معرفی هواکش زیلابگ، بهترین هواکش چینی تحت لیسانس آلمان

هواکش آکسیال زیلابگ

فن یا هواکش آکسیال که به آن ها فن محوری نیز گفته می شود، یکی از پرکاربردترین انواع فن های موجود در بازار است. این هواکش ها می توانند جریان هوای پرحجم ولی کم فشار را تولید کنند. هواکش های آکسیال نوعی فن هستند که هوا را در امتداد محور فن انتقال می دهند.

این هواکش ها هم با موتور AC و هم با متغیر های ECM کار میکنند و در بازار عرضه می شوند. فن های آکسیال می توانند جریان هوای متغیری تولید کنند و نرخ جریان بالاتری را نسبت به فن های سانتریفیوژ ایجاد کنند. هواکش زیلابگ آکسیال از نوع فن با روتور بیرونی بوده که این موتور ها دارای خصوصیاتی از قبیل راندمان بالا، ساختار فشرده و نصب راحت هستند. هواکش های آکسیال شرکت زیلابگ دارای انواع متفاوتی می باشند که در ادامه به آن ها میپردازیم.

  • سری آکسیال موتور AC
  • سری آکسیال موتور دور متغیر EC

سری آکسیال موتور دور متغیر AC:

هواکش های زیلابگ با توجه به نیاز های تمامی مشتریان تولید می شوند و در بازار عرضه می شوند. فن های آکسیال زیلابگ به دو صورت دمنده و مکنده در بازار عرضه می شوند. این فن های زیلابگ در مدل های مختلف با قطر پروانه 200-910 میلی متر در بازار عرضه می شوند. این فن ها با توان های 40w تا 2620w و با ولتاژ 220v و 380v در بازار عرضه می شوند. در ادامه به برسی جزئی انواع فن های آکسیال زیلابگ می پردازیم.

فن آکسیال موتور دور متغیر ECM:

این هواکش های زیلابگ با قطر پروانه 250mm تا 630mm در دسترس هستند. فن های آکسیال ECM زیلابگ در توان های 160w تا 720w موجود هستند و همچنین ولتاژ این فن ها در محدوده 220v تا 380v است.

فن آکسیال پروانه آلومینیومی زیلابگ:

این هواکش های آکسیال در توان 300w تا 2620w موجود هستند. اندازه قطر پروانه این فن ها در محدوده 500mm تا 910mm می باشد به طوری که ولتاژ این فن ها 380v است.

فن آکسیال پروانه فولادی ST37 زیلابگ:

این هواکش های آکسیال دارای ولتاژ 220v تا 380v می باشند. قطر پروانه این فن ها در محدوده 200-800 میلی متر است و توان این فن های آکسیال زیلابگ 40w تا 1200w است.

فن آکسیال پروانه پلاستیکی زیلابگ:

این فن های آکسیال در توان های 60w تا 450w در دسترس هستند. قطر پروانه ای فن های آکسیال زیلابگ در محدوده 300mm-500mm می باشد و ولتاژ آن ها 220v تا 380v است. این مدل فن های زیلابگ در بسیاری از کاربردها مانند کندانسورها، اپراتور ها، خشک کن ها و تجهیزات خنک کننده استفاده می شوند. در ادامه دیگر کاربردهای هواکش های آکسیال زیلابگ مدل AC آورده شده است:

  • تجهیزات صنعتی
  • ماشین آلات ساخت
  • تجهیزات پزشکی
  • تبرید

 

فن های سانتریفیوژ زیلابگ

هواکش سانتریفیوژ زیلابگ قدرتمند و بسیار کارآمد می باشند. این فن های برای طیف گسترده ای از نیاز های مناسب می باشند. فن های سانتریفیوژ زیلابگ به دو دسته کلی فوروارد و بکوارد تقسیم می شوند.

فن های سانتریفیوژ فوروارد زیلابگ جهت انتقال و تخلیه هوا حداکثر تا 10 متر طول، کاربرد دارند و در مسیر های کوتاه تر نیز به عنوان خشک کن به کار می روند. این فن ها دارای کلاس حفاظتی IP54 می باشند. کلیه موتور فن ها در این مدل از هواکش ها دارای محافظ حرارتی در درون خود هستند که دمای کاری آن ها از -30 درجه تا +60 درجه سانتی گراد می باشد. این فن ها با قطر پروانه 108 تا 180 میلی متر موجود می باشند. هواکش های سانتریفیوژ فوروارد زیلابگ در توان های 45w تا 310w و با ولتاژ 220v موتور تک فاز در دسترس هستند.

فن های سانتریفیوژ بکوارد زیلابگ معمولاً در موتور پروانه های سری LXFB، هواکش های سقفی، اتاقک های آسانسور و اگزاست فن های سانتریفیوژ استفاده می شوند. این فن ها دارای کلاس حفاظتی IP54 می باشند و کلیه موتور ها دارای محافظ حرارتی در درون خود هستند. هواکش های سانتریفیوژ بکوارد در دمایی بین -30 تا +60 درجه سانتی گراد کاربرد دارند.

فن های سانتریفیوژ زیلابگ

سری فن های سانتریفیوژ بکوارد:

این فن ها در توان های 23w تا 1150w در دسترس هستند. قطر پروانه این فن ها در محدوده 133mm تا 630mm قرار دارد و ولتاژ این فن ها 220v تا 380v است.

فن سانتریفیوژ فوروارد یک طرف مکش زیلابگ:

تمامی فن های سانتریفیوژ فوروارد یک طرف مکش زیلابگ با ولتاژ 220v موجود هستند. این فن ها با قطر پروانه 108mm تا 180mm در دسترس هستند. توان این هواکش ها در محدوده 45w تا 157w قرار دارد.

فن سانتریفیوژ فوروارد دو طرف مکش:

این فن های سانتریفیوژ در توان 185w-310w موجود هستند. قطر پروانه این فن ها 120mm-146mm می باشد. ولتاژ تمامی این فن ها 220v می باشد.

فن های بین کانالی زیلابگ:

این فن ها از فن های سانتریفیوژ از نوع فن های سانتریفیوژ فوروارد می باشد که با ولتاژ 220v عرضه می شود. قطر پروانه این فن ها 100mm-315mm می باشد و با توان 65w-215w موجود هستند.

فن های سانتریفیوژ استوانه ای زیلابگ:

این فن های زیلابگ فقط با قطر پروانه 60mm و با طول پروانه 183mm-480mm در دسترس هستند. ولتاژ این فن ها 220v است و این فن ها با توان 20w-40w در دسترس می باشند. فن های سانتریفیوژ زیلابگ دارای ویژگی های متعددی هستند که برخی از این موارد عبارت اند از:

  • فن های جمع و جور، انباشته و مدولار
  • ماندگاری بالا
  • انتخاب فناوری EC هوشمند یا انواع موتورهای AC ساده
  • طیف وسیعی از مواد مختلف از فولاد گرفته تا مواد کامپوزیتی با کارایی بالا
  • فن های سانتریفیوژ یک یا دو طرف مکش
  • فن های گریز از مرکز با پره های خمیده به سمت عقب یا جلو (فوروارد یا بکوارد)

ما در کالا صنعتی سایت انواع فن های آکسیال و سانتریفیوژ زیلابگ را به مشتریان خود ارائه می دهیم. شما می توانید انواع این فن ها را در سایت ما مشاهده کنید و در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش، با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

 

کدخبر: 842613 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟