نرم افزار حسابداری کارتخوان اندرویدی پارمیس

به همین دلیل استفاده از نرم افزار حسابداری کارتخوان اندرویدی و نرم افزار حقوق و دستمزد به عنوان پل ارتباطی پایدار بین واحدها برای حسابداران از اهمیت بالایی برخوردار است.

کارتخوان اندرویدی پارمیس

کارتخوان اندرویدی پارمیس

کارتخوان اندرویدی یک سخت افزار همه کاره است. کاهش چشمگیر هزینه های نگهداری و تجهیزات مستعمل مانند پرینتر، صندوق، سیستم های کامپیوتری و غیره یکی از مزیت های کارتخوان اندرویدی است. زیرا این دستگاه تمامی این تجهیزات را در خود دارد.

اپلیکیشن پارمیس اسمارت یک صندوق فروشگاهی اندروید با قابلیت نصب بر روی کارتخوان اندرویدی می باشد. داشبورد مدیریتی هوشمند پارمیس به شما این امکان را می دهد که تنها با اتصال تلفن همراه خود به اینترنت، میزان فروش، خرید و عادات مصرف کننده را به خوبی فاکتور بگیرید.

خرید و عادات مصرف کننده را به خوبی شناسایی کنید و در لحظه گزارش فروش خود را در هر کجا که هستید بررسی کنید. گزارش حقوق و دستمزد، مالیات، قبوض، حسابداری، مدیریت نوبت کارمندان و غیره از این گزارش ها هستند.

اگر از آن دسته افرادی هستید که همیشه لپ تاپ خود را برای دریافت آخرین گزارش های کسب و کار با خود حمل می کنید، کارتخوان اندرویدی و اپلیکیشن هوشمند جزو اولویت های کاری شما هستند.

با استفاده از Android POS، می توانید موجودی و انبار خود را ردیابی کنید. اما لازم نیست این کار را با کارتخوان خود انجام دهید. با نصب اپلیکیشن اسمارت پارمیس بر روی تلفن همراه خود به راحتی می توانید تمامی گزارشات، موجودی کالا و غیره را مدیریت کنید و از طریق گزارش های پیش فرضی که در اختیار شما قرار می گیرد، تصمیمات مورد نیاز برای پیشرفت بیشتر کسب و کار خود را مشاهده کنید.

فقط با یک کارتخوان اندرویدی حسابدار کسب و کار خود شوید. می توانید نوار محصول را اسکن کنید، فاکتور تهیه کنید، رسید را چاپ کنید و به مشتری بدهید! برای انجام این کارها نیازی به اتصال به اینترنت نیست و می توانید خودتان فاکتور بگیرید. تمامی این کارها را می توان با یک دستگاه کوچک و کارآمد به راحتی و به سرعت انجام داد.

نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس

نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس

محاسبه حقوق و دستمزد کارکنان واحدهای تجاری یکی از وظایف و فعالیت های حسابداران است که بیشترین زمان را می گیرد. با اضافه شدن وظایفی مانند تهیه لیست سازمان های مختلف و بانک دیسک ها برای پرداخت به کارکنان، این روند تکراری زمان زیادی را می گیرد.

در ماه‌های پایانی سال، علاوه بر لحظه‌ای که کارمند از کسب‌وکار خارج می‌شود، این میزان کار به حداکثر خود می‌رسد زیرا در عمل محاسبه حقوق و دستمزد به یکی از چالش‌برانگیزترین فرآیندهای تجاری تبدیل می‌شود.

حسابداران با استفاده از توابع پرکاربرد این نرم افزار می توانند کلیه حقوق و دستمزد شرکت را در کمترین زمان ممکن محقق سازند.

نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس به شما این امکان را می دهد که برای هر عنصر از حقوق کارمند فرمول مورد نظر را تعریف کنید. ضمناً می توانید با طراحی انواع قراردادهای حقوقی، قراردادی و کار، انواع قراردادهای کار را با نیروی انسانی خود در نرم افزار تعریف کنید. این ویژگی به این نرم افزار اجازه می دهد تا با هر نوع کسب و کاری سازگار شود و تمامی نیازهای شما را پوشش دهد.

از دیگر ویژگی های این نرم افزار تهیه و ایجاد فایل های بانکی و بیمه ای جهت تسهیل مدیریت مالی حقوق کارکنان و ارتباط با سازمان های مربوطه می باشد. در این حالت، از صرف ساعت‌های زیادی برای توضیح بیشتر خودداری کنید.

دسترسی به عملکردهایی مانند تعریف وام، همراه با سهولت مدیریت مالی، بر رضایت کارکنان نیز تأثیر می گذارد. ارائه گزارش های متنوع در زمینه های مختلف اعم از کالا و مالیات، پرداخت ها و غیره به همراه امکان درج فایل خروجی تجهیزات اندازه گیری زمان جهت مدیریت مکانیزه روز کاری کارکنان از دیگر ویژگی های این اپلیکیشن می باشد.

نرم افزار حسابداری پارمیس

نرم افزار حسابداری پارمیس

اگر به دنبال توسعه کسب و کار خود هستید، نرم افزار حسابداری پارمیس استار یک راه حل نرم افزاری مبتنی بر ERP است که با هدف ایجاد یکپارچگی و جریان آزاد اطلاعات بین واحدهای مختلف تولید شده است. ارائه گزارشات کامل و دقیق همراه با سرعت بالای نرم افزار در ثبت اسناد و جلوگیری از خطاهای انسانی از اهداف اساسی این رویکرد است.

نتیجه این فرآیند سرعت عمل بالا و در نهایت توسعه ساختار یافته و آگاهانه کسب و کار کاربران خواهد بود. پارمیس استار مجموعه ای کامل برای شرکت های متوسط و بزرگ با نیازهای به روز است که نیازهای مالی و مدیریتی آنها را با بیش از 20 زیرسیستم پوشش می دهد. استفاده از نرم‌افزارهای مدیریتی و مدیریتی به روش‌های مختلف متفاوت است. ابتدا دقت و صحت اطلاعات مالی و مدیریت شرکت خود را افزایش دهید. به عنوان مثال، پیاده بر میزان فروش در بازه های زمانی مختلف یا میزان فروش به ازای هر مشتری با استفاده از گزارش های مختلف در بازه های زمانی مختلف و با معیارهای مختلف است. این اطلاعات می تواند بر تصمیمات بازاریابی شما تاثیر بگذارد. با این اطلاعات، تیم بازاریابی می تواند سیاست خود را برای افزایش مشتریان یا حفظ مشتریان وفادار تعیین کند.

جمع بندی

در این مقاله از پارمیس سعی کردیم در مورد نرم افزار حسابداری کارتخوان اندرویدی و نرم افزار حقوق و دستمزد و نکات مهم مرتبط با آن صحبت کنیم. با توجه به مطالب گفته شده می توان گفت که استفاده از نرم افزار حسابداری در مقایسه با سیستم های حسابداری که به صورت سنتی عمل می کنند دارای مزایای فراوانی است.

اما باید توجه داشت که قبل از تهیه نرم افزار حسابداری، هر گروه باید نیاز خود را بررسی کرده و با توجه به نیاز خود و مشورت با حسابدار، سیستم حسابداری مناسب را خریداری کند.

برای خرید هر کدام از نرم افزار حسابداری کارتخوان اندرویدی و نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس می‌توانید به سایت اصلی www.ParmisIT.comمراجعه کنید و یا با شماره تلفن 02187758 تماس حاصل فرمایید.

کدخبر: 868885 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟