صورتت با این آجیل چاق می شود

به گزارش رکنا، مصرف بادام هندی باعث چاقی می شود. بادام هندی از محصولاتی است که دارای کالری بسیار زیادی است از این رو مصرف زیاد آن سبب چاقی می شود. اگر از لاغری مفرط رنج می برید و یا به دنبال صورتی چاق هستید بادام هندی مصرف کنید.

بادام هندی (Cashew) یک دانه‌ کلیه شکل است که از درخت بادام هندی برداشت می‌شود؛ درختی گرمسیری که در اصل بومی برزیل است اما امروزه به مناطق گرمسیر مختلفی در جهان نیز منتقل شده و کشت می‌شود. زمان برداشت، دانه‌های بادام هندی هنوز کاملا نرسیده و رنگشان سبز است. پس از برداشت، پوسته‌ی دانه‌های بادام هندی را با چاقو برش داده و مغز آن‌ها را بیرون می‌آورند. سپس مغز دانه‌های بادام هندی را برای مدتی در آب زردچوبه قرار می‌دهند تا در صورت وجود هر اثر زیان‌بار، ضدعفونی شده و برای مصرف آماده شوند. اگرچه بادام هندی معمولا به عنوان آجیل درختی شناخته می‌شود و از نظر تغذیه‌ای نیز با آجیل‌های درختی قابل مقایسه است، اما این یک نوع دانه محسوب می‌شود. همانند سایر آجیل‌ها، بادام هندی نیز فواید زیادی برای سلامتی به همراه دارد. مطلب امروز وبلاگ حاجی بادومی به بررسی خواص بادام هندی اختصاص دارد.

فواید شگفت انگیز بادام هندی

این دانه غنی از مواد مغذی و ترکیبات گیاهی است و می‌توان به راحتی آن را به انواع غذاها اضافه کرد. مصرف این آجیل با مزایایی مانند کاهش وزن، کنترل بهتر قند خون و سلامت قلب مرتبط است.

کدخبر: 916816 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟