استارت پیروزی در برابر ولز، از این صحنه زده شد؛ از آرپا ببینید!

اما به جرات می‌توان گفت، یکی از صحنه هایی که تاثیر به سزایی در این برد داشت و در میان تصاویر بازی با ولز و گل‌های روزبه چشمی و رامین رضائیان، فراموش شد، مربوط به بازی روز دوشنبه تیم ملی بود. در روزی که ایران یکی از شروع‌های جام جهانی تلخ را تجربه کرد و مغلوب تیم انگلستان شد، کارلوس کی روش- که به باور بسیاری از کارشناسان در زمینه تقویت روانی و انگیزشی تیم‌های تحت هدایت خود، بسیار موفق بوده است- با جمع کردن بازیکنان در میانه میدان و صحبت در خصوص به فراموشی سپردن شکست و امید به دیدار آینده، استارت پیروزی در برابر تیم ولز را زد. این حلقه که با صحبت هاپادی مهدی طارمی پایان یافت، یکی از حیاتی ترین تصمیمات کیروش بود که در حساس ترین زمان ممکن رقم خورد. حلقه‌ای که به تمام معنا ضرب‌المثل معروف شکست مقدمه‌ای برای پیروزی است را، معنا کرد.

تیم ملی فوتبال کشورمان امیدوار است تا با کسب نتیجه لازم در برابرآمریکا، صعود خود به دور بعد جام جهانی را مسجل کند و طلسم عدم صعود به دور حذفی مسابقات را بشکند. ایران پیش از این دو بار شانس صعود به مرحله دوم مسابقات را در سالهای 1998 و 2018 داشته است که با شکست در برابر آلمان و اسپانیا، که جز مدعیان اصلی جام بوده‌اند، این مهم محقق نشده است. اما این بار، با توجه به بازی ساده‌تر تیم ملی و امکان بالای صعود حتی در صورت تساوی، این اتفاق بسیار در دسترس به نظر می‌رسد.

در ادامه می‌توانید حلقه به یاد ماندنی اتحاد تیم ملی در برابر انگلیس را در تلویزیون اینترنتی آرپا مشاهده کنید. شما می‌توانید با نصب اپلیکیشن پی پاد بازی ها را تا فینال از آرپا ببینید و با پیش بینی هر بازی میلیونی جایزه بگیرید.

 

کدخبر: 848086 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟