پرداخت وام 40 میلیون تومانی به معلمان و فرهنگیان + جزئیات

به گزارش رکنا، محسن حاجی‌میرزایی در پیامی توییتری نوشت: پوشش حداکثری جامعه فرهنگیان در افزایش قدرت خرید و اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه و کم بهره، از سیاست‌های رفاهی آموزش و پرورش است.

وی افزود: در این راستا تفاهم‌نامه همکاری دو جانبه وزارت آموزش و پرورش و بانک قرض الحسنه مهر ایران به امضاء رسید.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه فرهنگیان عزیز می توانند تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال و زوجین فرهنگی تا سقف ۴۰۰ میلیون ریال با دوره باز پرداخت ۱۲ ماهه تسهیلات دریافت کنند گفت: در جهت صیانت از کرامت و تکریم فرهنگیان عزیز تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم.

همچنین پایگاه اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش نیز در این زمینه خبری تکمیلی به نقل از وزیر آموزش‌وپرورش منتشر کرد.

محسن حاجی میرزایی در تشریح این تفاهم نامه گفته است: «وزارت آموزش‌وپرورش، در راستای سازمان‌دهی و ساماندهی نظام‌نامه رفاهی فرهنگیان، هم‌زمان با اعیاد مبارک قربان و غدیر، تفاهم‌نامه‌ای با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، با موضوع ارائه خدمات نوین طرح کالا کارت به فرهنگیان به‌صورت قرض‌الحسنه، جهت بهره‌مندی از خدمات متنوع فروشگاه‌ها در سراسر کشور در راستای افزایش قدرت خرید فرهنگیان، بدون پیش‌پرداخت به کلیه فرهنگیان تا سقف۲۰ میلیون تومان و همچنین به زوجین فرهنگی تا سقف ۴۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۱۲ ماهه منعقد کرده است».

محسن حاجی میرزایی، افزوده است: «بیش از۲۰۰۰ فروشگاه و مراکز معتبر طرف قرارداد، باعرضه محصولات متنوع، آماده ارائه خدمات به‌صورت فروش اقساطی در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه کالا کارت به متقاضیان فرهنگی در سراسر کشور، می‌باشند».

وی همچنین اظهار کرده است: «یکی از سیاست‌های رفاهی آموزش‌وپرورش، پوشش حداکثری جامعه فرهنگیان از تسهیلات قرض‌الحسنه و نیز تسهیلات کم‌بهره و سایر تسهیلات اعتباری در کنار توجه به رونق تولید به‌منظور افزایش قدرت خرید فرهنگیان در راستای توجه به منزلت اجتماعی فرهنگیان می‌باشد که خوشبختانه با انعقاد تفاهم‌نامه‌های متنوع با بانک‌های متفاوت، بخشی ازاین‌گونه اعتبارات و تسهیلات به ارائه خدمات رفاهی فرهنگیان تخصیص داده‌شده است».

حاجی میرزایی

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 592973 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟