راهنمای خرید انواع آبسردکن استیل برای مسجد

برای آشنایی بیشتر با این محصول پر طرفدار و کاربردی تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

آدرس سایت: https://zeusboroodat.com

کارشناس فروش: 09128079561

آبسردکن استیل چیست؟

آبسردکن دارای موتوری قدرتمنمد می باشد که در قسمت پایینی آن تعبیه شده است و در کم ترین زمان قابلیت خنک سازی حجم زیادی از آب را دارد. همانطور که از نام این محصول پیداست از بدنه ای با جنس استیل ضد زنگ ساخته می شود که این ویژگی باعث می شود تا مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی داشته باشد. حسن دیگر استیل بودن این محصول این است که از تغییر مزه و رنگ آب نیز جلوگیری می کند، زیرا آب در صورت یکجا ساکن ماندن در محفظه ای بی کیفیت دچار تغییر مزه می شود و سلامت خود را از دست می دهد. شیر های تعبیه شده در این آبسرد کن استیل می باشند و به دلیل کیفیت بسیار خوبی که دارند در گذشت زمان و استفاده ی مداوم دچار خرابی نمی شوند. همچنین برای جلوگیری از هدر رفتن آب شیر های این محصول ضد چکه می باشند و هیچ آب اضافه ای از آن خارج نمی شود. تعداد شیر ها با توجه به لیتراژ های دستگاه متفاوت می باشند. قاعدتا هرچه محصول بزرگ تر باشد و گنجایش بیشتری داشته باشد تعداد شیر های به کار رفته در آن نیز بیشتر هستندقیمت آبسردکن عمومی به عواملی متعددی بستگی دارد که در ادامه ی این مطلب بیشتر در این باره توضیح می دهیم.

انواع آبسردکن استیل بر حسب تعداد شیر

  • آبسردکن تک شیر

این محصول داری بدنه ای از جنس استیل غیرمغناطیسی می باشد که کاملا زد زنگ است. مخزن این محصول نیز از همین جنس تولید می شود تا آب دچار تغییر مزه نشود. این دستگاه آبسردکن مصرف برق بسیار پایینی دارد و رده ی مصرف انرژی آن +A می باشد. لازم به ذکر است که جوشکاری انجام شده بر روی این محصول آرگون است.

  • آبسردکن دو شیر

عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان در این آب سردکن دو شیر باعث می شود تا از اتلا و هدر رفتن انرژی جلوگیری شود و آب در مدا زمان بسیار کوتاهی توسط موتور تعبیه شده در قسمت پایینی دستگاه خنک شود. جنس شاسی های به کار برده شده در آن از گالوانیزه گرم می باشند که کیفیت بسیار خوبی دارند. کندانسور تعبیه شده در این دستگاه نیز آلومینیومی می باشد.

  • آبسردکن سه شیر

این محصول دارای 36 لیتر گنجایش می باشد که می توان گفت گزینه ی خوبی برای مساجد کوچک و سالن های ورزشی می باشد. قدرت کمپرسوری که در این دستگاه به کار برده شده است 1.4 می باشد که از قدرت بسیار خوبی برخور دار می باشد. جنس بدنه ی این محصول از استیل استنسل می باشد و تابلوی آن توسط CNC نصب شده است.

  • آبسردکن چهار شیر

شیر هایی که بر روی این دستگاه نصب شده است از جنس استیل می باشند که از کیفیت بالایی برخور دار می باشند و در گذشت زمان فرسوده و خراب نمی شوند. مخزن این محصول 48 لیتر گنجایش دارد و همانطور که گفته شد چهار شیر ضد چکه بر روی بدنه ی آن تعبیه و نصب شده است. از دیگر ویژگی این محصول می توان به عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان، قدرت کمپرسور 1.2، بدنه ای زد زنگ و... اشاره کرد.

آدرس سایت: https://zeusboroodat.com

کارشناس فروش: 09128079561

  • آبسردکن پنج شیر

هر شیر به کاربرده شده در این دستگاه دارای 12 لیتر گنجایش می باشند که گنجایش مدل پنج شیر این محصول 60 لیتر است. این محصول در دو مدل موتور متفاوت تولید می شود که مشتریان می توانند انتخاب کنند موتور دستگاهشان امبراکو باشد یا سابکول که در اکثر مواقع این محصول با موتور سابکول تولید می شود. عایق بندی این مدل نیز از نوع تزریق فوم پلی یورتان می باشد.

  • آبسردکن شش شیر

گنجایش مخزن داخلی این محصول بنا به درخواست مشتری قابل تغییر می باشد. قدرت به کاربرده شده در آن سابکول می باشد که از قدرت فوق العاده ای برخور دار است و قابلیت خنک سازی لیتراژ زیادی آب را در مدت زمان کوتاه دارد. شیر هایی که بر روی این محصول نصب می شوند ضد چکه می باشند و شما عزیزان می توانید بدون نگرانی از اتلاف و هدر رفتن آب از این محصول استفاده کنید.

آبسرد کن استیل برای مسجد

مزایای استفاده از آبسردکن استیل

این محصول به دلیل اینکه می تواند در مدت زمان کوتاهی حجم قابل توجهی آب را خنک بکند گزینه ی بسیار مناسبی برای مکان های شلوغ می باشد. از دیگر حسن های این محصول می توان به این موضوع اشاره کرد که این دستگاه قابلیت اتصال مستقیم به اب شهری را دارد و هر بار برای استفاده آّبی تازه و گوارا را تولید می کند.

آدرس سایت: https://zeusboroodat.com

کارشناس فروش: 09128079561

قیمت آبسردکن استیل برای مسجد

آب سرد کن هایی که در مساجد مورد استفاده قرار می گیرد در ابعاد بزرگ تری با لیتراژ بیشتری می باشند. تعداد شیر هایی که در بر روی بدنه ی این دستگاه تعبیه می شود با توجه به سفارش مشتری کم و زیاد می شود که در اکثر مواقع 3 یا 4 شیر را برای مساجد خریداری می کنند. همانطور که در مطالب بالا مشاهده کردید این محصول در ابعاد و انواع گوناگونی ساخته می شود که به دلیل ویژگی های خاص خود قیمت های متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند و از عواملی که در تعیین قیمت این محصول بسیار موثر هستند می توان به جنس بدنه، تعداد شیر، لیتراژ، شرکت سازنده و ... اشاره کرد. متقاضیان می توانند برای استعلام از قیمت با کارشناسان فروش تماس بگیرند.

آب سرد کن اتصال مستقیم

این نوع از آبسردکن ها به صورت مستقیم به آب شهری متصل می شوند و برای تعمین آب خود باید اتصال مستقیم به ورودی آب شهری داشته باشند. لازم به ذکر است که در صورت قطعی آب این دستگاه نیز کار نمی کند.

  • آب سرد کن منبع دار

این محصول به این دلیل که مخزن کوچک تر نسبت به نمونه ی استیل دارند در امکان کم تردد مانند: مطب ها، دفاتر کار و.. مورد استفاده قرار می گیرند. این محصول جهت تعمین آب دارای یک مخزن می باشد که پس از اتمام آب باید مخزن جدیدی جایگزین شود.

 

فر.ش آبسردکن

صنایع برودتی زئوس تولید کننده آبسردکن استیل

این مجموعه با سابقه ای درخشان در تولید انواع آبسردکن استیل مفتخر است که با استفاده از بهترین قطعات و مواد اولیه بهترین آب سرد کن را تولید و در لیتراژ های گوناگون به بازار عرضه کند. آب سرد کن زئوس به دلیل کیفیت بالا، و بکار بردن قطعات درجه یک، ظاهر زیبا، تنوع در مدل و ظرفیت، قیمت مناسب بسیار پر فروش می باشد. شما عزیزان می توانید جهت استعلام ازقیمت و خرید آبسردکن استیل با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.

آدرس سایت: https://zeusboroodat.com

کارشناس فروش: 09128079561

 

کدخبر: 816798 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟