بهترین مراکز خرید آلانیا در سفر به آنتالیا

این شهر اماکن گردشگری فراوانی دارد؛ اما یکی از جذاب‌ترین جاذبه‌ها، مراکز خرید آلانیا است. در این مقاله قصد داریم بهترین مراکز خرید آلانیا را معرفی کنیم تا هنگام خرید تور و رزرو هتل بتوانید برنامه‌ریزی بهتری برای روزهای سفر خود داشته باشید. پس تا انتهای این فهرست همراهیمان کنید.

آلانیوم مال؛ بزرگترین مرکز خرید آلانیا

مرکز خرید آلانیا یا آلانیوم مال را می‌توان آغازگر دوران جدید شهر آلانیای ترکیه دانست. این مرکز که در سال 2006 آغاز به کار کرده است، بزرگترین مرکز خرید در بین مراکز خرید آلانیا ترکیه به حساب می‌آید. 

این مرکز خرید نخستین و در عین حال بزرگ‌ترین و مجهزترین مرکز خرید این شهر نیز به حساب می‌آید. آلانیوم مال بین مراکز خرید ارزان در آلانیا، رتبه نخست را به خود اختصاص داده است. دولتی بودن این مرکز باعث شده است تا اجناس ارائه شده در آن، نسبت به سطح بازار، ارزان‌تر باشد.

این مرکز خرید در 3 طبقه احداث شده است و علاوه بر فروشگاه‌های لباس و لوازم الکترونیکی، یک هایپر مارکت (کارفورسا) و فضای بازی مختص کودکان را در طبقه اول، پارک بازی کودکان و بزرگسالان و سینما را در طبقه دوم و همچنین فودکورتی گسترده با انواع غذاخوری‌ها‌ را در طبقه سوم خود جا داده است. 

 تمام فروشگاه‌های آلانیوم در هر سه طبقه پراکنده شده‌اند. هر چیزی که مدنظر داشته باشید را می‌توانید در این مرکز خرید پیدا کنید. انواع فروشگاه‌های پوشاک، لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی از هر برندی که بخواهید در این مرکز خرید وجود دارد.

در مرکز خرید آلانیوم، بیش از 260 برند ترکیه‌ای و بین‌المللی نمایندگی دارند. برندهایی نظیر:

  • نایکی
  • آدیداس
  • شنل
  • گوچی
  • کرفور
  • تکنوسا
  • ال سی وایکیکی
  • دی اند آر
  •  کراون
  • بوینر

شما حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشید، آلانیوم یکی از بهترین اماکن و مراکز سرگرمی و تفریح آلانیا محسوب می‌شود که هم می‌توانید از پارک و شهربازی آن استفاده کنید و هم فیلم‌های روز دنیا را در سینمای آن ببینید.

مرکز خرید آلانیوم در منطقه جمهوریت، بلوار کی قباد شهر آلانیا واقع شده است. برای رسیدن به این مجموعه که در شرق آلانیا قرار گرفته، می‌توانید از اتوبوس‌های محلی استفاده کنید. البته تاکسی‌های درون‌شهری نیز شما را به این مرکز خرید می‌رسانند؛ اما اتوبوس‌ها بهترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین وسایل حمل‌ونقل عمومی برای تردد در سطح شهر هستند و هزینه سفر به آلانیا را تا حدی کاهش می‌دهند. این مرکز خرید همه روزه از ساعت 10:00 تا 22:00 آماده خدمت‌رسانی به مشتریان است.

Untitled-5

مرکز خرید مگامال؛ از بهترین مراکز خرید آلانیا

یکی دیگر از مراکز خرید آلانیا، مرکز خرید مگامال است. این مرکز خرید که در سال 2015 شروع به کار کرد، یکی از بزرگ‌ترین و در عین حال بهترین مراکز خرید آلانیا به حساب می‌آید. در این مرکز خرید می‌توانید به تعداد زیادی از فروشگاه‌هایی که نمایندگی برندهای روز دنیا را دارند، سر بزنید و تجربه خوبی را از خرید در شهر آلانیا کسب کنید. 

در مرکز خرید مگامال انواع فروشگاه‌های پوشاک، لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی و اکسسوری وجود دارد که دست شما را برای انجام یک خرید متنوع و کامل باز می‌گذارد. مگامال در حاشیه شهر واقع شده و برای رسیدن به آن نیاز نیست در ترافیک معطل بمانید. بلکه باید وارد بزرگراه مرسین شده تا در کوتاه‌ترین زمان به آن برسید.

مرکز خرید آلانیا؛ از مراکز خرید سنتی آلانیا

اگر می‌خواهید مرکز خرید سنتی آلانیا را ببینید، بازار آلانیا را از دست ندهید. وقتی وارد بازار آلانیا می‌شوید حس و هوای آشنایی برای شما تداعی خواهد شد. محیطی با ده‌ها فروشگاه رنگارنگ که انواع و اقسام کالاها، به ویژه پوشاک و کیف و کفش و لوازم آرایشی و بهداشتی را برای فروش عرضه می‌کنند. 

این بازار به خاطر بافت سنتی و اقلام بومی ترکیه‌، معمولا یکی از مقاصد خرید سوغاتی برای مسافران تور انتالیا به حساب می‌آید.

جمعه بازار آلانیا

هیچ‌کدام از شهرهای منطقه خاورمیانه را نمی‌توانید پیدا کنید که بازار روز نداشته باشد! به شما اطمینان می‌دهیم که جمعه بازار آلانیا، یکی از بهترین و داغ‌ترین مراکز خرید روزی است که خواهید دید. در این بازار جذاب هر آنچه را که برای زندگی نیاز است پیدا خواهید کرد. جمعه بازار آلانیا بهترین انتخاب برای آشنایی بیشتر با زندگی مردم محلی این شهر است و تجربه‌ای جالب خواهد بود.

کافی است صبح جمعه به این بازار بروید تا متوجه شلوغی و سرزندگی آن شوید. فروشندگان دوره‌گرد که انواع و اقسام سبزی‌ها و میوه‌های محلی، غذاهای محلی و لباس‌های محلی را برای فروش ارائه می‌کنند، با سر و صدای بسیار مشغول فعالیت هستند. در کنار میوه و تره‌بار، بازار لباس و کیف و کفش نیز برپا است. اگر شما علاقه به چانه زدن در هنگام خرید دارید، به نظر جمعه بازار آلانیا یکی از بهترین مراکز خرید برای شما خواهد بود. برای رسیدن به این بازار هفتگی، باید وارد خیابان سکرهانه شوید.

مرکز خرید تایم سنتر کوناکلی؛ مرکز خرید ساحلی آلانیا

آلانیا یک شهر ساحلی زیبا است و نمی‌توان در آن به مراکز خرید توجه کرد. اگر می‌خواهید جدا از گشت و گذار در بین مراکز خرید، سری هم به ساحل زیبای آلانیا بزنید و پیاده‌روی در ساحل را تجربه کنید، می‌توانید تایم سنتر کوناکلی را انتخاب کنید.

 این مرکز خرید در خط ساحلی شهر آلانیا قرار دارد. در این مرکز خرید می‌توانید از برندهای معروف ترکیه‌، یعنی ال سی وایکیکی، دیفاکتو و لوفیان خرید کنید. 

خرید از تایم سنتر کوناکلی نسبت به دیگر مراکز خرید آلانیا مقرون به صرفه‌تر است. در این مرکز خرید می‌توانید علاوه بر خرید پوشاک، از فروشگاه‌های اسباب‌بازی فروشی هم بازدید کنید. در کنار سایر فروشگاه‌های لباس، چند فروشگاه زیورآلات نیز وجود دارد که دیدن از آنها خالی از لطف نخواهد بود. برای رسیدن به مرکز خرید تایم سنتر کوناکلی باید از خیابان کِلی ماه عبور کنید.

Untitled-6

فروشگاه ‌های بلوار آتاتورک؛ مراکز خرید آلانیا در یک خیابان

بلوار آتاتورک آلانیا را با مغازه‌های پوشاک و کیف و کفش آن می‌توان با خیابان سلسبیل، یا کوچه برلن در تهران مقایسه کرد؛ بلواری نسبتا بزرگ با دو راسته طولانی از فروشگاه‌های پوشاک.

انواع برندهای معروف ترکیه‌ای و بین‌المللی، مانند آدیداس، ال سی و نایکی در این بلوار نمایندگی دارند که برای همین هم این بلوار را به یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری آلانیا تبدیل کرده‌اند. در این بلوار می‌توانید پس از خرید، برای استراحت، صرف غذا یا نوشیدنی، سری به کافه‌ها و غذاخوری‌های رنگارنگ بزنید و از غذاهای ترکی لذت ببرید.

بازدید از آلانیا با تورهای نوروزی مهرپرواز

یکی از جذابیت‌های سفر به ترکیه خرید برندهای بین‌المللی و ترکی است که در مراکز خرید شهرهای آن عرضه می‌شود. شما نیز می‌توانید از تعطیلات نوروزی خود استفاده کرده و با یک تیر دو نشان بزنید. هم سال نو را در کشوری متفاوت جشن بگیرید و لحظاتی پرخاطره بسازید و هم تمام مایحتاج سالانه خود را از پوشاک و کیف‌وکفش تا چای و قهوه با بهترین کیفیت تهیه کنید.

تور آنتالیا نوروز بهترین فرصت برای شماست که قصد چنین سفری را دارید. آژانس مسافرتی مهرپرواز با برگزاری مستقیم تورهای ترکیه شامل تور آلانیا، استانبول، ازمیر، مارماریس و.. و همچنین امکان رزرو هتل در کشور مقصد، همراه و هم‌سفر شما در تمام فصول سال است. بااین‌حال، توصیه می‌کنیم برای خرید تور نوروزی همین الان وارد سایت www.mehrparvaz.com شوید تا از گردشگران سال نو جا نمانید.

کدخبر: 976703 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟