قیمت عرشه ، قیمت سیم خاردار ، قیمت توری مرغی

صنایع فولاد توفیقی در تلاش است تا با افزایش کیفیت محصولات خود رضایت مشتریان را به دست بیاورد ، همچنین در راستای جلب اعتماد شما عزیزان کوشیده ایم تا مهم ترین عامل کسب رضایت یعنی قیمت محصولات را سرلوحه کار قرار دهیم.

در این راستا با وارد کردن دستگاه های پیشرفته تولید کننده محصولاتی مانند توری ها و انواع سیم خاردار به خط تولید تلاش شده است تا هزینه های اضافی از قیمت نهایی محصولات کاسته شود ، بدین ترتیب قیمت هایی که در دسترس شما عزیزان قرار گرفته است دقیق ترین و مناسب ترین نمونه قیمتی بازار آهن آلات محسوب می شود و به عنوان مرجع برای دیگر منابع به حساب می آید.

همواره برای خریداران توری فلزی و سیم خاردار یک مشکل جدی وجود داشته است و آن هم زمان دقیق تحویل گرفتن محصول است ، به طوری که برای بعضی از مشتریان به دلیل تسریع در انجام طرح های ساخت و ساز سرعت تهیه مصالح فلزی نیز دارای اهمییت می باشد اما بسیاری از منابع متاسفانه مشکل تامین و موجودی بالا دارند ، بازرگانی توفیقی با افزایش خط تولید این مشکل را به طور کامل از بین برده است.

عرشه فولادی

عرشه فولادی که پوشاننده سطوح و نقش عایق برای فوندانسیون بتنی را دارد ، با نام کف پوش مجعد نیز شهرت دارد ، چرا که بر روی سطح آن شیارهایی وجود دارد ، این شیارها برای حفظ شرایط قرارگیری و ثبات آن ایجاد شده است ، همچنین اجازه نمی دهد تا بتن از چهارچوب خود خارج شوند.

Untitled-1

ویژگی های عرشه فولادی

استفاده از عرشه فولادی درهنگام کف سازی و اجرای طرح های پوششی قابلیت های ویژه ای دارد ، یکی از این ویژگی ها سرعت بالای به کارگیری آن است ، به کار بستن این محصولات بسیار آسان و بدون نیاز به تخصص خاص است ، به طوری که آن ها را می توان به راحتی و بدون هیچ دردسری جایگذاری کرد.

نکته دوم درباره این محصولات کاهش نسبتا زیاد هزینه ها و هزینه های نصب آن است ، در نظر بگیرید که نمونه های قدیمی که برای کف سازی استفاده می شدند زمان بر و از طرفی بسیار گران قیمت بودند اما از زمان طراحی عرشه بسیاری از هزینه ها حذف شده اجرای طرح به مقادیر قابل توجهی کاهش داد.

قیمت عرشه فولادی

امروزه با توجه به اینکه تولیدکنندگان این محصول بیشتر از سال های پیش شده است بنابراین به نوعی بازار رقابتی برای ایجاد شده است و تمامی قیمت هایی که قرار داده می شود در پایه ای ترین و کم ترین حالت ممکن قرار دارند ، از طرفی برخی از منابع مانند شرکت فولاد توفیقی در تلاش هستند تا با کاهش هزینه های انبارداری و حمل و نقل قیمت نهایی محصول را کاهش دهند بنابراین می توانید آن را به عنوان یکی از منابع معتبر بازار برگزینید.

سیم خاردار

سیم خاردار یکی از مهمترین محصولات بازرگانی ما محسوب می شود چراکه هر روزه به محض باز شدن قیمت آن درخواست های زیادی برای دریافت قیمت و سپس خرید آن شکل می گیرد این برنامه هر روزه تکرار شده و باعث شده است تا درجه اهمییت آن بسیار زیاد شود.

2

در این راستا مجموعه ما در تلاش است تا با به روزرسانی روزانه قیمت های و قرار دادن آن ها به صورت لحظه ای بر روی وبسایت شرایطی را فراهم کند تا مشتریان به آسانی بتوانند به اطلاعات مورد نیاز خود دست پیدا کنند ، بنابراین با مراجعه به سایت ما می توانید علاوه بر دسترسی به قیمت ها از اطلاعات مفیدی چون نحوه خرید آسان و نحوه نصب محصولات بهره مند شوید.

انواع سیم خاردار بازار

سیم خاردارها به دسته های متنوعی تقسیم می شوند اما رایج ترین آنها که در بازار بیشتر خرید و فروش می شود سیم خاردار "حلقوی و خطی" می باشد تقریبا 95 درصد سفارش های سیم خاردار های روزانه ازاین نمونه ها می باشد.

سیم خاردارهای حلقوی دارای تقسیم بندی منحصر به فرد هستند ، این محصولات را بر اساس قطر حلقه دسته بندی می کنند ، به طوری که دارای دهانه 30 ، 60 ، 90 هستند ؛ بر اساس نوع نیاز شما به سیم خاردار می توانید این محصول را تهیه کنید اگر چنانچه اطلاعاتی در این زمینه ندارید می توانید از مشاورین مجموعه ما سوالات خود را بپرسید.

قیمت سیم خاردار

قیمت سیم خاردار با توجه به عوامل زیادی تعیین می گردد برای مثال با تغییر قیمت مفتول ، قیمت سیم خاردار نیز دچار تغییر خواهد شد ، از طرفی قیمت مفتول با توجه به قیمت مواد اولیه نوسان می کند ، در هر صورت قیمت لحظه ای این محصول بر روی سایت قرار خواهد گرفت ، شما می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و قیمت با تایید را دریافت کنید.

توری مرغی

توری مرغی محصول پر فروش بازار آهن آلات است که هر روزه در تناژ بالا به فروش می رسد تقریبا بیش از 70 درصد فروشندگان بازار آهن این محصول را در انبارهای فروش خود دارند چرا که تقاضا برای این محصول زیاد است ، اما باید دقت داشته باشید که منابع اصلی و دسته اولی قیمت های ارزانتر و کم تری را نسبت به باقی فروشندگان ارائه می دهند ، شما می بایست تلاش کنید تا این منابع را پیدا کنید ما به شما راهنمایی های لازم را خواهیم داد.

3

توری مرغی شباهت های زیادی با توری گابیون و فرنگی دارد ، اما در اینجا به شما اطلاعاتی خواهیم داد تا بتوانید برای همیشه این محصول را نسبت به نمونه های مشابه خود تشخیص دهید.

توری مرغی دارای چشمه های شش ضلعی است که اضلاع این چشمه ها را گره های شش تایی تشکیل می دهد.

قیمت توری مرغی

قیمت های توری مرغی در چند هفته گذشته رو پایین و کاهشی بوده است برای دریافت قیمت های روزانه به وبسایت ما مراجعه نموده و با مارشناسان ما تماس بگیرید ، و سپس برای ثبت سفارش خود پیش پرداختی ارائه دهید و از ارسال بار اطمینان حاصل نمایید.

 

کدخبر: 724414 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟