همه حراجی های شب یلدا آذر ماه 99

به گزارش رکنا، شب یلدا یا شب چله یکی از کهن‌ ترین جشن‌ های ایرانی است. در این جشن ، طی شدن بلندترین شب سال و به دنبال آن بلندتر شدن طول روزها در نیم کره شمالی، که مصادف با انقلاب زمستانی است، گرامی داشته می‌شود. نام دیگر این شب چله است، زیرا برگزاری این جشن، یک آیین ایرانی‌است.

خانواده‌های ایرانی در شب یلدا، معمولا شامی فاخر و همچنین انواع میوه‌ ها و رایج‌ تر از همه هندوانه و انار را مهیا و دور هم سرو می‌کنند. پس از سرو تنقلات، شاهنامه‌خوانی، قصه‌گویی بزرگان خانواده برای دیگر اعضای فامیل و همچنین فال‌ گیری با دیوان حافظ رایج است.

خرید ها و حراج های آنلاین شب یلدا

حراج شب یلدا / رواج خرید‌های آنلاین در سال‌ های اخیر در کشورمان باعث شده تا صاحبان این کسب و کارها از مناسبت‌ های مختلف استفاده کنند. تعدد مناسبت‌ های شاد نظیر عید نوروز و شب یلدا صاحبان فروشگاه‌ های اینترنتی در ایران را به راه‌اندازی "حراج" نیز تشویق کرده است.

همزمان با این مناسبت‌ ها بیشتر فروشگاه‌ های اینترنتی تخفیف‌ه ای عمده‌ای را ارائه می‌کنند که در بعضی از آنها حتی به ۷۰ درصد هم میرسد.

حسین درودیان، مسئول نظارت و بازرسی اتاق اصناف گفته است: "برای ارائه تخفیف معمولا قانون وجود دارد و فروشگاه‌های مختلف موظف هستند پیش از برگزاری حراج هماهنگی لازم را با اتحادیه مربوطه انجام دهند و حراج خود را زیر نظر اتحادیه برگزار کنند."

فروشگاه هایی که حراج شب یلدا دارند

یکی از فروشگاه‌ های اینترنتی دیجی کالاست که با عباراتی نظیر "یلدای شگفت‌انگیر" و "جادوی یلدا" مشتریان را دعوت به خرید می‌کند.

از دیگر فروشگاه های حراج می توان به موارد زیر اشاره کرد:

یلدای بنفش با چیکسون با 90 درصد تخفیف

حراج شب یلدای بامیلو

حراج بزرگ یلدای خانومی

یلدای شگفت انگیز دلیچی

تخیفات ویژه بورسیکا

تخفیفات بانی مد

و دیگر سایت های خرید اینترنتی مراجعه کنید.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 641514 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟