آموزش ثبت نام در بروکر ویندزور و توضیح مختصر درباره حساب های این بروکر

معرفی بروکر ویندزور(Windsor)

بروکر ویندزور در ۱۹۸۸ تاسیس شد. این بروکر در سال‌های اخیر توانست به واسطه امکانات و خدماتی که ارائه می‌دهد رشد کند و کاربران زیادی را به سمت خود بکشاند. ثبت نام ویندزور از آن رو مهم است که بسیاری از ایرانیان مدام به دنبال یک بروکر امن و معتبر می‌گردند. یکی از مشکلات اصلی نیز عدم پشتیبانی و ارائه خدمات به ایرانی‌ها است. در واقع بیشتر بروکرهای معتبر و بین‌المللی از پذیرفتن اتباع ایرانی سر باز می‌زنند.

برای رفع چنین مشکلی باید به دنبال بروکرهایی باشیم که ایرانی‌ها را با آغوشی باز می‌پذیرند و امکانات خودشان را در اختیار قرار می‌دهند. در مقابل نباید هر بروکری با چنین ویژگی‌هایی را انتخاب کرد. به هیچ عنوان به بروکرهایی که به تازگی وارد بازار ایران شدند اعتماد نکنید و گول تبلیغات و بونوس‌هایی را که می‌دهند نخورید.

شاید بعضی از آن‌ها داخل کشور خودشان معتبر باشند ولی به دلیل تحریم‌های سخت برای ایرانی‌ها قابل اعتماد نیستند. چرا که به خاطر وجود قوانین تحریم‌های بین‌المللی به راحتی می‌توانند موجودی ایرانی‌ها را مسدود کنند.

ثبت نام بروکر ویندزور به صورت قدم به قدم

در ادامه ثبت نام ویندزور را آموزش می‌دهیم.

مرحله 1: جهت افتتاح حساب در سایت اصلی و رسمی ویندزور بروید  تا وارد صفحه ثبت نام ویندزور شوید. اطلاعات و مشخصاتی که در تصویر زیر خواسته‌ شده را به ترتیب پر کنید. توجه داشته باشید برای باز کردن حساب‌های مالی در هر بروکر و صرافی فقط با ایمیل و شماره‌های اصلی خود ثبت نام کنید. در آخر پر کردن مشخصات خود تیک گزینه «من آمریکایی نیستم» را بزنید.

با کلیک روی «ثبت‌نام» به صفحه زیر انتقال خواهید داده شد:

ثبت نام بروکر ویندزور

مرحله 2: در این مرحله از ثبت نام در بروکر ویندزور باید حساب خود را وریفای یا تایید کنید. برای این کار باید به ایمیلی که با آن ثبت نام انجام داده‌اید بروید و آن را تایید کنید. بعد تایید روی verify you email address کلیک کنید تا حساب شما در بروکر ثبت شود.

بروکر ویندزور

مرحله3: بعد از تایید و ثبت حساب شما توسط بروکر ویندزور، به وب‌سایت اصلی انتقال داده می‌شوید و روی «ورود» کلیک کنید. سپس در صفحه بعد به پنل کاربری خود وارد خواهید شد. به این ترتیب ثبت نام با موفقیت انجام می‌شود.

مراحل بالا صفر تا صد ثبت نام بروکر ویندزور بود. هر سوال یا ابهامی برایتان پیش آمد می‌توانید از پشتیبان فارسی بروکر ویندزور بپرسید. پشتیبانی دوشنبه تا جمعه هر هفته (ایام فعالیت بازار فارکس) از ساعت 8 صبح الی 20 عصر به وقت تهران آماده پاسخگویی است.

حساب های VIP ZERO و DEMO در ویندزور

تریدرهایی که در ZERO حساب ساخته اند، مجاز به استفاده از حساب VIP ZERO هستند. قطعا کاربران حرفه ای که رقم دارایی آنها بسیار زیاد است، از این حساب بهره مند می شوند و برای انجام معاملاتشان کارمزد کم تری نیز می پردازند. « وی آی پی زرو» مدیر مخصوص به حساب، برای حضور در کلاسهای آموزشی تک نفره به عنوان تریدر، در کنار تحلیل گر ارشد Windsor broker اجرا می شود.

اگر می خواهید در بروکر ویندزور «حساب دمو» برای تریدهای تمرینی ایجاد کنید، وارد صفحه اصلی بروکر شده و حساب دمو را انتخاب کنید. Broker شما را به صفحه مخصوص ثبت نام هدایت می کند، در آنجا نوع حساب را بر روی حساب دمو تنظیم کنید. دمو این امکان را در اختیار تریدرهای جدید و بی تجربه می دهد که بر اساس هر سرمایه یا لوریج کم و زیاد، به معاملات مختلف وارد شوند و بصورت آزمایشی در بروکر فعالیت کنند.

نحوه پشتیبانی و میزان اسپرد در بروکر ویندزور

کاربران Windsor broker می توانند از طریق فرستادن تیکت یا استفاده از چت بصورت آنلاین از کارگزاری پشتیبانی دریافت کنند. این دو از جمله امکاناتی هستند که قبل و بعد از ایجاد حساب در بروکر ویندزور می توان از آنها استفاده کرد. اگر در روند ثبت نام و یا بعد از آن و در هنگام معاملات و غیره مشکلی داشتید، آنها اطلاعات مفید و کاربردی در اختیار معامله گران خود قرار می دهند.

هر بروکر فارکس برای حساب های متنوعی که دارد، اسپردهای متفاوت تعیین می کند. در ویندزور نیز اسپرد برای انواع حساب ها، به همین شکل تعیین خواهد شد. شروع اسپردها در اینجا برای حساب PRIM و زرو، به ترتیب از یک پیپ و صفر پیپ شروع می شوند. هر چند که حساب های بروکر Windsor دارای پیپ های پایین تری برای معاملات هستند، ولی در عوض بابت هر یک از تریدهای آن کمیسیون مشخصی از تریدرها گرفته خواهد شد.

بروکر ویندزور Windsor چقدر معتبر است؟

تا حد زیادی می توان روی اعتبار بروکر ویندزور حساب باز کرد چون نه تنها جزو قدیمی ترین بروکرهای دنیا شناخته می شود، بلکه از رگولاتوری های قدرتمندی نظیر موارد زیر برخوردار است:

  • رگولاتور CySec
  • رگولاتور FCA
  • رگولاتور BaFin
  • رگولاتور ACPR
  • رگولاتور MIFID

اعتقاد بروکر ویندزور این است که همه افراد حق دارند در همه بازارهای مالی از جمله تجارت فارکس سرمایه گذاری کنند. به همین دلیل می بینید که این بروکر تا چه اندازه به حفظ و امنیت دارایی کاربران خود اهمیت داده و آن را در اولویت گذاشته است. 30 سال سابقه حضور موفقیت آمیز کارگزاری ویندزور در بازار جهانی فارکس، این عقیده را به اثبات رسانده است.

یکی از ویژگی های قابل توجه برای معامله گران بروکر Windsor، بیمه شدن دارایی های آنها تا سقف 5 میلیون یورو است. این اطمینان خوبی برای موقعیت های بحرانی شرکت ویندزور است که موقع ورشکستگی، بروز مشکل و اتفاقاتی از این قبیل به معامله گران خود بتواند غرامت بپردازد. گواهینامه بیمه این بروکر در زیر، بیانگر شفافیت مالی لازم و مورد اعتماد بودن آن در بین سرمایه گذاران است.

ویژگی حساب PRIME در بروکر Windsor

  • بیشتر معامله گرانی که دارایی حسابشان کم است و می خواهند تریدها را با کمترین میزان لات انجام دهند، از این حساب استفاده می کنند.
  • اسپرد در حساب PRIME بروکر ویندزور مانند حساب ZERO، از 0 پیپ آغاز می شود.
  • معاملات با کمترین میزان لات یعنی 0.01 و با بالاترین میزان لات یعنی 50 لات اجرا می شوند که از این لحاظ فرقی با حساب ZERO ندارند.
  • برای شروع فعالیت در معاملات PRIME، باید ابتدا 100 دلار به عنوان حداقل ترین مبلغ واریزی داشته باشید.
  • در اینجا برای تریدهایی که کاربران انجام می دهند، کمیسیونی تعیین نشده است. حداقل و حداکثر لوریج نیز به ترتیب 1:50 و 1:500 است.
  • سواپ فری بودن حساب PRIME در ویندزور، بیانگر اسلامی بودن این حساب است.

ویژگی حساب ZERO در بروکر Windsor

  • معمولا سرمایه گذارانی که کاملا حرفه ای هستند و تجربه متعددی از تریدهای مختلف در بازار فارکس پیدا کرده اند سراغ حساب ZERO می روند.
  • در این نوع حساب معاملاتی از بروکر ویندزور Windsor میزان شروع اسپرد از 0 تعیین می شود.
  • در این روش میزان کمیسیونی که از هر معامله باید پرداخت کنید 8 دلار است.

 

کدخبر: 850889 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟