به گزارش اخبار ورزشی شهر خبر، در روزهای گذشته و با توجه به بی اهمیت بودن نتیجه دیدار استقلال مقابل سپاهان این شایعه به از سوی هواداران پرسپولیس براه افتاده بود که فرهاد مجیدی در مصاف با مدعی عنوان قهرمانی تیم دوم خود و ترکیبی بین نفرات اصلی و ذخیره استقلال را مقابل حریف اصفهانی به میدان می‌فرستد. اینکه اگر استقلال با باخت این دیدار را تمام کند بخت پرسپولیس برای قهرمانی کمتر می‌شود یکی از دلایل برخی طرفداران پرسپولیس در این باره بود. اما فرهاد مجیدی برای رویارویی با سپاهان از تیم اصلی استقلال رونمایی کرد تا به خیلی از شایعات اخیر پایان داده باشد.

دومین خبر پربازدید با عنوان اظهارنظر جالب دروازه بان سپاهان درباره قهرمانی پرسپولیس، منتشر شده است. پیام نیازمند پس از ناکامی سپاهان در قهرمانی لیگ برتر با وجود پیروزی ۲ بر یک مقابل استقلال گفت: فکر نمی‌کنم کم آورده باشیم. نتایج ما فوق‌العاده و عملکردمان عالی بود. این بچه‌ها سزاوار خیلی بالاتر از این‌ها هم هستند و افتخار می‌کنم در این مدت در سپاهان بازی کردم. به پرسپولیس هم تبریک می‌گویم و اگر ما عالی بودیم، آن‌ها حتماً فوق‌العاده بودند. به دو تیم تبریک و خسته نباشید می‌گویم و مطمئنم با نویدکیا، ساکت و این بازیکنان، اتفاقات بزرگتری برای سپاهان می‌افتد.

شنیده می‌شود هافبک دفاعی استقلال با یک تیم دیگر به توافق رسیده است. این خبر نیز با بازدید زیادی روبرو شد. شایعات حاکی از این است که مسعود ریگی هافبک استقلال برای فصل بیست و یکم با سپاهان به توافق دست یافته است. این درحالی است که مجیدی تاکید بر حفظ همه بازیکنان خود دارد.

دیگر خبر ورزشی پربازدید در خصوص تصمیم عجیب یحیی گل محمدی برای پرسپولیس بود. سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس و یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم در لیگ بیستم همچنان مثل چند بازی اخیر با صلاحدید یحیی گل محمدی نیمکت نشین بوده و فرشاد فرجی قرار است به عنوان جانشین او به میدان برود.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار ورزشی به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به آن سر می‌زنند.

کدخبر: 709018 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟