واکنش منوچهر هادی به یادداشت کنایه آمیز امیر آقایی / توهین به شعور و انتخاب مردم و عذرخواهی از ایشان را خودت پاسخ گو باش

امیر آقایی به مناسبت سالروز تولد بهرام بیضایی با کنایه به فیلم آینه بغل و خالتور نوشت:

بهرام جانِ بیضایی، استادِ نازنین، زادروزتان خجسته و مبارکمان باشد. تنِ تان سالم و اندیشه تان تا ابد پویا، اینجا اما هیچ جایتان خالی نیست، اینجا ((خالتور)) ها میفروشند و ((آینه بغل)) ها.اینجا هنوز بر مدار گیشه ایم و اندیشه نه. چه خوش گفت آن شاعرِ تبعیدی: سرزمینِ من جائیست، که نانِ شبم را ارزانی ام میدارد.

امیر آقایی

منوچهر هادی نیز پس از این یادداشت خطاب به امیر آقایی نوشت:

امیرآقایی عزیز در صفحه اینستاگرام Instagram خود نوشت :

استاد بیضابی زادروزتان خجسته و مبارکمان باشد . اینجا اما جایتان خالی نیست . اینجا خالتورها میفروشند و آینه بغل ها . اینجا هنوز بر مدار گیشه ایم و اندیشه ، نه .

فرهیخته گرامی ، امیدوارم فیلم آینه بغل رو دیده باشی و اگر دیدی و بعد از آن اینقدر بهم ریختی که در زادروز استاد گلایه من و فیلمم را به ایشان کردی از شما با احترام عذرخواهی میکنم . شما که فیلمهایتان بر مدار اندیشه است چرا به مخاطب میلیونی و تفکر همکارت اینقدر واضح توهین میکنی . اینجا فروشنده و ابد و یک روز ها هم میفروشند و من میبینم و یاد میگیرم و لذت میبرم . فیلمهای وحید جلیلوند با بازی زیبا و حیرت انگیز شما را میبینم و لذت میبرم بدون بغض . امیر آقایی رفیق قدیمی کمی خونسرد باش و با اندیشه درستی که از شما سراغ دارم مطلب بنویس . بدون توهین بدون قضاوت Judgment بدون بغض ... دلیل نفروختن فیلمهایت را پیدا کن . من هم چندی پیش فیلم کارگر ساده نیازمندیم را ساختم و نفروخت ولی تقصیر را گردن دیگری نینداختم و به اساتیدم گله نکردم . همچنان دوستت دارم امیر جان و این مطلب و یادداشت احساسیت را به دل نمیگیرم ولی توهین به شعور و انتخاب مردم و عذرخواهی از ایشان را خودت پاسخ گو باش . در آخر زادروز استاد بهرام بیضایی را تبریک میگویم و به حق جایشان در سینما Cinema و تئاتر خالیست . اینجا همه هنرمندان و هنر Art دوستان با احترام و با شعور رودر روی هم قرار میگیرند . وبرای سینمای گیشه احترام قائلندبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟