (که زبان مادری آنها انگلیسی است) طراحی شده و دروس در هر سطحی از یادگیری کوتاه و کاملاً قابل درک است.

DROPS  برنامه بصری

این اپلیکیشن جدید که احتمالا نام آن را در سایر وب سایت های فارسی ندیده اید، یکی از اپلیکیشن های نوآورانه در زمینه زبان انگلیسی است که ضروری ترین لغات را در قالب جملات و عبارات روزمره آموزش می دهد. این برنامه کاملا تصویر محور است و به همین دلیل کلمات را راحتتر یاد خواهید گرفت (چون حافظه بصری انسان تا ده برابر قویتر از حافظه نوشتاری است). همچنین بسیار محبوب است. این اپلیکیشن علاوه بر ۴۸ زبان دیگر از زبان شیرین فارسی نیز پشتیبانی می کند! نصب این برنامه را برای یادگیری لغات حتما توصیه می کنیم.

برنامه یادگیری کلمه

Vocabulary برنامه ای ساده و کم حجم است که با کمک نمودارها و فلش کارت های یادگیری کلمات کلیدی انگلیسی را درس به درس آموزش می دهد. منابع استفاده شده برای این برنامه دو کتاب 504 و 1100 می باشد که کسانی که در زمینه آموزش زبان انگلیسی قدمی برداشته اند حتما نام این دو کتاب را شنیده و با شهرت آنها آشنا هستند. با یادگیری لغات اصلی کتاب 504 به راحتی می توانید مکالمات روزانه را انجام دهید و در مواقع لزوم کلمه مناسب را به خاطر بسپارید و از آن استفاده کنید.

نرم افزار یادگیری زبان انگلیسی با موسیقی

در عین حال قدرت شنیداری خود را تقویت کنید و تلفظ و املای کلمات و ساختار جملات و کلمات مرکب را به لذت بخش ترین شکل و مجموعه ای از بهترین موسیقی های دنیا بیاموزید. متاسفانه نسخه آیفون هنوز وارد بازار نشده است. لطفا توجه داشته باشید که این اپلیکیشن کاملا رایگان نیست و برای دسترسی به تمامی امکانات باید بسته آن را خریداری کرد.

برنامه آموزش زبان سلام

که یکی از بالاترین امتیازات را در گوگل استور و اپ استور دارد. این یک برنامه فوق العاده برای بهبود گوش دادن و صحبت کردن انگلیسی است. این برنامه نیازی به اینترنت ندارد. این اپلیکیشن قابلیت بازی و چت با دوستان را در قالب پازل کلمه، 10 هزار کلمه کاربردی، 475 درس تعاملی در هر 4 زمینه زبان دارد. تا دو ماه پیش زبان فارسی را اضافه نمی کردند اما در برنامه خود اضافه کردن زبان فارسی تا ابتدای سال 2022 بود.

برنامه 6000 کلمه

برنامه رایگان برای یادگیری کلمات رایج انگلیسی در گوشی شما. مانند سایر برنامه های این لیست، این برنامه نیز در گوگل پلی و استور امتیاز عالی کسب کرده است. البته برای یادگیری فقط لغات و اصطلاحات، اپلیکیشن شماره 3 برای مبتدیان راحت تر است و بر خلاف این اپلیکیشن از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند، اما تعداد کلمات این اپلیکیشن کاملتر است.

EF Hello  برنامه

این اپلیکیشن از حدود 21000 رای کاربر امتیاز 4.9 را کسب کرده است! این برنامه توسط یک موسسه آموزش زبان کوچک تهیه شده است، اما بسیار کامل و آموزنده است. این برنامه با سایر اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی متفاوت است و با کمک هوش مصنوعی می توانید با چت با سیستم، مکالمه و مکالمه به صورت رایگان این زبان را یاد بگیرید. ترجمه فارسی وجود ندارد، اما جملات و کلمات بسیار ساده و قابل فهم هستند. شامل ارزیابی و امتیازدهی یادگیرنده هوشمند، دستیار هوشمند برای تمرین با شما، تمرینات تلفظ و مکالمه و فرهنگ لغت.

برنامه نصرت

دروس در این سیستم به صورت فایل های ویدئویی تهیه شده است و برای یادگیری آن ها فقط کافی است این فایل های ویدئویی را گوش داده و ببینید. در این آموزش با تکرارهای هوشمندانه لهجه خود از ابتدا لهجه صحیح را شکل می دهید و به طور خودکار قوانین زبانی متعددی را در عمل یاد می گیرید.

شنیدن و تماشای همزمان دروس این مجموعه بسیار لذت بخش و پر انرژی است و مستلزم تمرین (تکرار برخی جملات و کلمات) است که برای شما لذت بخش و هیجان انگیز خواهد بود.

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم شما را با بهترین برنامه های یادگیری زبان انگلیسی آشنا کنیم. اگر هر سوالی دارید در بخش نظرات مطرح کنید. همچنین می توانید برای مشاوره رایگان به سایت آکادمی زبان مرادپور مراجعه کنید.

کافی است در گوگل عبارت آکادمی زبان مرادپور را سرچ کنید و به سایت اول مراجعه کنید تا مشاوره رایگان دریافت کنید.

منبع: سایت آموزش زبان مرادپور moradpoor.com

 

 

کدخبر: 874780 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟