کدام جک درب پارکینگ ایرانی با کیفیت و اقتصادی است؟

مسلما قیمت جک درب پارکینگ ایرانی نسبت به نمونه‌های خارجی کمتر است،اما از لحاظ کیفیت هم جک های خارجی بالاتر هستند و طول عمر بیشتری دارند.اما هستند جک های درب پارکینگ ایرانی که رقابت نزدیکی با برندهای خارجی دارند.

بنابر این با انتخاب یک برند خوب ایرانی میتوانید محصول با کیفیت و با قیمت اقتصادی را خرید کنید. البته باید مراقب باشید تا جک های بی کیفیت و ارزان را بنام جک خوب و خارجی به شما ندهند.همچنین تحت تاثیر نامهای زیبای خارجی جکها قرار نگیرید زیرا بسیاری از انها جک های بی کیفیت و ارزان ایرانی و چینی هستند که به نامهای زیبای خارجی مزین شده و به اسم جک ایتالیایی و المانی فروخته می شود.

اگرنمیخواهید زیاد هزینه کنید و تعداد واحدهایی که از پارکینگ استفاده میکنند زیاد نیست مثلا 4 یا 8 واحد میتوان از جک های ایرانی و چینی خوب استفاده کرد مانند جک سیماران، جک یال و جک میلان

قیمت این جک های پارکینگی بین 5 تا 7 میلیون تومان است و کیفیت آنها قابل قبول است مخصوصا جک های برند سیماران که از لحاظ خدمات هم مناسب است.

3 شرکت برتر جک درب پارکینگ ایرانی

جک درب پارکینگ ایرانی سیماران

درب پارکینگ ایرانی سیماران

جک درب پارکینگ ایرانی سیماران را به جرات میتوان با کیفیت ترین جک درب پارکینگ ایرانی دانست ، کیفیت ساخت بالا و بهره گیری از موتور قدرتمند ، گارانتی و پشتیبانی شرکت سیماران این برند را بهترین برند داخلی کرده است.همانطور که گفته شد شرکت سیماران محصولی با نام جک فراز سیماران را در گروه تولیدات خود قرار داده است که از نظر کیفیت و کارایی در رده ی محصولات بسیار خوب درب اتوماتیک و جک پارکینگی قرار گرفته است.

 این محصول به دو شاخه ی درب لولایی و درب ریلی تقسیم می شود که در مکان هایی که فضای کافی جهت باز و بسته شدن درب وجود داشته باشد، از درب های لولایی و در مکان هایی با فضای کم که امکان باز شدن درب به داخل وجود نداشته باشد، از درب با موتور ریلی استفاده می شود.

جک درب پارکینگ ایرانی سیماران مدل فراز 4S، یکی از بهترین , با کیفیت ترین و بی صدا ترین محصولات بازار است که نام شرکت سیماران را یدک میکشد. این شرکت از سال 1350 تا کنون مشغول به فعالیت است و خدمات پس از فروش عالی که در محل انجام میشود از محاسن این برند معتبر است.محصولات سیماران کنترل کیفی بسیار خوبی دارد که باعث شده خرابی محصولات به حداقل برسد.

جک پارکینگی سیماران 4S توان باز کردن هر لنگه درب تا 350 کیلوگرم با طول 2 متر را دارد که قدرتی مناسب در میان محصولات بازار به حساب می آید.مدار فرمان جک های  سیماران Q70  است که مدل ارتقاء یافته Q60  پروتکو بوده و تمام امکانات لازم از جمله دوسرعته بودن,اتصال به قفل برقی ,تشخیص مانع و تنظیمات دقیق جک ها و... را داراست.

جک درب پارکینگ ایرانی یال

 

جک درب پارکینگ ایرانی یال

یال یکی از شرکت های تولید کننده جک درب پارکینگ ایرانی و قفل برقی است.تنوع و قیمت جک یال برای انواع درب های ریلی ، دو لنگه و تک لنگه رده قیمت میانه را در بین محصولات درب اتوماتیک پارکینگ به خود اختصاص داده است و این قیمت در کنار کارایی و کیفیت و از همه مهمتر گارانتی و خدمات پس از فروش انتخابی مناسب برای خرید درب پارکینگ می باشد.

گروه یال درب مدرن از سال 1383 با هدف ارئه ی بهترین خدمات در زمینه جک درب پارکینگ و کرکره برقی پا به عرصه گذاشت . برای ارئه ی یک محصول بی نقص و با کیفیت ابتدا باید تمامی معایب و مزایای کالاهای هم نوع را پیدا کرد و از آنها برای تولید یک محصول استثنایی استفاده نمود به همین خاطر گروه یال درب مدرن در ابتدا، با استفاده از بهترین نصاب ها اقدام به نصب و  راه اندازی انواع جک های پارکینگی نمود تا فن این کار را بیاموزد و آن را در دنیای واقعی درک کند  تا تمامی مشکلات احتمالی و مزایای انواع جک ها و موتور کرکره های خارجی را پیدا کند.

گروه یال درب مدرن  به کمک  مهندسین توانای ایرانی و  با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و همچنین درک بالا از نیاز مشتری در سال 1392 با افتخار اقدام به تولید جک پارکینگ  صد درصد ایرانی  با کیفیتی کم نظیر نمود و پس از گذشت یکسال و گذر از امتحان های استاندارد و فنی در سال 1393 محصولاتش را روانه بازار کرد.

جک درب پارکینگ ایرانی میلان

جک درب پارکینگ ایرانی میلان

جک درب پارکینگ میلان 400 یکی از بهترین جک های درب پارکینگ و ساخت ایران است و ظاهری شبیه به جک درب پارکینگ پروتکو ایتالیا را دارد.موتور 220 ولت این جک قدرت خوبی را به آن داده و توان کشش هر لنگه درب تا 350 کیلوگرم را با طول هر لنگه 2 متر را دارد.خلاص کن جک درب پارکینگ میلان مشابه جک پروتکو کلیدی بوده وامنیت بالاتری نصبت به خلاص کن های اچاری دارد.

موتور جک درب پارکینگ میلان بر خلاف بیشتر جک ها بالا بوده و گیربکس آن در قسمت پایین قرار دارد که باعث میشود این جک بازویی برای مناطق گرمسیر مناسب تر باشد زیرا باعث میشود گریس آب شده در اثر گرما به داخل موتور نشت نکند.

منبع:فروشگاه جک درب پارکینگ گذر کنترل

 

 

کدخبر: 826997 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟