تعمیر پکیج ایران رادیاتور

ما در این مطلب قصد داریم به صورت واضح اقداماتی را ارائه بدیم که ‌میتونه تضمین کننده سلامت دستگاه پکیج شما در فصل زمستان باشد

قبل از شروع این مقاله پیشنهاد می کنم اگر خودتون دست به آچار نیستید و سرتان برای بهم ریختن پکیج دیواری درد نمیکنه مجموعه معتبری را پیدا کنید که به صورت تخصصی پکیج کار باشند و پس از مراجعه به محل دستگاه تک تک مراحلی که در ادامه بهش می‌پردازیم را از تعمیرکار درخواست کنید.

پیشنهاد میکنم اگر به دنبال یک پکیج کار واقعی جهت تعمیر پکیج ایران رادیاتور هستید اقدام به سرچ کلمه پکیجکار در اینترنت و یا اینستاگرام نمایید تا به سایت اصلی شرکت پکیج کار دسترسی پیدا کنید.

اگر شما جزو خوانندگان پرو پا قرص مقالات شرکت پکیجکار باشید و یا اینکه ویدئوهای منتشر شده توسط این شرکت را دنبال کرده باشید در حال حاضر خودتان قادر خواهید بود بدون نیاز به کمک کسی تمام مراحل زیر را انجام دهید ولی در صورتی که برای اولین بار است که مخاطب مقاله شرکت پکیجکار هستید بهتره با کمی دقت شروع کنید.

ابتدا آب مدار سیستم را کاملا تخلیه نمایید (برای این منظور میتونید یکی از شیرهای هواگیری رادیاتور را باز کنید تا آب آن کامل تخلیه شود و عقربه فشار روی صفر برود)

قبل از هر اقدامی می‌بایست مسیر لوله کشی و داخل رادیاتورها را به روش زیر کاملا شستشو دهید.

البته بهتره بدونید دلیل شستشوی مدار رادیاتورها گرمایش یکنواخت تمام سطح رادیاتور میباشد.

لازم به ذکر است که در مورد شستشوی مدار رادیاتور شوفاژ مطلب و ویدئوی مفصلی در سایت پکیجکار ارائه شده است که میتونید با مراجعه به سایت پکیجکار اقدام به مشاهده آن نمایید.

برای این منظور شما به یک مغزی تبدیل ½ به ¾ از مغازه های لوازم ساختمانی تهیه کنید و سپس ورودی آب سرد را به شیلنگ رفت متصل کرده و آب کثیف را از شیلنگ برگشت تخلیه کنید.

همانطور که عرض کردم با توجه به اینکه نمیشه این مطلب را به صورت مفصل اینجا شرح دهیم پیشنهاد میکنم حتما به سایت پکیجکار مراجعه کرده و ویدئوی عملی این آموزش را مشاهده کنید.

بعد از شستشوی مدار شوفاژ می‌بایست برای افزایش طول عمر و راندمان پکیج یک محلول معجزه آسا به مدار شوفاژ تزریق کنید که روش تهیه این محلول و ترکیبات آن و همچنین روش تزریق به مدار شوفاژ را مفصلاً در سایت پکیجکار ارائه داده ایم که میتونید استفاده کنید.

نکته مهم قبل از تزریق محلول مورد نظر این است که مبدل حرارتی پکیج را باید قبلش بوسیله دیسکلر شستشو داده و سپس محلول را تزریق کنید.

یکی دیگر از نکات مهم نصب صافی برنجی برگشت و همچنین نصب فیلتر پلی فسفات و رسوب زدای مغناطیسی میباشد.

البته داشتن محافظ برق استاندارد نیز جزو ملزومات استفاده از پکیج دیواری می‌باشد که لازمه حتما نصب کنید.

در نهایت لازمه بدونید انجام مراحل فوق در کارکرد صحیح پکیج دیواری در فصل زمستان تاثیر بسزایی خواهد داشت.

کدخبر: 609330 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟