5  فروشگاه برتر خرید لوله و شیرآلات آتش نشانی

در ادامه مطلب راجع به لوله و شیرآلات آتش نشانی نیز صحبت می کنیم و شما را با انواع لوله ، شیرآلات، استاندار و ... آتش نشانی آشنا خواهیم کرد تا بتوانید بهترین محصول را سفارش دهید.

در ادامه این مطلب خواهید خواند:

  • لوله های آتش نشانی و توضیحاتی درباره انها
  • انواع شیرآلات آتش نشانی
  • استاندارد های لوله آتش نشانی کدامند؟
  • کوپلینگ آتش نشانی، انواع و کاربردها
  • جعبه آتش نشانی چیست؟
  • سایت های برتر خرید لوله و شیرآلات آتش نشانی و پایپ کالا
  • سخن آخر

لوله و شیرآلات آتش نشانی و توضیحاتی درباره آنها

لوله و شیرآلات آتش نشانی جزء مهم ترین وسایلی هستند که در آتش نشانی استفاده می شوند و کاربرد های زیادی دارند. لوله های آتش نشانی دارای اهمیت بسیار زیادی هستند زیرا برای آب رسانی به مکان هایی که حریق هستند استفاده می شوند و باید کیفیت لازم را داشته باشند. خوب است بدانید در یک سیستم اطفای حریق که استاندارد است از لوله هایی با جنس پلاستیک مخصوص، فولاد و یا مس استفاده می شود.

Untitled-1

انواع شیرآلات آتش نشانی

با توجه به نیازهای سیستم آتش نشانی، شیرآلات مختلفی می توان در سیستم تعبیه کرد در اینجا برخی از رایج ترین شیرآلات آتش نشانی را معرفی می کنیم:

هیدرانت (ایستاده)  fire hedrant

کاربرد این شیر این است که در مواقع نیاز آتش نشانان می توانند از ان استفاده کنند زیرا این لوله مخصوص انشعاب گیری از لوله های اصلی آب زیر زمین است.

شیر تست و تخلیه آتش نشانی (تخلیه) test and drain valve

کاربرد این شیر این است که در سیستم خاموش کننده آتش وظیفه دارند مایع های اضافی و غیر لازم را از سیستم خارج یا به اصطلاح تخلیه کنند.

شیر اطمینان یا سیفتی ولو و ریلیف ولو Relief valve

شیر ریلایف یا همان شیر اطمینان وظیفه دارد فشار آب درون مخزن را مدیریت کند و در صورت وجود فشار بیش از حد ان را تخلیه کند.

شیر اینداکتور Indicator Valves

شیر اینداکتور وظیفه دارد از یخ زدن و یخ بستن آب جلوگیری کند، این شیر در زیرزمین قرار دارد. این شیر با جلوگیری از یخ زدن آب از توقف جریان آب و ترکیدن لوله ها جلوگیری می کند.

شیر گیت ولو  Gate Valve

شیر گیت ولو در بلدر تانک و یا برخی از مسیر ها استفاده می شود و از افت فشار جلوگیری می کند و هنگامی که اب را می بندند این شیر به طور کامل مسیر اب را می بندد.

شیر باترفلای (پروانه ای)  Butterfly valve

شیر پروانه ای همان کاربرد شیر گیت ولو را دارد اما دارای قیمت مناسب تری است و در برخی مواقع از این شیر استفاده می شود.

شیر یک طرفه (چک ولو) check valve

این شیر در پمپ ها یا کمپرسور های آتش نشانی استفاده می شوند و وظیفه دارند از برپشت هر گونه مایع یا آب جلوگیری کنند.

شیر سیامی Collecting Breeching

این نوع شیر در ساختمان ها استفاده می شود و وظیفه دارد آب مورد نیاز برای خاموش کردن آتش را آماده کند تا در مواقع آتش سوزی آتش نشانان از آن استفاده کنند.

برای خرید هر کدام از این شیرآلات آتشنشانی می توانید به سایت پایپ کالا و یا سایت های برتر دیگر که در ادامه معرفی می کنیم مراجعه کنید، این سایت ها جزء فروشگاه های برتر خرید شیرآلات و لوله های آتش نشانی هستند.

استاندارد لوله آتش نشانی کدامند؟

لوله آتش نشانی استاندار های بسیاری دارند که در زیر به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد:

  • استاندارد ASTM که به سه دسته 53، 795 و 106 تقسیم بندی می شود.
  • استاندارد BS
  • استاندارد EN که به دو دسته 10255 و 10216 تقسیم بندی می شود.

Untitled-2

کوپلینگ آتش نشانی، انواع و کاربردها

کوپلینگ آتش نشانی یکی از اتصال هایی است که بسیار پر اهمیت است. کوپلینگ به دو سمت شیلنگ آتش نشانی نصب می شود و وظیفه دارد مایعات و گاز های این لوله ها را به هم مرتبط کند. کوپلینگ آتش نشانی در مدل های مختلف و اندازه های مختلف تولید می شوند.

جعبه آتش نشانی چیست؟

شاید تا به حال در بیشتر ساختمان ها یک باکس یا جعبه قرمز رنگ که بر روی ان حرف F نوشته شده است را دیده باشید، این جعبه جعبه‌ی آتش نشانی است که در مواقع لازم آتش نشانان از ان استفاده می کنند تا آتش را خاموش کنند. برای خرید جعبه آتش نشانی می توانید به سایت های برتر خرید لوله و شیرآلات آتش نشانی که در زیر معرفی کرده ایم مراجعه کنید.

سایت های برتر خرید لوله و شیرآلات آتش نشانی

برای خرید لوله و شیرآلات آتش نشانی سایت های بسیاری وجود دارد؛ در زیر برای شما 5 تا از برترین سایت های خرید لوله و شیرآلات آتش نشانی را نام خواهیم برد:

سایت فامکو

famcocorp شرکت فن اوران آریا محور که با نام تجاری هایپر صنعت فامکو فعالیت می‌کند، یکی از برجسته‌ترین تامین کنندگان و واردکنندگان محصولات صنعتی است. تامین و تهیه انواع پمپ، الکتروموتور، ماشین آلات کشاورزی، پایپینگ و تجهیزات صنعتی تنها گوشه‌ای از طیف وسیع محصولات این فروشگاه است.

دریافت تقدیرنامه‌های پرشمار از شرکت‌ها و گروه‌های صنعتی معتبر و خوشنام نیز مهر تاییدی بر فعالیت‌ها و تلاش‌های مشتری مدارانه این شرکت است.

سایت تاسیسات

فروشگاه ارزان صنعت که با آدرس Tasiisat در دسترس می باشد از فروشگاه های جدید در این حوزه می باشد که با فعالیتی که در زمینه تامین تجهیزات و لوازم آتشنشانی دارد می تواند آینده درخشانی در این زمینه داشته باشد.

سایت تجهیز صنعت

Tajhiz-sanat دو دهه فعالیت در زمینه طراحی و تامین تجهیزات پایپینگ و ابزار دقیق در حوزه صنایع نفت، نیروگاه ها، گاز و پتروشیمی با بهره گیری از معتبرترین برندهای جهان و به روزترین فناوری ها، یکی از شرکت های پیشرو در حوزه تجهیزات نفت می باشد.

گروه آی ناین

سایت i-9 با هدف تسریع، ساماندهی و ارتقاء فروش محصولات صنعتی و خدمات تخصصی پس از فروش، شروع به‌کار کرد. در گذر سال‌ها همواره اولویت خود را رضایت مشتریان پس از برقراری اولین ارتباط قرار داده‌ است و با تلاش همه اعضای مجموعه اش در جهت رسیدن به این مهم گام برداشته است.

سایت پایپ کالا

پایپ کالا pipekala.com با راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی لوله و اتصالات در سال 1393، نخستین سایت و مجموعه، در زمینه فروش این نوع محصولات در ایران محسوب می شود.

پایپ کالا علاوه بر تامین انواع شیرآلات صنعتی و آتشنشانی (مانند شیرآلات موتورخانه، آتش نشانی، شیرآلات صنعتی پتروشیمی، نفت و گاز)، همواره رضایت و اطمینان مشتری را به عنوان اصلی‌ترین سرمایه خود، سرلوحه کار قرار داده است. ارائه قیمت‌های شفاف و همچنین ارائه پیش فاکتور آنلاین، گواه خوبی بر این ادعاست.

فروشگاه اینترنتی پایپ کالا به واسطه فعالیت‌های گسترده دارای نمایندگی رسمی شرکت‌های معتبر داخلی نظیر میراب، وگ ایران بی همتا، ارتعاشات صنعتی ایران و شیلان است.

علاوه بر ان این فروشگاه فعالیت خود را محدود به داخل نکرده و از وارد کنندگان انواع لوله و اتصالات فلزی خارجی مانند بنکن نیز به شمار می رود. این خدمات در کنار سایر برنامه ریزی‌های ویژه، پایپ کالا را از سایر فروشگاه‌ها متمایز کرده است.

چرا باید از فروشگاه اینترنتی پایپ کالا خریداری کنیم؟

شرکت پایپ کالا در راستای تامین هرچه بهتر نیاز مشتریان، خدمات گسترده ای ارائه می‌نماید. قابلیت‌هایی که سبب شده تا فعالان این حوزه با رضایت و اطمینان خاطر، اقدام به تهیه و خرید محصولات مورد نیاز خود از جمله انواع شیرآلات صنعتی نمایند.

از برجسته‌ترین مزایای پایپ کالا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پایپ کالا محصولات خود را با کیفیت اورجینال و مهمتر از ان با ضمانت اصالت کالا و صد البته تضمین کیفیت عرضه می‌نماید.
  • پایپ کالا نخستین فروشگاه اینترنتی است که امکان صدور پیش فاکتور آنلاین را ارائه کرده است.
  • این شرکت، نمایندگی رسمی معتبرترین برندهای اتصالات و تاسیسات مانند: شیرآلات صنعتی میراب، وگ ایران بی همتا و ... است. این یعنی طیف وسیع و متنوعی از محصولات خوش ساخت در اختیار شماست.
  • پایپ کالا محصولات را به صورت مستقیم از تولید کنندگان شیرآلات صنعتی در ایران تهیه می‌کند. این امر سبب شده تا به مشتریان خود تضمین قیمت و البته تخفیفات ویژه ارائه کند.
  • علاوه بر فعالیت مستمر سایت، به دلیل داشتن انبار در منطقه شورآباد و شادآباد، اگر به دنبال خرید از مرکز فروش شیرآلات صنعتی در تهران هستید، پایپ کالا از گزینه‌های معتبر و با اطمینان به شمار می‌رود.

برای دریافت استعلام قیمت و یا مشاوره رایگان خرید تجهیزات و شیرآلات آتش نشانی میتوانید با شماره تلفن 02155696808 تماس گرفته و خدمات ویژه مجموعه پایپ کالا استفاده نمایید.

Untitled-3

 

کدخبر: 800069 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟