ارز دیجیتال کیشو ، در انتظار آینده ای درخشان

ارز دیجیتال کیشو اینو توانسته است توجهات بسیار زیادی را به سمت خود جلب کند. به همین دلیل بسیاری از معامله‌گرانی که در این بازار جذاب فعالیت می کنند، علاقه مند به سرمایه گذاری و ترید در این توکن هستند. به نوعی باید گفت که بهتر است دو دسته بندی جدید در بازار ارز های دیجیتال ایجاد کرد. یکی برای توکن هایی که به عنوان نمادی از حیوانات منتشر می شوند و یکی دیگر هم برای میم کوین هایی که موفق عمل کردند و توانستند به هدفی که می خواهند برسند. اگر بازار را به دقت زیر نظر داشته اید، حتماً می دانید که بسیاری از توکن هایی که به نوعی هیچ گونه هدف خاصی ندارند یا صرفاً فقط به عنوان یک شوخی ایجاد شده‌اند، رشد های عجیبی را تجربه کردند و سرمایه گذاران زیادی را به سمت خود جذب کردند.

ارز دیجیتال کیشو

 با خواندن این جمله احتمالا نام دوج کوین، ارز دیجیتال شیبا و یا توکن های دیگری به ذهنتان رسیده است و تمامی این ها توکن هایی هستند که آینده مشخصی نمی‌توان برای آن ها متصور شد. چون هنوز هدف مشخصی را دنبال نمی کنند و صرفاً با توجه به جو سازی و حمایت هایی که برخی از افراد سرشناس از آن ها داشته اند، این رشد ها را تجربه کردند.

دوج کوین به عنوان سردسته این میم کوین ها عمل می کند و هر بار مشاهده می کنید که یک توکن به عنوان قاتل دوج کوین و یکی دیگر مثل کیشو اینو به عنوان برادر دوج کوین منتشر می شود. هدفی که این ارز دیجیتال دنبال می‌کند، پیاده سازی تجربیات بیت کوین و اتر در آلت کوین ها است.

کیشو اینو چیست؟

کیشو اینو خود خود را اینگونه معرفی کرده است. میم کوین کوچک با رویای بزرگ! در آوریل 2021 بود که این توکن معرفی شد و می خواهد اهدافی حقیقی و درست را در دنیای دیفای دنبال کند. این رمز ارز بر خلاف ارز های جدید از پروژه هایی که قبلا وجود داشته الهام گرفته است. کیشو قصد دارد تا تعاریف جدیدی از پاداش های مشارکت، صرافی ها، NFT و… را ارائه کند. این رمز ارز تنها پس از چند ماه توانست به رشد های بسیار زیادی دست یابد تا جایی که ارزش کل بازار آن به بیشتر از دو میلیارد دلار برسد. همچنین تعداد هولدر های آن 100 هزار نفر است.

نکات بسیار زیادی در مورد این توکن وجود دارد که نیاز است توجه زیادی به آن ها داشته باشید. بین کیشو و بیبی دوج شباهت های زیادی وجود دارد. این شباهت را می توان در وب سایت و نماد آن ها مشاهده کرد. جالب تر آنکه هر دو از زبان فارسی پشتیبانی می کنند و در وایت پیپر آن ها از یک قالب محتوایی استفاده شده است. توکن های بسیار کمی را می توانید پیدا کنید که از زبان فارسی پشتیبانی می کنند. شاید به همین دلیل است که طبق اطلاعاتی که سایت الکسا منتشر کرده، نزدیک به 5 درصد بازدید کنندگانی که از سایت کیشو بازدید می کنند، ساکن ایران هستند.

در کشور ما بسیاری از فعالانی که در این بازار فعالیت می کنند، آینده خوبی را برای این رمز ارز پیش بینی می کنند. هرچند که باید با دیدی بنیادی و درست به این توکن نگاه کرد. چرا که اطلاعات کامل و مشخصی از این پروژه وجود ندارد. از سویی دیگر نمی توان به بسیاربی از تحلیل های افراد مطمئن بود و حتما یک رمز ارز باید ابتدا از نظر بنیادی شرایط خوبی داشته باشد تا بتوان آینده خوبی را برای آن متصور شد.

یک نکته جالب در مورد پروژه کیشو اینو وجود دارد که باعث شده بسیاری را به فکر فرو برد. اگر سایت رسمی آن را بررسی کرده باشید، آن ها از کاربران درخواست می کنند که برای آن ها دونیت کنند. دونیت همان کمک های مالی است که در میان پروژه هایی که هدف مشخصی دارند، هیچ کدام این درخواست را از کاربران خود ندارند. همین مسئله باعث ایجاد سوالاتی در این مورد شده است.

هرچند که کیشو هدف خود از دریافت کمک های مالی را توسعه پلتفرم، بازاریابی بیشتر و لیست شدن در صرافی های دیگر عنوان کرده است، اما با توجه به اینکه اطلاعات دقیقی از این پروژه در دسترس نیست نمی توان با قاطعیت گفت که هدف توسعه دهندگان این پروژه صرفا جمع آوری کمک ها است یا می خواهند پروژه خود را توسعه دهند.

اهداف پروژه کیشو اینو چیست؟

با مطالعه وایت پیپر این پروژه متوجه می شویم که هدف آن از ارائه این است که ثابت کنند یک میم کوینی با نماد سگ می تواند از بقیه میم کوین ها و ارزهای دیگر بهتر باشد! همچنین آن ها قصد دارند تا مفاهیمی که در دنیای رمز ارزها وجود دارد را آسان کنند. البته توضیحات بیشتری در این مورد داده نشده که چگونه این پروژه باید پیاده شود و در نهایت چه هدف نهایی را دنبال می کند. 

ارز کیشو

سرویس ها و محصولات کیشو اینو

طبق اطلاعات موجود در وایت پیپر کیشو سرویس ها و محصولاتی مانند سواپ، بازار NFT، نرم افزار رصد کیف پول و فروشگاه در دسترس کاربران قرار دارد.

کیشو سواپ چیست؟

با همکاری که بین یونی سواپ و کیشو سواپ صورت می گیرد، امکان سواپ کردن توکن هایی که بر بستر شبکه اتریوم (ERC-20) فعالیت دارند را ایجاد می کند. در هنگام استفاده از این سرویس اگر می خواهید به جزء توکن هایی که به صورت پیش فرض وجود دارد، توکن های دیگری را برای سواپ کردن انتخاب کنید از بخش Manage می توان از مراجع دیگری مانند کوینگکو، کامپوند و… توکن های بیشتری را در فهرست خود داشته باشید.

کیشو Carte چیست؟

طبق اطلاعاتی که در وایت پیپر این پروژه وجود دارد، در ژوئن 2021 قرار بود بازار NFT کیشو شروع به فعالیت کند. اما تاکنون این بخش در سایت رسمی آن فعال نشده که همین مساله باعث شده تا انتقاداتی هم به این پروژه وارد شود. همان طور که می دانید با استفاده از این پلتفرم توانایی استیک کردن ارز کیشو را خواهید داشت.

کیشو PAW

با استفاده کردن از این برنامه کاربران می توانند توکن هایی که دارند را رصد کنند و از طریق آن به اطلاعاتی مانند پاداش‌ها، ارزش دلار لحظه ای، بالانس موجودی و نمودار قیمتی این ارز دسترسی داشته باشند. کیشو در می ۲۰۲۱ بود که برنامه KISHU Paw Print را راه اندازی کرد .

کیشو Swag

این قسمت هم هنوز آغاز به کار نکرده است و طبق اعلامی که قبلاً این پروژه داشته است، قرار بوده در ژوئن ۲۰۲۱ از این قسمت رونمایی شود. یک ابهام دیگر در این مورد وجود دارد و آن هم محصولاتی است که قرار است در این فروشگاه به فروش برسد. در واقع کیشو سواگ فروشگاهی است که از طریق آن برخی محصولات به فروش می‌رسد و درآمدی که از آن به دست می آید صرف حمایت از جامعه و توسعه پلتفرم این رمز ارز خواهد شد.

پروژه کیشو اینو توسط چه کسانی اداره می شود؟

باز هم همان مسئله ای که در مورد بقیه میم کویین ها وجود دارد در مورد کیشو هم صدق می‌کند و آن ها مدیران و گردانندگان مشخصی ندارد. این افراد معتقدند که به صورت غیر متمرکز و متکی به جامعه طرفداران شان هستند. البته همین که آن ها خودشان را برادر دوج کوین می‌نامند، خود شبهاتی را به وجود آورده است که مشخص نیست منظور از این حرف چیست. این که تنها نماد آن ها شبیه هم است یا آن ها هم توسط یک تیم اداره می‌شوند، ابهاماتی که در این باره وجود دارد باعث شده تا بسیاری از سرمایه گذاران در مورد ترید و سرمایه گذاری کردن در این رمز ارز دچار تردید شوند. از طرفی دیگر آن ها تنها محل قرارگیری خود را معرفی کردند و در حساب کاربری توییتر خود گفته اند که این ارز در کشور ژاپن به وجود آمده است.

 چگونه می توان ارز کیشو اینو را خرید؟

صرافی های مختلفی این ارز را لیست کرده اند اما اگر می‌خواهید در یک کیف پول مطمئن و امن آن را نگهداری کنید، بهتر است که در داخل کشور یک کیف پول مطمئن را پیدا کرده و دارایی خود را در آنجا با خیال راحت نگهداری کنید. همان طور که می دانید سامانه کیف پول من یکی از معتبرترین و بهترین سامانه هایی است که شما می توانید برای خرید و فروش و نگهداری تمامی ارزهای دیجیتال از آن استفاده کنید.

 با استفاده کردن از این کیف پول کاربران می‌توانند نگرانی و دغدغه ای بابت بسته شدن حساب کاربری یا از دست رفتن دارایی های خود نداشته باشند. شما می توانید با استفاده از سایت کیف پول من اقدام به نگهداری ارز کیشو اینو کنید.

در بازار رمز ارز ها نوسانات زیادی وجود دارد و برای آن هایی که می خواهند از این نوسانات در امان باشند راه های مختلفی وجود دارد. به عبارت دیگر خرید هر ارزی در یک قیمت مناسب و نگهداری کردن آن یکی از منطقی ترین استراتژی هایی است که شما می توانید برای معاملات خودت داشته باشید. پس اگر دوست دارید بهترین کیف پول نگهداری ارز دیجیتال کیشو اینو را برای خود انتخاب کنید، توصیه ما استفاده کردن از کیف پول ایرانی این رمز ارز است. در طول فعالیتی که سامانه کیف پول من داشته، توانسته رضایت کاربران خود را به گونه‌ای به دست آورد که در حال حاضر به یکی از معتبرترین کیف پول ارزهای دیجیتال در ایران تبدیل شده است و بسیاری از کاربران دارایی‌های خود را در آن نگهداری می کنند. 

همچنین در صورت نیاز به خرید بایننس کوین که از ارز های مورد نیاز برای خرید شت کوین ها میباشد نیز میتوانید از طریق وبسایت کیف پول من اقدام کنید .

کدخبر: 736250 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟