بهترین مرکز کاشت مو در ایران با ضمانت نامه

شاید فکر کنید که پروسه مو کلی ایمپلنت مو یکسان است و هر پزشکی با هر میزان تجربه می‌تواند آن را در هر کلینیکی انجام دهد اما سخت در اشتباه هستید! پیوند مو یک تکنیک بسیار ظزیف و حساس است زیرا برای موفقیت آمیز بودن نتایج آن باید به 3 نکته بسیار مهم توجه ویژه داشت: زنده و سالم ماندن فولیکول‌های مو، سالم ماندن پوست سر و پیوند اصولی گرافت‌ها در جای مناسب و با فواصل منطقی. کنترل کردن این سه فاکتور نیازمند توانایی و تجربه زیاد پزشک است؛ همچنین انجام آن در یک محیط آرام، به دور از تشنج، مجهز، بهداشتی و معتبر بر کیفیت نتیجه می‌افزاید. به این ترتیب هر مرکز کاشت مو که ممکن است با تبلیغات آن روبه رو شوید برای مراجعه شما مناسب نیست. لطفا تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا بدانید چه ملاک‌های مهم و کلیدی را باید برای انتخاب یک مرکز معتبر کاشت موی طبیعی در نظر بگیرید.

بهترین مرکز کاشت مو چه ویژگی‌هایی دارد؟

در ادامه با مهم‌ترین ویژگی‌های مراکز کاشت موی معتبر آشنا خواهید شد:

  1. تشخیص دقیق به دور از کسب پول: برخی از افراد ممکن است به دلیل تحت فشار بودن از لحاظ روحی (فشار عصبی)، اختلالات هورمونی و یا مصرف برخی از داروها مبتلا به طاسی موقت شده باشند. این افراد احتمال دارد که برای خلاصی از کچلی یا کاهش تراکم موی خود به برخی از مراکز سودجو مراجعه کنند و متحمل هزینه این تکنیک شوند. در صورتی که اگر این افراد به مراکز معتبر و معتقد به ارزش‌های انسانی مراجعه نمایند، خواهند فهمید که چگونه با کنترل شرایط بدون نیاز به هزینه‌های سنگین موهای خود را بازپس گیرند. در مورد این افراد کافی است که تحت نظر متخصصین مرتبط، شرایط حاکم بر بدن خود را کنترل و به آرامی درمان نمایند.
  2. بهداشتی بودن مرکز: ایمپلنت مو یک متد جراحی کم تهاجمی است که مانند هر روش حساس دیگری نیازمند یک محیط تمیز و استریل می‌باشد. با توجه به اینکه حین این روش پوست سر زخم می‌شود و یک راه برای ورود میکروب به بدن باز می‌گردد، باید به شدت مراقب استریل بودن تجهیزات و محیط کار بود. مراکز معتبر کاشت مو دائما وسایل خود را استریل کرده و تا جای ممکن از لوازم یکبار مصرف تمیز استفاده می‌نمایند.
  3. بهره‌وری از تجهیزات روز دنیا: ما در طول سال شاهد پیشرفت در تجهیزات و تکنیک‌های جدیدی از پیوند موی طبیعی هستیم که موجب بهبود روند کاشت و نقاهت بعد از آن می‌شوند. بسیاری از متقاضیان نیز با توجه به هزینه‌ای که پرداخت می‌کنند توقع دارند که از جدیدترین و بهترین تجهیزات برایشان استفاده شود. با این حال متاسفانه شاهد این هستیم که برخی از مراکز با دریافت هزینه‌های هنگفت، هنوز هم از تکنیک و تجهیزات قدیمی و حتی منسوخ استفاده می‌کنند که با نارضایتی زیباجویان همراه خواهد بود.
  4. حاکم بودن آرامش بر فضای کلینیک: شلوغی و پر سر و صدا بودن یک مرکز زیبایی به معنای عالی بودن کار آن‌ها نیست! یک مرکز معتبر و حرفه‌ای با نتایج خود روی سر مراجعانش تجربه و مهارت خود را نشان می‌دهد نه با شلوغ کردن محیط کارش! پر هیاهوی بودن مرکز درمانی می‌تواند موجب کم حوصله شدن پرسنل، کاهش کیفیت خدمت رسانی و ناراحتی متقاضیان شود.
  5. پرسنل خوش برخورد و صبور: هرکسی که هزینه‌ای را برای دریافت یک خدمت مانند پیوند مو پرداخت می‌کند مسلما انتظار دارد که بالاترین کیفیت خدمات رسانی را دریافت نماید. با این حال به دفعات شاهد این بوده‌ایم که برخورد نامناسب پرسنل مرکز درمانی موجب عدم رضایت و در برخی موارد حتی انصراف زیباجویان شده است. به این ترتیب سعی کنید مراکزی را انتخاب کنید که پرسنل آن برخورد خوش و آرامش دهنده دارند.
  6. پشتیبانی قوی و پیگیر: برای هر کسی ممکن است پیش بیاید که بعد از کاشت مو نیاز به کسب اطلاعات دقیق داشته باشد و چه کسی بهتر از پزشکی که این متد را انجام داده است؟ کلینیک‌های معتبر همگی دارای تیم پشتیبانی حرفه‌ای و آموزش دیده هستند و شما را تا رویش مجدد موهایتان تنها نمی‌گذارند و کلینیک تخصصی هلیا از قدرتمندترین تیم پشتیبانی بهره‌مند می‌باشد.
  7. پزشک ماهر و با تجربه: کلینیک‌هایی که برای اعتبار خود و شأن مراجعینشان احترام و ارزش قائل هستند نهایت سعی خود را می‌کنند تا از بهترین و با تجربه‌ترین پزشک‌های آموزش دیده در زمینه کاشت مو و زیبایی استفاده کنند. ممکن است هر پزشکی با هر تخصصی روی به کاشت مو بیاورد اما به یاد داشته باشید که توانایی و مهارت یک پزشک ضامن زیبایی و سلامتی شما خواهد بود.
  8. داشتن مجوز برای کاشت مو از طرف وزارت بهداشت: برخی از افراد فرصت طلب ممکن است با گذراندن دوره‌های کاشت مو اقدام به فعالیت در حوزه کاشت موی طبیعی نمایند بدون آنکه مجوزی از سمت وزارت بهداشت و درمان داشته باشند. شاید از نظرتان بی‌اهمیت باشد اما این قبیل مراکز اگر اختلالی حین و یا بعد از کاشت متوجه شما شود، مسئولیتی قبول نخواهند کرد و متاسفانه شما نیز نمی‌توانید به راحتی شکایات خود را قانوناً دنبال کنید.

چرا نباید به هر مرکزی برای ایمپلنت مو

چرا نباید به هر مرکزی برای ایمپلنت مو مراجعه نمود؟

متاسفانه حواشی کاشت مو بسیار زیاد شده است! طی 10 سال گذشته، انفجاری در زمینه صنعت و پزشکی رخ داده است و صدها مرکز کاشت مو در سراسر کشور شروع به کار کرده‌اند. ازدیاد مراکز به نظر می‌رساند که هر فردی اعم از کم تجربه تا حتی آموزش ندیده یک جفت دستکش پوشانیده، یک چاقوی جراحی در دست گرفته و شروع به پیوند مو کرده است. فکر نکنید که اغراق می‌کنیم! طی این سال‌ها اتفاقات وحشتناکی ناشی از مراجعه به مراکز غیر معتبر و پزشک‌های کم تجربه به ثبت رسیده است که برخی از آن‌ها غیر قابل جبران بوده‌اند و برخی با درایت و مهارت برخی پزشکان بهبود داده شده‌اند. توصیه اکید داریم که قبل از رزرو نوبت در کلینیک‌هایی که تبلیغاتشان را در دنیای مجازی دیده‌اید، تحقیقات دقیق و گسترده‌ای را در مورد نحوه کار آن‌ها و نظرات مراجعانشان انجام دهید. تبلیغات زیاد و مستمر نشانه اعتبار و یا گرفتن نتیجه ایده آل از مرکز کاشت مو نیست! پس لطفا هوشیار باشید.

عوارض مراجعه به مراکز غیر حرفه‌ای چیست

عوارض مراجعه به مراکز غیر حرفه‌ای چیست؟

به طور معمول عوارض جدی در اثر مراجعه به پزشکان بی‌تجربه و کلینیک‌های غیر معتبر و بعضا بی‌نام و نشان به وجود می‌آیند که برخی از آن‌ها ممکن است درمان نشوند. در ادامه با رایج‌ترین عوارض ناخوشایند ایمپلنت مو در مراکز غیر معتبر آشنا خواهید شد:

  1. این احتمال وجود دارد که در اثر بی‌تجربگی اپراتورهای کاشت، نیاز به جلسات دوم یا سوم برای رسیدن به حجم موها با تراکم بیشتر باشد
  2. نکروزه شدن یا مرگ بافت پوست
  3. ایجاد عوارضی همچون تورم و التهاب زیاد در پیشانی و محل بانک مو
  4. بروز عفونت‌های شدید در بانک مو و محل کاشت
  5. خروج چرک از نواحی تحت درمان
  6. ایجاد دلمه‌های کوچک و ناراحت کننده در محل کاشت مو
  7. احساس درد شدید
  8. باقی ماندن جای زخم در صورت مراجعه به کلینیک‌های نامعتبر و پزشک غیرحرفه‌ای
  9. عدم هماهنگی خواب موهای جدید با موهای قبلی روی سر

کاشت مو در کلینیک فوق تخصصی پوست و مو هلیا با ضمانت نامه

کلینیک تحصصی پوست و مو هلیا با افتخار برای ارائه خدمات زیبایی به ویژه در کاشت مو و ابرو به شما زیباجویان عزیز آماده است. کلینیک هلیا تشکیل شده از یک تیم پزشکی و پشتیبانی قوی و آموزش دیده می‌باشد و از حضور پزشکی مجرب و پر آوازه مانند دکتر حمیدرضا خراسانی بهره می‌برد. ایشان بیش از 10 سال است که کاشت مو انجام می‌دهند و همچنین تجربه زیادی در ترمیم اسکارهای به جا مانده از کاشت موی نواری دارند. ما در کلینیک هلیا با اشتیاقی باور نکردنی، تلاش و صبر خود را به کار می‌گیریم تا مطمئن شویم که هر یک از مراجعینمان دقیقاً به همان چیزی که به دنبالش هستند، می‌رسند. با ترمیم موهای شما تنها در یک جلسه با هر تکنیکی اعتماد به نفس شما را افزایش خواهیم داد و زندگیتان را کاملاً تغییر می‌دهیم. شما عزیزان برای اطلاع از هزینه ایمپلنت موی خود می‌توانید با مشاورین ما به صورت کاملا رایگان در ارتباط باشید؛ کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی سوالات شما هم وطنان عزیز خواهند بود. همچنین امکان ویزیت حضوری توسط دکتر خراسانی در مجموعه ما وجود دارد و شما می‌توانید برای رزرو نوبت مشاوره حضوری با ایشان با شماره تلفن‌ 09120687732 تماس حاصل بفرمایید.

منبع: https://www.apetogentleman.com/worlds-best-hair-transplant-doctors/

 

کدخبر: 821750 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟