خرید ارزانترین بلیط کیش به اصفهان با چند راهکار ساده

1-خرید بلیط لحظه آخری کیش به اصفهان

خرید بلیط هواپیما بخشی از هزینه های سفر شما به کیش را شامل می شود. اگر بتوانید خرید بلیط هواپیما را ارزانتر انجام دهید، در بخش مهمی از هزینه های سفر خود صرفه جویی کرده اید. این مورد با خرید بلیط لحظه آخری امکانپذیر است. خرید بلیط کیش اصفهان به صورت لحظه آخری ریسک بالایی دارد. اما اگر متوجه تفاوت قیمت بلیط های لحظه آخری با بلیط های سیستمی شوید، حاضرید تا این ریسک را بپذیرید.

بلیط لحظه آخری قیمت های بسیار ارزان و به صرفه تری دارند، البته نه همیشه! اما دقت داشته باشید که وب سایتی که قصد خرید بلیط از آن را دارید نیز اهمیت دارد. برای بهره‌مندی از بهترین قیمت ها و تضمین پشتیبانی 24 ساعته، فلای تودی را انتخاب کنید. این سایت به عنوان بزرگترین مرجع خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل، تضمین بهترین قیمت و ارزانترین پیشنهادات را به شما می دهد.

2-سفر در اواسط هفته

یک راهکار ساده برای این که بتوانید بلیط هواپیما اصفهان به کیش را ارزانتر بخرید، این است که ایام پیک سفر را انتخاب نکنید. در زمان هایی که تعطیلات و یا مناسبت های خاص در پیش باشد، عموم مردم دوست دارند که تعطیلات خود را با سفر پر کنند.

پس در این ایام باید انتظار قیمت های بالا برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل را نیز داشته باشید. اما اگر اواسط هفته و زمانی که هیچ تعطیلات و مناسبتی در تقویم نیست، برای سفر برنامه ریزی کنید، به احتمال خیلی زیادی می توانید بلیط هواپیما را با قیمت بسیار ارزان و مناسبتری انجام دهید. 

3-زمان های متفاوت را برای خرید بلیط بررسی کنید

برای سفر به کیش از اصفهان و خرید بلیط هواپیما، بهتر است زمان های مختلف را برای پیدا کردن ارزانترین بلیط جستجو کنید. قیمت پرواز در روز‌ها و تاریخ‌های مختلف، تفاوت دارد. با یک بررسی ساده از وب سایت فلای تودی می‌توانید بهترین زمان و قیمت بلیط هواپیما را برای پرواز انتخاب کنید.

4-خرید بلیط اکونومی

خرید بلیط اکونومی

درست است که سفرهای لوکس هم حال و هوای خود را دارد، اما نیازی نیست کلاس A یا فرست کلاس انتخاب کنید؛ زیرا در این صورت بی ‌جهت هزینه اضافه‌تری پرداخت کرده‌اید. بلیط های اکونومی یا اقتصادی نسبت به بلیط های فرست کلاس یا بیزینس کلاس قیمت ارزانتری دارند، این در صورتی است که تفاوتی در ایرلاین و نوع هواپیما وجود ندارد و تنها صندلی ها و امکاناتشان کمی تفاوت دارند که آنهم در پروازهای با مدت زمان کم مثل اصفهان به کیش، قابل چشم پوشی است.

  1. بلیط چارتری اصفهان به کیش

یکی دیگر از راهکار‌های ساده برای خرید ارزان بلیط هواپیما اصفهان به کیش، خرید بلیط چارتری است. بلیط‌ های چارتری عموما ارزان‌تر از بلیط‌ های سیستمی بوده و احتمال کنسل شدن آن‌ها کمتر می‌شود. برای خرید بلیط هواپیما چارتری به وب سایت فلای تودی مراجعه کنید.

جاذبه های دیدنی کیش که نباید از دست بدهید!

کیش جزیره ای مرجانی با طبیعت بکر و زیبا، ساختمان های مدرن، جاذبه های تاریخی و تفریحات لاکچری است. اگر قصد سفر به کیش را دارید، خودتان را برای گذراندن یک تفریح متفاوت آماده کنید. اما در سفر به کیش از چه جاذبه هایی باید دیدن کنید؟

قدم زدن در سواحل زیبا و بکر کیش

بدون شک یکی از مهمترین تفریحات و البته جاذبه های کیش قدم زدن در کنار سواحل زیبای خلیج فارس است. اگر سواحل شمال کشور را دیده باشید، با سفر به جنوب و جزیره نظر شما به طور کلی نسبت به سواحل و دریا عوض خواهد شد. سواحل بسیار تمیز، آب های نیلگون و شفاف و ماهی های رنگارنگی که تا نزدیکی ساحل شنا می کنند، شما را سر وجد می آورد. در سفر به جزیره حتما عصر ها و یا صبح ها را به همراه تماشای طلوع و غروب خورشید به خود هدیه بدهید.

کشتی یونانی، یادگاری زندگ زده یونانی ها

کشتی که سال ها پیش در دریای خلیج فارس دچار حادثه شد و در نزدیکی جزیره به گل نشست. این کشتی که بخش زیادی از آن تخریب شده و زنگ زده، هم اکنون به عنوان نماد جزیره شناخته می شود. هرکسی که به کیش سفر کند، سری به این کشتی می زند و عکس های یادگاری می گیرد. بد نیست تا شما هم از این پدیده جالب که باعث جذب توریست شده دیدن کنید. شهر زیرزمینی کاریز، شهر باستانی حریره، اسکله تفریحی، ساحل مرجان و... از دیگر جاذبه های دیدنی کیش هستند که در سفر به جزیره باید از آن ها دیدن کنید.

بلیط هواپیما ارزان

برای خرید بلیط هواپیما ارزان اصفهان به کیش و دیدن این جاذبه ها، وارد وب سایت فلای تودی شده و بلیط خود را در تاریخ مورد نظر خرید کنید.

خرید بلیط هواپیما با ارزانترین قیمت در فلای تودی

برای خرید بلیط هواپیما داخلی با ارزانترین قیمت فقط باید وارد سایت فلای تودی شوید. پس از ورود مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافر و کلاس پروازی کافی است روی گزینه جست و جو کلیک کنید. در کوتاه ترین زمان ممکن تمام پروازهای در دسترس در تاریخ انتخابی به مقصد مورد نظر شما نمایش داده می‌شود. به راحتی با مقایسه قیمت ایرلاین ها و با استفاده از ابزارها و فیلترهای موجود در سایت، بلیط موردنظر خود را انتخاب کنید. در صورت بروز هرگونه مشکلی هم می‌توانید با پشتیبانی فلای تودی تماس بگیرید.

کدخبر: 863847 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟