گران‌ترین خانه‌های بازیکنان فوتبال جهان در سال ۲۰۲۳

در مقاله‌ای که وبسایت Footbalium آن را منتشر کرده به لیستی از گران‌ترین خانه‌های بازیکنان فوتبال در جهان اشاره شده است که در ادامه آن را خواهید دید.

از عمارت کریستیانو رونالدو در مادرید گرفته تا خانه‌ی منحصربه‌فرد مسی در بارسلونا شرح تمام این خانه‌ها شما را به وجد خواهد آورد.

گران‌قیمت‌ترین خانه‌های فوتبالیست‌ها

این لیست ترتیب خاصی ندارد اما این مجموعه تماما شامل خانه‌های لوکس و بسیار گران‌قیمت است و البته برخی از قیمت‌های برآورد شده تخمینی هستند.

خانه‌ی سرخیو راموس در مادرید

Untitled-2

سرخیو راموس عموما به عنوان یکی از بهترین مدافعان تاریخ شناخته می‌شود. او پیش از پیوستن به پی‌اس‌جی به مدت شانزده فصل برای رئال مادرید به میدان رفت و در این مدت افتخارات فراوانی کسب کرد. او علاوه بر چهار قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا همراه با کهکشانی‌ها موفق به کسب دو یورو و یک جام جهانی با تیم ملی اسپانیا شد. او در سال ۲۰۱۵ یک خانه‌ی فوق‌العاده در شهر مادرید خریداری کرد. خانه‌‌ی او امکاناتی نظیر استخر شنا، جکوزی، سونا، دفتر کار و زمین ورزشی را داراست و در تعطیلات امکان تفریح و تفرج را برای خانواده این بازیکن اسپانیایی فراهم می‌کند.

خانه‌ی لوییز سوارز در بارسلونا

لوییز سوارز نیز از دید بسیاری از فوتبال‌دوستان یکی از بهترین مهاجمان تاریخ فوتبال به شمار می‌رود. او افتخارات بسیار زیادی نظیر کفش طلای اروپا، کفش طلای لیگ اردیویسه هلند، کفش طلای پریمیرلیگ انگلستان و پیچیچی را در کارنامه خود دارد. او از معدود مهاجمان تاریخ فوتبال محسوب می‌شود که بیش از ۵۰۰ گل به ثمر رسانده‌اند.

او یکی از گران‌قیمت‌ترین خانه‌ها را در میان تمام بازیکنان فوتبال در اختیار داشت. او در سال ۲۰۱۵ مبلغ ۳.۶ میلیون دلار بابت این خانه پرداخت کرد. او پس از خرید خانه البته بنای قبلی را تخریب کرد که سازه‌ای باب میل خودش بسازد. قیمت واقعی خانه‌ی تازه‌ساخت حدود ۵ میلیون دلار برآورد میشد. در این خانه فضای سبز گسترده و استخرهای شنای دوگانه نمایی دل‌انگیز به وجود آورد بود. سوارز پس از ترک بارسلونا دیگر دراین خانه زندگی نمی‌کند.

خانه‌ی کریم بنزما در مادرید

کریم بنزما با توپ طلای سال گذشته‌اش جایگاه واقعی خود در فوتبال را به دست آورد. اما او همواره به عنوان یک مهاجم تاثیر گذار و یکی از بهترین‌ها در میان هم‌نسل‌هایش شناخته شده است.

اما خانه‌ی گران‌قیمت کریم بنزما کجاست؟ این خانه در شمال شهر مادرید واقع شده و امکانات فراوانی دارد. از جمله زمین ورزشی، باشگاه، سونا، حمام ترکی، گاراژ لوکس خودرو، استخرهای روباز و سرپوشیده و سامانه گرمایشی و سرمایشی حمام که با هدف ریکاوری ورزشی مورد استفاده قرار می‌گیرند.  

خانه‌ی کیلین ام‌باپه در پاریس

ام‌باپه یکی از ارزشمند‌ترین بازیکنان فوتبال دنیاست که به جهت سرعت بالا و قدرت دریبلش شناخته می‌شود. او یک مهاجم تمام‌کننده نیز هست. پنت‌هاوس ام‌باپه ۶۰۰ متر مربع بوده و در دو طبقه مجزا واقع شده است. آپارتمان او لوکس و مدرن است و یک ویو ۳۶۰ درجه به میدان شان دو مارس و برج ایفل دارد.

خانه‌ی زلاتان ابراهیموویچ در چشایر

Untitled-2

زلاتان ابراهیموییچ از سال ۲۰۰۱ بازیکن تیم ملی سوئد بوده و با ۶۲گل بهترین گلزن تاریخ کشورش به شمار می‌رود. او به هنگام بازی برای باشگاه منچستر یونایتد خانه‌ای را در چشایر انگلستان به قیمت ۱۶۵۰۰ پوند در هفته اجاره کرده بود که این خانه هنوز هم یکی از گران‌قیمت‌ترین خانه‌ها در میان بازیکنان فوتبال به شمار می‌رود. این خانه امکانات فراوانی از جمله گاراژ دوطبقه و اتاق‌خواب‌های ششگانه را در خود جای داده بود. زلاتان از سال ۲۰۱۹ و پس از پیوستن به باشگاه آث میلان قرارداد خود را فسخ کرد.

خانه‌ی گرت بیل در مادرید

گرت بیل ستاره‌ی سابق باشگاه‌های تاتنهام و رئال مادرید نیز در عمارتی مجلل در شهر مادرید سکونت داشت که قیمت آن ۶.۵ میلیون پوند تخمین زده می‌شود. این خانه طبق آخرین گزارش‌ها بعدا توسط کاکا اجاره شده بود. طراح این خانه‌ی زیبا خواکین تورس است. بیل در مدت حضورش در این خانه اجاره‌ای بالغ بر ۱۰ هزار پوند در ماه را برای این خانه‌ی ۱۵۰۰ متری پرداخت می‌کرد. 

Untitled-3

خانه‌ی جان تری در آکسشات

جان تری مدافع میانی سابق باشگاه‌های چلسی و استون ویلا و همچنین تیم ملی انگلستان است. او در زمان بازی یکی از بهترین مدافعان میانی جهان به شمار می‌رفت. همکنون نیز از او به عنوان یکی از بهترین مدافعان میانی تاریخ لیگ جزیره یاد می‌شود. و اما خانه‌ی گران‌قیمت این بازیکن افسانه‌ای! او ۴.۵ میلیون پوند را برای خرید خانه صرف کرد! این بازیکن بازنشسته که سابقه زندگی ده ساله در منطقه آکسشات را دارد در قرارداد خرید خود امکان تخریب و ساخت و ساز ثانویه را نیز دریافت کرد. خانه‌ی جدید امکاناتی اعجاب‌انگیز از جمله زمان بازی را داراست.

خانه‌ی قبلی تری در همین منطقه یک عمارت بزرگ با ۹ اتاق خواب بود

خانه‌ی فرانک لمپارد در لندن

فرانک لمپارد همراه با همسر و دو فرزندش در یک خانه‌ی لوکس در شهر لندن انگلستان زندگی می‌کنند. البته این ستاره سابق باشگاه چلسی که همکنون نیز در جایگاه سرمربی موقت به این تیم خدمت می‌کند پیش از بازنشستگی از فوتبال به مدت دو سال در نیویورک زندگی کرد. خانه‌ی لوکس آنها در شهر لندن امکاناتی برای خانواده لمپارد فراهم می‌کند تا آنها با رفاه و آسودگی به زندگی بپردازند. تعداد زیادی اتاق خواب و سرویس حمام و دستشویی در کنار باشگاه و استخر خانگی همراه با میز بیلیارد و غیره مواردی چند از امکانات این خانه هستند. لمپارد خودروهای لوکس خود را در گاراژ بزرگ این خانه پارک می‌کند. خودروهایی از قبیل آئودی و لامبورگینی و فراری. این خودروها نیز مجموعا بیش از ده میلیون دلار قیمت دارند.

خانه‌ی وین رونی در لیورپول

رونی که به عنوان یکی از بهترین بازیکنان زمان خود شناخته می‌شود بیش از هر بازیکن دیگری در تاریخ برای منچستریونایتد گل زده است. وین رونی صاحب یکی از گران‌ترین خانه‌های بازیکنان فوتبال است. دارایی شگفت‌انگیز است او شامل یک عمارت ۲۰ میلیون پوندی معروف به «موریسون‌ها» و یک ملک دیگر در باربادوس است. رونی یک آپارتمان سیصد و بیست هزار پوندی در فلوریدا و یک ملک ۴۵۰۰۰۰ پوندی در لیورپول نیز دارد.

خانه‌ی دیدیه دروگبا در آکسشات

دیدیه دروگبا که عنوان بهترین گلزن تاریخ تیم ملی ساحل عاج را به دوش می‌کشد کارنامه درخشانی در باشگاه چلسی داشت. او در چلسی بیش از هر بازیکن خارجی دیگری گل زد و همچنان نیز در رده چهارم بهترین گلزنان تمام ادوار چلسی قرار دارد. او در حال حاضر ملک شش خوابه خود را به قیمت ۶.۲۵ میلیون پوند برای فروش قرار داده است. گاراژ دو طبقه، یک استخر بزرگ، یک مجتمع تفریحی با سونا و جکوزی، پنج اتاق پذیرایی و هفت حمام، همه بخشی از این خانه هستند..

Untitled-4

خانه‌ی نیمار

نیمار نیز همانند بسیاری از بازیکنان دیگر که در این لیست حاضر هستند به عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان در حال حاضر و یکی از بهترین فوتبالیست‌های برزیل در تمام ادوار شناخته می‌شود. او یکی از چهار بازیکنی در دنیا است که بیش از ۱۰۰ گل در سه باشگاه مختلف به ثمر رسانده است.

نیمار یک عمارت مجلل ۵ طبقه‌ای را در حومه غربی پاریس با مبلغ ۱۲۸۰۰ پوند در ماه اجاره کرده است که آن را به یکی از گران‌ترین خانه‌های بازیکنان فوتبال تبدیل کرده است. این عمارت دارای امکاناتی مانند استخر سرپوشیده و حمام ترکی است. بنابر گزارش‌ها گفتنی است نیمار به دلیل نگرانی‌های امنیتی مجبور به ترک این عمارت ۶‌خوابه شده است.

خانه‌ی دیوید بکهام در لندن

دیوید بکهام که شهرتش را از تخصص بالا در زدن ضربات ایستگاهی و ارسال پاس‌های بلند دقیق به دست آورده بود توانست در دوران بازی درآمدهای هنگفتی به جیب بزند.

او به همراه همسرش ویکتوریا بکهام سبک زندگی لوکسی دارند. آنها صاحب چندین ملک گران‌قیمت از جمله یک عمارت فوق‌العاده در هالند پارک هستند. این منطقه یکی از منحصر به فردترین مناطق لندن است. خانه آنها به ارزش نزدیک به چهل میلیون پوند گران‌ترین خانه‌ی یک فوتبالیست در تمام جهان به شمار می‌رود..

اما مشخصات این خانه چیست؟ این عمارت دارای یک سالن بدنسازی و یک انبار شراب است و در سال ۲۰۱۶ مورد بازسازی‌ قرار گرفت.

خانه‌های لیونل مسی

این بازیکن نام‌آشنا که معرف تمام فوتبال‌دوستان جهان است برنده هفت توپ طلا و یکی از بهترین بازیکنان تمام ادوار است. او رکورد شش کفش طلای اروپا نیز در کارنامه خود دارد. مسی عضوی از تیم رویایی توپ طلا در سال ۲۰۲۰ بود. در حال حاضر، مسی و همسرش آنتونلا روکوزو در یک عمارت مجلل در پاریس زندگی می‌کنند. آنها ماهیانه ۲۰۰۰۰ یورو برای این خانه اجاره‌بها می‌دهند.

مسی همچنین دارای یک آپارتمان یک میلیون دلاری در روزاریا است

خانه‌های رونالدو

کریستیانو رونالدو که او نیز برنده پنج توپ طلا است بخش عمده‌ای از ثروت خود را در املاک سرمایه‌گذاری می‌کند. او صاحب ساختمان‌هایی در سراسر جهان است و برخی از آنها گران‌ترین خانه‌ها در میان تمام فوتبالیست‌ها به شمار می‌روند..

او در حال حاضر در «برج پادشاهی» یکی از بزرگ‌ترین ساختمان‌های عربستان سعودی اقامت دارد.

رونالدو در یکی از بهترین خانه‌های شهر ریاض حضور دارد. او به همراه خانواده، دوستان و بادیگارد‌هایش در یکی از ۱۷ اتاقی زندگی می‌کند که توسط همراهانش پر شده است. این آپارتمان بزرگ است و تمام خواسته‌های او و همراهانش را برآورده می‌کند..

او همچنین دارای یک خانه‌ی مجلل در آونیدا لیبرداد در شهر لیسبون کشور پرتغال است که گفته می شود خرید آن حدود هفت میلیون یورو هزینه داشته است.

جزیره شخصی کریستیانو رونالدو

Untitled-5

رونالدو در محله روآ کاستیلیو شهر لیسبون یک دستگاه آپارتمان دارد. وی علاوه بر این یک آپارتمان سه خوابه در برج ترامپ در منهتن به نام خود دارد. عمارتی دیگر در کوستا دل سول و یک خانه‌ی دیگر در غربی‌ترین منطقه پرتغال یعنی گرس به نام او است. گرس تفرجگاه رهبران تجاری و ثروتمندان جهان است.

حالا که شمارش خانه‌های رونالدو از دستمان در رفت باید بگوییم لیست هنوز کامل نشده است چرا که رونالدو پس از پیوستن به یوونتوس در سال ۲۰۱۸ یک اقامتگاه خصوصی در حومه تورین خرید و در پایان این لیست با یک آیتم باورنکردنی تمام می‌شود: جزیره شخصی کریستیانو رونالدو در سواحل مادیرا!

منبع: تکراتو

کدخبر: 892530 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟