ماجرای زمین خواری 5 هکتاری به نام جهاد دانشگاهی

به گزارش رکنا، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد، جیران و کرون در مجلس شورای اسلامی گفت: زمین‌خواری 5 هزار هکتاری که پیش از این توسط قوه قضائیه جلوی آن گرفته شده بود بار دیگر و با تصمیم هیأت وزیران مجدد در حال وقوع است.

وی افزود: این زمین‌خواری که به نام جهاد دانشگاهی اتفاق می‌افتد بر اساس تصمیم هیأت وزیران این مقدار زمین به مدت 30 سال از منابع طبیعی گرفته شده و در اختیار جهاد دانشگاهی قرار می‌گیرد.

نماینده مردم نجف‌آباد، در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در ابتدای کار دولت آقای هاشمی این 5 هزار هکتار زمین با تصمیم هیأت وزیران از منابع طبیعی گرفته شد و در اختیار شرکت مادر تخصصی دارویی شهید مدرس کرون قرار گرفت.

ابوترابی خاطرنشان کرد: در چند سال قبل قوه قضائیه این 5 هزار هکتار زمین را از شرکت مذکور گرفت و در اختیار منابع طبیعی قرار داد اما حال با خبر شدیم که چند روز قبل با تصمیم هیأت رئیسه این زمین در اختیار جهاد دانشگاهی قرار گرفته است.

وی افزود: جهاد دانشگاهی 10 سال است که 150 هکتار از این زمین‌ها را در اختیار دارد و هیچ کاری نکرده چطور می‌تواند 5 هزار هکتار زمین را مورد بهره‌برداری و استفاده قرار دهد.

نماینده مردم نجف‌آباد، در مجلس در پایان گفت:‌ از سوی دیگر جهاد دانشگاهی قادر نیست حقوق کارمندان خود را بپردازد چطور می‌تواند این زمین‌ها را اداره و مدیریت کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 587849 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟