معرفی شرکت اتوبوسرانی سیر و سفر

یکی از قدیمی‌ترین و باسابقه‌ترین شرکت‌های اتوبوسرانی، شرکت سیر و سفر است که درادامه قصد معرفی آن را داریم. بهترین راه برای برای خرید بلیط این شرکت، خرید بلیط اتوبوس سیر و سفر از علی بابا است.

درباره شرکت مسافربری سیر و سفر

شرکت مسافربری سیر و سفر در سال 1369 به‌عنوان اولین شرکت مسافربری خصوصی در ایران تاسیس شد. این شرکت در بسیاری از شهرهای ایران درحال فعالیت است، به‌منظور افزایش آسایش و راحتی مسافران، این شرکت به تعداد زیادی اتوبوس VIP مجهز شد. حسن مومنی، بنیان‌گذار سیر و سفر، توسط بنیاد کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف به‌عنوان یکی از بزرگترین کارآفرینان کشور انتخاب شده است. به‌دلیل مورد اعتماد‌بودن شرکت سیر و سفر،  وزارت راه و ترابری سال 1382 وظیفه حمل‌ونقل مسافران در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی را به این شرکت واگذار کرد. تاکسی‌های فرودگاه امام خمینی خودروهایی مانند تویوتا کمری، ون و سمند هستند که سیر و سفر ناظر کلی آن‌ها است.

امکانات اتوبوس‌های شرکت سیر و سفر

صندلی‌های تخت‌شو

سال‌های اخیر اتوبوس‌ها مشکلات زیادی از قبیل صندلی ثابت داشتند. این صندلی‌ها مجهز به قابلیت تنظیم ارتفاع نبودند و همین موضوع باعث اذیت مسافران در مسیر‌های طولانی می‌شد. اما حال با گذر زمان متخصصان به فکر رفع این مشکل بودند تا توانستد صندلی‌هایی با قابلیت تنطیم ارتفاع پشتی بسازند. یکی‌دیگر از مشکلات صندلی‌های اتوبوس قدیمی فاصله کم آن‌ها با صندلی جلویی بود. در اتوبوس‌های جدید سیر و سفر این مشکل به‌طورکلی برطرف شده و هر صندلی با صندلی دیگر فاصله مناسبی دارد که هر دو این قابلیت‌ها باعث افزایش آرامش و راحتی مسافران درطول مسیر می‌شود.

مانیتور پشت صندلی

اتوبوس‌های قدیمی فقط دو مانیتور بزرگ در قسمت وسط و ابتدای اتوبوس داشتند که مسافران می‌توانستد درطول سفر فیلم تماشا کنند. معمولا فیلم‌ها طبق سلیقه راننده پخش می‌شد و امکان داشت برخی مسافران قصد تماشای آن را نداشته باشند. بعضی اوقات به‌دلیل تابش نور آفتاب تماشای مانیتور کمی مشکل بود. اما حالا با گذشت زمان، پشتی همه صندلی‌های شرکت مسافربری سیر و سفر به مانیتور مجهز شده است. هر شخص درطول سفر می‌تواند با استفاده از هندزفری فیلم دلخواه خود را تماشا کند یا موسیقی گوش دهد. به‌دلیل وجود پورت یواس‌بی روی این مانیتور شما می‌توانید تلفن‌همراه خود را درطول سفر شارژ کنید. وجود مانیتور پشت صندلی یکی از امکاناتی است که می‌تواند تا حد زیادی به آسایش شما درطول سفر با اتوبوس کمک کند.

چراغ مطالعه

افراد زیادی درطول سفر با اتوبوس استراحت می‌کنند، فیلم می‌بینند یا کتاب محبوب‌شان را می‌خوانند. اگر از آن دسته افرادی هستید که به مطالعه علاقه دارند و به‌دلیل طولانی‌بودن مسیر به ناچار مجبور هستند شب را در اتوبوس سپری کنند، می‌توانید با استفاده از چراغ کوچکی که بالای سر مسافر کنار اسپیکرها تعبیه شده، به مطالعه بپردازید. این چراغ‌ها به‌خاطر متمرکزبودن مزاحمتی برای دیگران ایجاد نمی‌کنند. برای خرید بلیط اتوبوس این شرکت می‌توانید عبارت خرید بلیط اتوبوس سیر و سفر از علی بابا را جستجو کنید.

شرکت اتوبوسرانی سیروسفر

پذیرایی در اتوبوس

لحظه اول پس از سوارشدن  مهماندار بسته‌هایی را به مسافران می‌دهد که حاوی خوراکی‌هایی ازقبیل نوشیدنی، کیک یا کلوچه و... است. مسافران می‌توانند خوراکی‌های این بسته را میل کنند تا حین سفر مشکلاتی ناشی از افت فشار یا کاهش قند خون برای آن‌ها به‌وجود نیاید. همچین کنار درب وسط اتوبوس یخچالی قرار دارد که قبل از شروع سفر بطری‌های آب‌‌معدنی کوچک در آن قرار می‌دهند تا مسافران برای رفع تشنگی از آن‌ها بنوشند.

نمایندگی‌ها و باشگاه مشتریان

شرکت مسافربری سیر و سفر نمایندگی‌های زیادی در شهرها و مراکز استان‌های ایران دارد. در نمایندگی‌های این شرکت خدماتی از قبیل خرید بلیط، پیگیری و تکمیل خرید انجام می‌شود. اگر عضو باشگاه مشتریان این شرکت باشید با خرید بلیط آنلاین می‌توانید در نمایندگی‌های تهران، اصفهان، تبریز، ارومیه، شیراز، اراک، گرگان، رشت، شاهرود، شیروان، گنبد ، خرم‌آباد، کرمانشاه ، مشهد، بابل و همدان از 10 درصد تخفیف باشگاه مشتریان استفاده کنید. با افزایش خرید از سایت سیر و سفر شانس خود را برای برنده‌شدن در جشنواره‌های این شرکت افزایش دهید.

خدمات

شرکت مسافربری سیر و سفر علاوه‌بر حمل مسافر براساس بلیط خریداری‌شده، خدمات دیگری مانند دربستی تورهای خارجی، دربستی دسته‌جمعی، دربستی برای بازدید از مناطق گردشگری، دربستی برای سرویس ارگان‌ها، کارخانجات و... را دراختیار متقاضیان قرار می‌دهد.

شرکت اتوبوسرانی سیر و سفر با سابقه‌ای حدودا 40 ساله، توانسته افتخارات زیادی کسب کند. این شرکت وظیفه اصلی خود را رضایت خاطر مشتریان می‌داند که تا حد زیادی توانسته این وظیفه را انجام دهد. اگر تجربه سفر با اتوبوس‌های این شرکت را داشتید، نظرات خود را با ما به‌اشتراک بگذارید. یکی از مطمئن‌ترین راه‌های خرید بلیط این شرکت، خرید بلیط اتوبوس سیر و سفر از علی بابا است.

کدخبر: 803676 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟