پژو پارس جدید در راه است

به گزارش رکنا، ایران خودرو برای تولید پژو پارس پلاس برنامه های زیادی دارد. شنیده می شود سفارش طراحی فیس لیفت روی اتاق پارس توسط ایران خودرو به طراحان مختلف داده شده و در صورت تایید طرح نهایی، تولید نمونه های اولیه پژو پارس جدید به زودی آغاز می شود. علاوه بر طراحی جدید ظاهر این خودرو احتمال دارد که نشان پژو از روی پارس جدید حذف شود و این خودرو با نشان ایران خودرو به بازار بیاید.

تغییرات پژو پارس شامل چه آیتم هایی می شود؟

ساختار و سازه اصلی پارس تغییر نمی کند و فقط ظاهر آن در زوایای مختلف به روز خواهد شد. پژو پارس جدید با پیشرانه XU پلاس و TU۵ پلاس معرفی خواهد شد و ۱۰۵ تا ۱۱۲ اسب بخار قدرت را با گشتاور حدود ۱۵۰ تا ۱۶۰ نیوتن متر ارائه می دهد. جعبه دنده این خودروی ارتقا یافته از نوع ۵ سرعته و ۶ سرعته دستی خواهد بود.

در بحث امکانات نیز ارتقای نسبی برای پارس جدید در نظر گرفته شده و قرار است این خودرو با امکاناتی مثل دو کیسه هوا، فرمان کمکی برقی، کروز کنترل، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، سانروف، تریم داخلی چرم و پارچه، تهویه اتوماتیک، نمایشگر لمسی، رهیاب ماهواره ای، دوربین عقب، چراغ روشنایی روز، صندلی های برقی جلو، کامپیوتر سفر جدید و سنسور باد لاستیک وارد بازار شود.

قیمت پژو پارس پلاس چقدر است؟

قیمت پژو پارس بنزینی در حال حاضر حدود ۱۲۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است. پژو پارس دو گانه سوز هم در کارخانه با قیمت ۱۲۷ میلیون تومان عرضه می شود. قیمت پژو پارس ال ایکس هم حدود ۱۲۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

قیمت خودرو جدید هنوز مشخص نشده است، اما کارشناسان خودرو پیش بینی می کنند این افزایش قیمت مثل افزایش قیمت خودرو دنا و دنا پلاس محاسبه می شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 681751 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟