معرفی و بررسی بهترین سرخ کن های بازار ایران

سرخ کن‌های پیشرفته دارای قابلیت پخت بدون روغن هستند که چربی غذا را تا ۹۰ درصد کاهش می‌دهند. به‌طور کلی ۲ نوع سرخ کن شامل «کشویی» و «آسانسوری» وجود دارد.

فیلیپس، نینجا،‌ دلونگی، تفال، الکترولوکس، بیسمارک و الکترولوکس، لیست برندهایی است که هنگام خرید سرخ کن با مدل‌های مختلف آنها مواجه خواهید شد. در این راهنمای خرید به بررسی بهترین سرخ کن های بازار ایران می‌پردازیم.

معرفی بهترین مارک ها و مدل های سرخ کن

نینجا (ninja) یک برند آمریکایی معتبر در بازار لوازم خانگی به‌شمار می‌آید که سرخ کن‌های دوقلو و تک درب بسیار با کیفیتی روانه بازار کرده است. این برند بازه‌های قیمتی مختلف را تحت پوشش قرار می‌دهد.

بهترین سرخ کن نینجا : AF100

AF100 یک سظرفرخ کن با کیفیت با طراحی کشویی است که از توان مصرفی ۱۵۵۰ وات بهره می‌برد و پنل کنترل آن شامل «کلیدهای فشاری» است. محفظه این سرخ کن ۳.۸ لیتری است.

بهترین سرخ کن نینجا : AF160

AF160 یکی از بهترین سرخ کن های نینجا است که ظاهر مشابهی با مدل AF100 دارد. قدرت عملکرد این دستگاه ۱۷۵۰ وات و مخزن استفاده‌شده در آن پرظرفیت‌تر است. کاسه کشویی سرخ کن نینجا AF160 معادل ۵.۲ لیتر است.

بهترین سرخ کن نینجا : AF300

AF300 یکی از بهترین سرخ کن های دوقلو بازار است که از دو کاسه ۳.۸ لیتری بهره می‌برد که در مجموع ۷.۶ لیتر گنجایش دارد. این سرخ کن دارای ۶ برنامه پخت است که در پنل کنترل حرفه‌ای آن قابل انتخاب هستند.

بهترین سرخ کن نینجا : AF400

دیگر سرخ کن دوقلوی با کیفیت برند نینجا است که در مقایسه با مدل AF300 قیمت بیشتری دارد. ظرفیت کلی این محصول ۹.۵ لیتر است و ۲۴۷۰ وات قدرت دارد.

بهترین مارک سرخ کن : فیلیپس

فیلیپس (philips) یک برند معتبر در زمینه طراحی و ساخت لوازم خانگی است که در لیست پرفروش ترین سرخ کن های بازار سهم زیادی دارد. این برند هلندی تنوع کالایی بسیار زیادی دارد و سطوح کیفی مختلف را تحت پوشش قرار می‌دهد.

بهترین سرخ کن فیلیپس : HD9270

HD9270 پرفروش ترین سرخ کن فیلیپس است که ۲۰۰۰ وات قدرت دارد و محفظه آن ۵ لیتری است. پنل کنترل این دستگاه لمسی و مجهز به چند برنامه پخت است.

بهترین سرخ کن فیلیپس : HD9252

HD9252 ارزان‌قیمت‌تر از مدل HD9270 است. توان مصرفی و ظرفیت این سرخ کن به ترتیب ۱۴۰۰ وات و ۴.۱ لیتر است و مشخصات لازم را برای استفاده روزانه در منزل دارد.

بهترین سرخ کن فیلیپس : HD9200

HD9200 قیمت ارزان‌تری در مقایسه با 9270 و 9252 دارد و مانند آنها یک سرخ کن بدون روغن است. توان مصرفی این دستگاه ۱۴۰۰ وات و کاسه آن ۴.۱ لیتری است.

سرخ کن فیلیپس

بهترین مارک سرخ کن : تفال

تفال (tefal) برندی فرانسوی با اعتباری جهانی است که سرخ کن های پرفروش بسیار زیادی روانه بازار کرده است. این برند سرخ کن های کشویی و آسانسوری بسیار با کیفیتی عرضه می‌کند.

بهترین سرخ کن تفال : EY505

EY505 یک سرخ کن با کیفیت و مجهز به نمایشگر لمسی است که از توان مصرفی ۱۴۰۰ وات بهره می‌برد. این سرخ کن دارای یک کاسه ۴.۲ لیتری است که با روکشی نچسب و ضد خش پوشانده شده است.

بهترین سرخ کن تفال : EY501

طراحی مشابهی با مدل EY505 دارد. با این تفاوت که از نمایشگر لمسی بهره نمی‌برد و دما و زمان آن به‌وسیله ولوم‌های چرخشی کنترل می‌شوند. توان مصرفی و گنجایش محفظه غذای این سرخ کن به ترتیب ۱۴۰۰ وات و ۴.۲ لیتر است.

بهترین سرخ کن تفال : FZ7600

طراحی متفاوتی نسبت به دو مدل قبلی دارد و در دسته سرخ کن‌های «آسانسوری» قرار می‌گیرد. قدرت سرخ کن تفال FZ7600 معادل ۱۳۵۰ وات است و محفظه آن ۱.۲ لیتر گنجایش دارد. (یعنی قادر به پخت ۱.۲ کیلوگرم سیب زمینی پوست‌کنده خواهد بود)

بهترین مارک سرخ کن : دلونگی

دلونگی (delonghi) یک مارک ایتالیایی معتبر است که بیشتر با ساخت دستگاه‌های قهوه ساز و اسپرسو ساز با کیفیت شهرت پیدا کرده است. سرخ کن‌های پرفروش دلونگی در بازار ایران تعداد زیادی نیستند؛ اما هر کدام از آنها فروش بسیار زیادی دارند و به همین واسطه دلونگی تبدیل به یک برند نام‌آشنا در بازار سرخ کن شده است.

بهترین سرخ کن دلونگی :‌ FH1396

FH1396 پرفروش‌ترین سرخ کن دلونگی محسوب می‌شود که ۱.۷ کیلوگرم گنجایش دارد (یعنی ۱.۷ کیلوگرم سیب زمینی پوست‌کنده را خواهد پخت). توان مصرفی آن ۲۲۰۰ وات است.

بهترین سرخ کن دلونگی :‌ FH1394

FH1394 دیگر سرخ کن پرفروش دلونگی است که طراحی کاملا مشابهی با مدل FH1396 دارد و تنها تفاوت آنها در توان مصرفی دو دستگاه است. توان مصرفی این محصول ۱۴۰۰ وات است و مانند مدل قبلی ۱.۷ کیلوگرم گنجایش دارد.

سایر بهترین سرخ کن های بازار

الکترولوکس، بیسمارک و سنکور سایر مارک های پرفروش سرخ کن هستند که مدل‌های بسیار با کیفیتی از آنها در سطح بازار وجود دارد. در ادامه، بهترین مدل هر کدام از این برندها را معرفی خواهیم کرد.

سرخ کن الکترولوکس E6AF1-520K

E6AF1-520K یک سرخ کن با کیفیت با طراحی کشویی است که ۱۸۰۰ وات قدرت دارد و ظرفیت مخزن آن ۵ لیتر است که برای پخت غذای ۶ نفر مناسب و کارآمد خواهد بود.

سرخ کن بیسمارک BM3555

یکی از پرفروش ترین سرخ کن های برند بیسمارک است که از توان ۱۸۰۰ وات بهره می‌برد و کاسه استفاده‌شده در آن ۵.۵ لیتر گنجایش دارد که مناسب برای خانواده‌هایی است که کمتر از ۷ نفر جمعیت دارند.

سرخ کن سنکور SFR6100BK

یک سرخ کن ۶ لیتری قدرتمند و با کیفیت با توان مصرفی ۱۷۰۰ وات است. این دستگاه دارای ۸ برنامه پخت است و کاسه آن با روکشی نچسب و ضد خش پوشانده شده است. بعد از آشنایی با بهترین مارک و مدل‌های سرخ کن، نوبت به انتخاب یک فروشگاه برای خرید سرخ کن است.

سرخ کن

سرخ کن خوب از کجا بخرم؟

از آنجایی که بهترین مارک های سرخ کن خارجی هستند، دسترسی به مدل‌های با کیفیت آن آسان نیست. به همین واسطه، خرید اینترنتی، بهترین انتخاب است. بزرگترین مراکز خرید لوازم خانگی کشور (از جمله سرخ کن) در قشم و درگهان قرار دارند.

مراکز خرید این دو شهر اصل‌ترین محصولات خانگی برندهای معتبر دنیا را تحت پوشش قرار می‌دهند و به‌طور کلی تنوع کالایی بسیار زیادی دارند. سرخ کن از جمله لوازم خانگی پرفروش در قشم و درگهان است.

به همین واسطه، سالانه مسافران و گردشگران زیادی از سراسر ایران به جزیره قشم سفر می‌کنند تا علاوه‌بر لذت بردن از طبیعت زیبای آن، از مراکز خرید شهرهای قشم و درگهان نیز بازدید کنند.

اما امکان دسترسی به جزیره قشم برای همه فراهم نیست. بهترین راه حل برای دسترسی آسان به محصولات قشم و درگهان، مراجعه به سایت فروشگاهی بوهیر (bohir.ir) است. این سایت محصولات مراکز خرید قشم و درگهان را به فروش می‌رساند.

مزیت خرید اینترنتی از بوهیر «دسترسی آسان به مشخصات جامع هر محصول»، «دسترسی به نقد و بررسی تخصصی هر محصول» و «امکان مقایسه مدل‌های مختلف هر محصول با یکدیگر» هستند.

برای بازدید از سایت فروشگاهی بوهیر به این نشانی مراجعه نمایید: www.bohir.ir

 

کدخبر: 867113 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟