دوره آموزش ماساژ در آکادمی ایران فیشال

برگزاری دوره جامع آموزش ماساژ 

در دوره جامع آموزش ماساژ چگونگی انجام انواع ماساژ همچون ماساژ تایلندی و ماساژ سوئدی ارائه می شود.

ماساژ را می توان یکی از رشته های تخصصی مربوط به صنعت زیبایی، مراقبتی و آرایشگری دانست که تاثیر بسیار زیادی در افزایش سلامت روحی و جسمی انسان خواهد داشت. همچنین ماساژ بر روی آرام سازی عضلات، کمک به جریان بهتر خون، کشش بافت همبندی مفاصل و... تاثیر گذار است. به همین دلیل امروزه ماساژ مورد توجه افراد بسیاری در سراسر جهان گردیده است. اما دقت داشته باشید که ماساژ باید حتماً توسط افرادی که دوره جامع آموزش ماساژ را گذرانده اند انجام گردد. در واقع ماساژ دارای اصول و تکنیک های بسیار تخصصی می باشد. اگر این تکنیک ها به صورت غیر اصولی انجام گردد آسیب های زیادی را برای فرد به همراه خواهد داشت.

امروزه در شهر های بزرگ آموزش ماساژ به صورت تخصصی برگزار می شود. زیرا ماساژ درمانی را می توان به عنوان یک کسب و کار عالی دانست که درآمد بالایی نیز خواهد داشت. پس افرادی که به این رشته علاقه دارند می توانند با شرکت در دوره جامع آموزش ماساژ، ماساژ را به صورت حرفه ای و تخصصی فرا گیرند و از آن برای درآمدزایی استفاده کنند. در این مطلب قصد داریم تا اطلاعات بیشتری در مورد دوره جامع آموزش ماساژ در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهیم با ما همراه باشید. 

چگونگی برگزاری دوره جامع آموزش ماساژ : 

به طور کلی می ‌توان گفت که ماساژ دارای مزایای زیادی می باشد که از جمله این مزایا می ‌توان به کاهش استرس،  بهتر شدن وضعیت عمومی بدن، کم شدن دردهای موضعی، جلوگیری از ابتلا به واریس، رفع گرفتگی های عضلانی، کمک به درمان افسردگی، کمک به درمان بیماری هایی همچون سیاتیک و کمردرد و... اشاره کرد. تمامی این مزایا باعث گردیده تا افراد زیادی به دنبال ماساژ درمانی باشند. بنابراین تقاضا برای دریافت دوره جامع آموزش ماساژ نیز افزایش پیدا کرده است. اما دقت داشته باشید که آموزش تخصصی ماساژ باید حتماً در مراکز معتبر انجام گردد. زیرا علاوه بر آن که در این مراکز آموزش به صورت تخصصی و اصولی انجام می گردد، داشتن یک مدرک معتبر می تواند به عنوان یک مزیت برای استخدام شما در مراکز ماساژ درمانی به شمار رود.

به طور کلی می ‌توان گفت که دوره جامع آموزش ماساژ به صورت کارگاه های مهارتی و همچنین کلاس های تئوری توسط اساتید با تجربه و متخصص در این زمینه برگزار می شود. همچنین افرادی که در خارج از شیراز ساکن هستند می توانند از دوره های آموزش آنلاین ماساژ با سطح کیفی عالی و همچنین استانداردهای بسیار بالا استفاده نمایند. البته بهتر است بدانید که در دوره جامع آموزش ماساژ ابتدا آموزش هایی در مورد آناتومی بدن به افراد داده می شود. سپس آن ها با انواع ماساژ های سوئدی، تایلندی، صورت، لاغری و.... به صورت اصولی آشنا خواهند شد. 

دوره جامع آموزش ماساژ در شیراز

دوره ماساژ با مدرک بین المللی: 

معمولاً افرادی که در دوره جامع آموزش ماساژ شیراز شرکت می کنند به عنوان یک ماسور حرفه ایی و عالی در کشور شناخته می ‌شوند. اما بهتر است بدانید که شما می توانید با گذراندن دوره ماساژ با مدرک بین المللی در شیراز از این حرفه برای کسب درآمد در دیگر کشورها نیز استفاده نمایید. در واقع می توان گفت که پس از گذراندن دوره های آموزشی و دریافت نمره قبولی در آخرین آزمون، مدرک بین المللی ماساژ به هنرجویان این رشته داده می شود. این مدرک را می توان یک مدرک حرفه ای و سطح بالا دانست که هم در داخل کشور و هم در خارج کشور اعتبار دارد. دقت داشته باشید مدرک اعطا شده مورد تایید فدراسیون آسیایی ماساژ و همچنین فدراسیون بین المللی ماساژ خواهد بود. علاوه بر آن مدرکی که به شما ارائه می شود به زبان اصلی خواهد بود و همچنین دارای بارکد یا رجیستر کد اختصاصی است. 

آموزش انواع ماساژ: 

معمولاً در دوره جامع آموزش ماساژ چگونگی انجام انواع ماساژ به صورت کاملاً تخصصی و توسط اساتید مجرب آموزش داده می شود‌. اما ماساژ سوئدی و همچنین ماساژ تایلندی را به عنوان پرطرفدارترین نوع ماساژ می دانند. در زیر توضیح مختصری در مورد چگونگی انجام آن ها داده ایم. 

 

آموزش ماساژ سوئدی در تهران

آموزش ماساژ سوئدی در تهران : 

یکی از انواع ماساژ که در دوره جامع آموزش ماساژ ارائه می‌ شود آموزش ماساژ سوئدی خواهد بود. معمولاً هنرجویان در این دوره آموزشی با تمامی قسمت های مختلف بدن و همچنین چگونگی حرکات ماساژ بر روی این قسمت ها آشنا خواهند شد. علاوه بر آن تمامی موارد یا مزایایی که برای این ماساژ توصیه شده است به آن ها آموزش داده می شود. در یک تعریف کلی می ‌توان گفت هنرجویان باید پنج حرکت اصلی این ماساژ که جهت افزایش انعطاف پذیری بدن و همچنین بالا بردن گردش خون می باشد را فرا گیرند. بطور کل در آموزش ماساژ سوئدی در شیراز تمامی تکنیک های ماساژ سوئدی مانند افلوراژ و پتریساژ بصورت کامل ارائه خواهد شد. به گونه ‌ای که در پایان آموزش به تمامی این تکنیک ها تسلط کامل داشته باشید.

آموزش ماساژ در تهران: 

یکی دیگر از آموزش‌هایی که در دوره جامع آموزش ماساژ به شما داده می شود آموزش ماساژ تایلندی یا همان تای می‌باشد. معمولاً هنرجویان در این دوره به صورت تئوری و عملی با تمامی تکنیک ها، ممنوعیت ‌ها یا حتی محدودیت‌ های مربوط به ماساژ تایلندی آشنا خواهند شد. همچنین هنرجویانی که در این دوره شرکت کرده ‌اند به صورت کامل با چاکرا ها در بدن یا همان کانال های انرژی آشنا می‌ گردند. علاوه بر آن تمامی موارد احتیاطی یا ممنوعیت هایی که ماسور باید در زمان انجام ماساژ به آن ها دقت کند توضیح داده می شود. در کل آموزش به گونه انجام می‌ شود که فرد بتواند با تاثیراتی که ماساژ تایلندی بر روی نواحی مختلف بدن دارد آشنا گردد. 

جالب است بدانید که هنرجویان آموزش ماساژ تایلندی در شیراز تمام تکنیک‌های ماساژ و نحوه انجام آن را به صورت عملی دریافت می‌کنند. معمولاً زمان حضور هنرجویان نکاتی مانند چگونگی انجام ماساژ کشش عضلات، فشار عضلات، پیچش مفاصل و همین طور میزان کشش و فشار مورد نیاز در افراد متفاوت آموزش داده خواهد شد. یکی دیگر از نکاتی که در آموزش ماساژ تایلندی در شیراز ارائه می ‌شود نحوه آماده سازی اتاق ماساژ خواهد بود. زیرا تمامی هنرجویان باید با چگونگی آماده سازی این اتاق و موارد دیگر مانند نکات بهداشتی، روش استفاده از عصاره های گیاهی و همین طور ظروف رایحه سوز آشنا شوند.

 

کدخبر: 830499 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟