کرونا بانک ملی را تعطیل کرد / دستور بانک مرکزی است یا ستاد کرونا؟!

به گزارش رکنا، امروز شنبه 11 اردیبهشت ماه، شعبه بانک ملی به کد 181 با اعلامیه ای بر شیشه شعبه خود اعلام کرد که "به علت شیوع کرونا این شعبه تا 26 اردیبهشت ماه تعطیل است. لطفا به شعب دیگر مراجعه فرمایید."

بسیاری از شعبه های بانک سراسر کشور به دلیل ابتلای کارکنان به کرونا تعطیل است

در این خصوص با روابط عمومی بانک ملی تماس گرفته شد، این مقام مسئول گفت: شعبه هایی که کارکنان آن به کرونا مبتلا شده باشند می توانند تعطیل کنند. این دستورالعمل از سوی بانک مرکزی یا ستاد کرونا است که شعبه هایی که کارکنان آنها به کرونا مبتلا شده باشند می توانند تعطیل کنند و کارهای آن شعبه را نزدیکترین شعبه انجام دهد.

وی تاکید کرد: بسیاری از شعبه های بانک ملی و بانک های دیگر سراسر کشور به دلیل ابتلای کارکنان به کرونا ، تعطیل است. بعد از 2 هفته قرنطینه به کار بر می گردند. این خبر بر روی سایت بانک ملی هم اعلام شده است که برخی از شعب به دلیل مشکل کرونا به طور موقت تعطیل شده اند و کارهای شعبه مورد نظر از طریق سامانه های آنلاین یا شعب نزدیک انجام می شود.

شاید دستورالعمل از سوی ستاد مقابله با کرونا باشد

پس از تماس با روابط عمومی بانک مرکزی مشخص شد که دستورالعملی وجود ندارد ، مگر این که این دستورالعمل داخلی بوده و داخلی به بانک ها ابلاغ شده است. به طور کلی دستورالعمل هایی که مربوط به کرونا است و ستاد ملی مقابله با کرونا مصوب می کند، بانک مرکزی به بانک ها ابلاغ می کند. امکان دارد این دستورالعمل از طریق ستاد ابلاغ شده باشد.

وضعیت دیگر بانک ها در دوران کرونا

رئیس یکی از شعب بانک پارسیان درباره تعطیلی کرونایی بانک ها گفت: بانک ها در روزهای کرونایی یا شیفت بندی شده اند، یا زوج و فرد و یا با نیمی از کارکنان در شعبه حاضر می شوند. به دلیل فشار کار زیاد نتوانستیم شیفت بندی کنیم اما با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در شعبه حاضر می شویم. اما شعب بانکی که 80 درصد آن کرونا گرفته باشند می توانند تعطیل کنند. یکی از بانک ها در لواسان 80 درصد به کرونا مبتلا شدند که 3 هفته تعطیل کردند. اما بانکی هم بوده است در بلوار ابوذر که 40 درصد کارکنان به کرونا مبتلا شدند اما شعبه تعطیل نشد.

بانک ملی به دلیل شیوع کرونا تعطیل است

بانک ملی به دلیل شیوع کرونا تعطیل است

 

بانک ملی به دلیل شیوع کرونا تعطیل است

 

بانک ملی به دلیل شیوع کرونا تعطیل است

بانک ملی به دلیل شیوع کرونا تعطیل است

آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 683190 ویرایش خبر
لینک کپی شد
سمیه باغی سمیه باغی
آیا این خبر مفید بود؟