؛ به این دلیل که قیمت ها هر روز در حال تغییر هستند و ما در شرایط اقتصادی بدون ثباتی به سر می بریم، می توان گفت خرید اقساطی انواع کالا و خدمات می تواند برای تمامی اقشار جامعه گزینه ی مناسبی باشد. حتی گزارشاتی در این حوزه از افراد مختلف به عمل آمده و مثلا خرید گوشی قسطی ، خرید اقساطی لوازم خانگی و ... از نظر اکثر افراد جامعه بسیار مطلوب بوده است. اما آیا هر گونه شرایط خرید اقساطی می تواند مناسب باشد؟ قطعا نه! با ما همراه باشید، ما نکات مهمی را در این خصوص برای شما متذکر شده ایم.

Untitled-1

مقایسه مزایا و معایب خرید نقدی و خرید اقساطی

شاید خیلی از شما عزیزان از خود بپرسید که چرا اقساطی خرید کنیم؟ آیا اصلا این کار درست است یا نه؟ برای پاسخ به این سوالات، در این بخش از مقاله طی مقایسه ای که بین این دو روش خرید انجام شده است؛ شما را از مزیت های خرید اقساطی مطلع خواهیم کرد.

3

مزایای خرید نقدی

اگر بخواهیم به مزیت های خرید نقدی اشاره کنیم، باید بگوئیم که :

  • وقتی شما نقدا هزینه ی کالا یا خدماتی را می پردازید، در واقع بدون نگرانی برای پرداخت هیچ هزینه ی اضافه ای بابت کارمزد و نرخ سود در نظر گرفته شده، خرید کرده اید.
  • برای خرید نقدی، هیچ نیازی به ارائه ی مدارک و ضامن و ... نمی باشد و شما درگیر تهیه ملزومات دریافت تسهیلات در خرید نقدی نخواهید بود.

این دو از مهم ترین مزیت های خرید نقدی می باشد.

معایب خرید نقدی

در این بخش به برخی از مهم ترین معایب خرید نقدی اشاره کرده ایم. لطفا این مطالب را به دقت مطالعه کنید.

  • فرض کنید قصد خرید یک گوشی تلفن همراه را داشته باشید که از امکانات کافی برخوردار باشد. در این صورت حتما می دانید که برای پرداخت نقدی هزینه ی چنین موبایلی، بخش قابل توجهی از موجودی حساب و پس اندازتان کسر خواهد شد. که این چندان جالب به نظر نمی آید.
  • چنانچه تمامی مایحتاج مورد نیاز خود، را بخواهید نقدی خرید کنید، پس از گذشت مدت زمان کوتاهی متوجه خواهید شد که دیگر چیزی از پس انداز شما باقی نمانده است و در این صورت مواقعی که در شرایط پیش بینی نشده ای قرار می گیرید که نیاز مبرم به پس اندازتان دارید، به بن بست خواهید خورد.

بنابراین وقتی به این دو مورد مهم از معایب خرید نقدی خوب دقت کنید، متوجه خواهید شد که چقدر خوب است اگر امکان خرید اقساطی وجود داشته باشد؛ به خصوص اگر شرایط خرید اقساطی ویژه و خاص باشد.

حتما می پرسید شرایط خرید اقساطی ویژه چگونه است و اصلا چگونه می توان از این شرایط به خوبی بهره برد؟ در ادامه ما قسطا را به شما معرفی خواهیم کرد. قسطا امکان خرید اقساطی لوازم خانگی و یا هر خرید اقساطی دیگری را با شرایطی کاملا متفاوت و منحصر به فرد برای مشتریان خود فراهم نموده است. همچنان همراه ما باشید تا با قسطا کاملا آشنا شوید.

خرید اقساطی با شرایط ویژه در قسطا

آنچه مسلم است، شما باید همیشه مخارج خود را مدیریت کنید و برنامه ریزی مالی داشته باشید و به درستی آینده نگری کنید. اما شاید با خود بگوئید، این کار در عمل کار ساده ای نیست و به زبان آسان است. اما ما به شما می گوئیم یکی از راه های مدیریت مخارج و مقابله با مشکلات مالی می تواند دریافت تسهیلات و امتیاز از شرکت های مالی و اعتباری باشد.

البته که دریافت تسهیلات نیز با دردسرهایی مانند پیدا کردن ضامن معتبر، چک و .... همراه است. پس اگر شرایطی فراهم شود که بتوان بدون ضامن، تسهیلات لازم را کسب کرد؛ مسلما افراد بیشتری می توانند از این خدمت بهره مند شوند.

قسطا چنین شرایطی را برای شما فراهم نموده است. در ادامه ما به شرایط ویژه و مزیت های قسطا برای دریافت امتیاز و تسهیلات اشاره کرده ایم. لطفا همچنان با ما همراه باشید.

خرید اقساطی از طریق قسطا با کارت اعتباری

خرید اقساطی انواع کالا و خدمات از قبیل خرید گوشی قسطی ، خرید اقساطی لوازم خانگی و ... به واسطه قسطا ، از طریق امتیازی که به شما در قالب یک کارت اعتباری تعلق می گیرد، انجام می شود. این کارت اعتباری قسطا کارت نام دارد. برای دریافت قسطا کارت می توانید به وب سایت قسطا مراجعه کنید و درخواست خود را ثبت کنید.

مزیت های خرید اقساطی از طریق قسطا

آن ویژگی هایی که قسطا را از سایرین جدا می کند، مربوط می شود به شرایط دریافت تسهیلات و روش بازپرداخت آن. در این بخش از مقاله به ذکر این موارد پرداخته ایم.

فرایند دریافت امتیاز از قسطا زمان بر نیست

قطعا شما تاکنون تجربه ی دریافت وام از موسسات مالی و بانک ها را داشته اید و اغلب متوجه شده اید که از زمان درخواست ، تا تائید و دریافت وام ممکن است حداقل یک ماه طول بکشد و کلا دریافت وام پروسه ای زمان بر است؛ و علت اصلی آن مربوط می شود به تهیه مدارک و ضامن.

اما دریافت امتیاز از قسطا بدون ضامن است و هیچ نیازی به ارائه هیچ گونه ضامن وجود ندارد.

قسطا مجهز به یک سیستم اعتبارسنجی است که از طریق این سیستم اعتبار متقاضیان بررسی می شود و پس از تائید اعتبارشان، مشمول دریافت امتیاز از قسطا خواهند شد.

اعتبار سنجی در قسطا بر اساس گزارش حساب چک شما انجام می شود. بنابراین لازم است که دسته چک معتبر داشته باشید.

مدیریت تمامی مراحل دریافت تسهیلات از قسطا آنلاین است

شما در هیچ کدام از مراحل دریافت امتیاز از قسطا نیازی نیست در محل حضور پیدا کنید و می توانید درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید و مدارک را نیز در سایت بارگذاری کنید. حتی چک ها را می توانید به صورت پستی برای قسطا ارسال کنید. دریافت کارت اعتباری نیز به صورت غیر حضوری می باشد.

امکان انتخاب مبلغ مورد نیاز و شرایط پرداخت

شرایط دریافت امتیاز و بازپرداخت آن در قسطا بسیار انعطاف پذیر است. در قسطا شما می توانید مبلغ مورد نیاز خود را به مسئولین و مشاورین مالی این مجموعه اعلام کنید و همچنین تعداد اقساطی که می توانید پرداخت کنید را ذکر کرده و در صورت موافقت با آن ها، کارت اعتباری قسطا کارت با مبلغ مورد نیاز شما شارژ خواهد شد.

2

کاهش استرس مالی

زمانی که شما وام می گیرید و یا تسهیلاتی دریافت می کنید، در حقیقت یک بار مالی را از دوش خود برداشته اید. در واقع آن مبلغ به عنوان یک کمک هزینه، در کنار سرمایه خود شما می تواند نگرانی های مالی تان را تا حد زیادی برطرف کند.

حداقل نرخ سود بازپرداخت

قسطا با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی موجود و مشکلات مالی متقاضیان دریافت وام، تا جای ممکن نرخ سود بازپرداخت هزینه خرید با قسطا کارت را به حداقل رسانده و شما می توانید از میزان امتیاز لازم با حداقل نرخ سود بازپرداخت بهره مند شوید.

 

بنابراین با توجه به مزیت هایی که برای قسطا بر شمردیم، قطعا انتخاب قسطا برای دریافت تسهیلات و امتیاز می تواند انتخابی مناسب باشد و شما را از مزایای خرید اقساطی برای خرید هر گونه کالا و خدمات از قبیل خرید گوشی موبایل قسطی، خرید اقساطی لوازم خانگی و ... بهره مند خواهد ساخت.

کلام پایانی

اگر شما دوست عزیز با هر شرایط مالی و هر سطح درآمدی، خرید اقساطی را به خرید نقدی ترجیح می دهید، هم اکنون می توانید برای خرید گوشی قسطی ، خرید اقساطی لوازم خانگی ، خرید قسطی مبلمان و ... به وب سایت قسطا مراجعه کنید و برای دریافت امتیاز و تهیه قسطا کارت هر چه سریع تر اقدام نمائید. اما قبل از آن لازم است که در سایت قسطا حساب کاربری ایجاد کنید.

شرایط و مراحل دریافت امتیاز از قسطا را می توانید به طور کامل در سایت قسطا به آدرس ghesta.ir مشاهده کنید و چنانچه در هر کدام از مراحل ثبت درخواست خود با مشکل مواجه شدید، با مشاورین قسطا مشکل خود را در میان بگذارید. کلیه کارکنان مجموعه قسطا با کمال میل به کلیه ی سوالات شما پاسخگو خواهند بود.

 

کدخبر: 711627 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟