اعطای وام 40 میلیون تومانی به معلمان و فرهنگیان

علی الهیارترکمن به تسهیلات در نظر گرفته شده برای کارکنان وزارت آموزش و پرورش اشاره کرد و اظهارکرد: یکی از اقدامات و برنامه‌های معیشتی استفاده از تسهیلات مختلف بر اساس ظرفیت‌های موجود است که فرهنگیان بتوانند بر حسب نیازهایی که دارند این تسهیلات را دریافت و مصرف کنند.

وی افزود: ارائه تسهیلات را در چند حوزه دنبال می‌کنیم؛ نخست تسهیلات حوزه ساخت و تامین مسکن است و فرهنگیان برای خانه دار شدن از آن استفاده کنند. عمده قراردادهایی که سالانه با بانک ملی داریم روی این مورد متمرکز شده است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، ادامه داد: با سایر بانک‌ها مانند رسالت، مهر ایران و سایر بانک‌ها که اعلام آمادگی می‌کنند و می‌توانند ظرفیت هایی را به جامعه فر هنگیان ارائه کنند که گرفتن وام را منطقی کند نیز وارد مذاکره شده و برنامه‌ریزی هایی را در این زمینه انجام می‌دهیم. اخیرا قراردادی با بانک قرض الحسنه مهر ایران منعقد کردیم.

جزئیات وام به فرهنگیان

الهیارترکمن خاطرنشان کرد: بر اساس این قرارداد برای فرهنگیان تا ۲۰ میلیون تومن و بری زوجین فرهنگی تا ۴۰ میلیون تومان وام مرابحه با سود ۱۲ درصد پیش‌بینی شده است. نیازهای ضروری و سوابق قبلی وامی که دریافت کرده‌اند جزو شرایط اولویت دار است.

وی اضافه کرد: دستورالعمل مربوط ظرف یکی دو روز آتی به استان‌ها ابلاغ می‌شود و بانک کار خود را آغاز می‌کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 596023 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟