وضعیت کسب و کار در جزیره کیش

سفر به جزیره کیش  و تور کیش برای بسیاری از مردم جنبه تفریحی دارد اما در این بین افرادی در پی یافتن و جست و جوی فرصت های شغلی موجود، نیز به این جزیره سفر میکنند. رزرو هتل کیش به منظور بررسی فرصت های سرمایه گذاری و کاری بی شک نباید هزینه ای زیادی داشته باشد پس رزرو هتل ترنج کیش برای بررسی فرصت های شغلی گزینه ای مناسب نیست. این هتل فاصله زیادی با بفات شهری و اداری دارد به علاوه اینکه خود به تنهایی حاصل کارآفرینی و ایده پردازی و سرمایه گذاری در این جزیره می باشد.

درآمد در جزیره کیش

حقوق دریافتی برای کارهای خدماتی و پرسنلی در جزیره کیش نسبت به سایر شهرهای ایران بسیار بیشتر بوده و همین دلیل محکمی است برای انتخاب این جزیره به هدف کار و زندگی، اما رزرو تور کیش چند روزه شاید اطلاعات زیادی در اختیارتان قرار ندهد البته اگر در این سفر به گفت گو با بومیان کیش بپردازید بیشترین اطلاعات شفاهی غیر قابل لمس را دریافت خواهید نمایید.

هتل داری و رزرو تور کیش و هتل کیش، خدمات تفریحی و گردشگری در جزیره کیش از اصلی ترین راههای کسب درآمد می باشد پس اگر قرار است به این جزیره مهاجرت کنیم یا باید در این زمینه ایده ای نو، سرمایه ای هنگفت داشته باشیم تا بتوانیم به عنوان مثال هتلی همچون هتل ترنج کیش را افتتاح کنیم و یا به کارهای اداری و خدماتی قانع بوده و کارهای روتین روزمره را بپذیریم.

وضعیت کسب و کار در جزیره کیش

کارمندی در جزیره کیش

با رزرو تور کیش به سرعت و بعد از رسیدن به هتل کیش اقامتی خود، درمیابیم می توان خانه ای کرایه کرد و کارمند یکی از هتل ها و یا آژانس های هواپیمایی شد. حقوق دریافتی در حال حاضر و سال 1398 شمسی برای کارمندی که در بخش رزرواسیون هتل ها و مکن های مشابه مشغول به کار است معادل 4 میلیون تومان می باشد. البته قابل ذکر است که در این جزیره آپارتمان ها به صورت مبله به اجاره داده می شوند و هزینه باربری و یا تهیه وسیله های اصلی زندگی وجود نخواهد داشت.

با رزرو تور کیش و جست و جو برای اجاره آپارتمان خیلی زود در می یابید که  به همان نسبت که برای تهیه وسایل خانه مشکلی وجود ندارد اجاره نسبت به سایر شهرهای کوچک بالاتر است و مبلغی معادل کلان شهرهای ایران برای اجاره نیاز است. در این هنگام به خوبی متوجه خواهید شد که چرا هزینه اقامتی هتل کیش کمی بالاتر است.

از نکات قابل توجه دیگر برای زندگی کارمندی که در تور کیش و تردد بین هتل کیش و مکان های مورد نظر توجه شما را جلب میکند کرایه تاکسی و اتومبیل می باشد. در این شهر خطوط وسیله نقلیه عمومی وجود ندارد پس باید با دوچرخه و یا تاکسی مسیرهای دور را بپیمایید. دوچرخه به دلیل دمای بالای هوا کمی دشوار و تاکسی کمی گران به نظر می رسد. اما عنوان می شود با وجود اینکه کیش منطقه آزاد تجاری است به زودی و تقریبا در مدت 2 سال می توانید بهترین خودرو شخصی را خریداری کنید البته برای خروج این خودرو از جزیره کیش احتیاج به استفاده از پلاک های گذر موقت می باشد.

پس تا اینجا و تنها با یک بار رزرو تور کیش دریافتیم که زندگی کارمندی در کیش سختی های مختص به خود را دارد به علاوه اینکه دمای هوا به شدت شرجی و داغ در ماههای گرم سال است و این جزیره در سالهای اخیر با مشکلات قطع سراسری برق و آب نیز مواجه بوده است که از دغدغه های اصلی در روزهای گرم سال برای هتل کیش و خانه های مسکونی می باشد که تحمل دمای هوا را دشوار میکند.

از دیگر مشکلات ، کوچک بودن جزیره و آرامش و خلوت آن در ماههای خلوت سال است که برای مهاجران و رزرو کنندگان تور کیش طولانی مدت از کلان شهرهاست، این آرامش کلافه کننده به نظر می رسد و افراد معدودی می توانند دوام بیاورند.

وضعیت کسب و کار در جزیره کیش

ثبت شرکت در کیش

کیش منطقه آزاد تجاری است و با رزرو تور کیش می توانید اطلاعاتی راجع به ثبت شرکت و فعالیت اقتصادی در این جزیره کسب نمایید. اما به هر حال خوب است بدانید شرکت های تازه ثبت شده تا 20 سال اول فعالیت خود در این جزیره معاف از مالیات هستند و این بزرگترین مزیت فعالیت در جزیره کیش می باشد که موجب شده است شرکت های خدمات تفریحی زیادی به این منطقه مهاجرت نمایند. این نوع فعالیت پر سود ترین نوع فعالیت در جزیره ای کوچک و گران می باشد.

مبادلات تجاری و اقتصادی در مناطق آزاد طبق قانون می بایست کاملا آزاد باشد و این امر موجب شده است افراد زیادی مشتاق برای فعالیت اقتصادی در این مناطق باشند اما به هر حال برای بررسی دقیق وضعیت تبادل ارز و کالا در این جزیره بهتر است با رزرو تور کیش، به شرکت های فعال سری زده و مشاوره های لازم را کسب نمایید.

وضعیت کسب و کار در جزیره کیش

کدخبر: 474878 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟