ابروهایتان را زیاد برندارید + علت

به گزارش رکنا، زیاد برداشتن ابرو ها موجب می شود به مرور زمان ابروهای شما دیگر رشد نکندو وقتی سن بالا می رود رشد ابروها به تدریج کم می شود و وقتی شما بیش از اندازه با موچین ابروهایتان را از ریشه در می آورید ممکن است دیگر جای آن پر نشود.

آیا اصلاح موهای زاید با موچین ابرو موجب بیشتر شدن موها می شود؟

اصلاح مو های زاید مزیت خاصی برای سلامت ندارد و اجباری برای پیرایش آنها وجود ندارد حتی گاهی اوقات با اصلاح ناحیه تناسلی با زخم های ایجاد شده از پیرایش باعث انتقال ویروس و باکتری ها می شود. زمانی که موها را موچین می کنید احتمالا همه آنها را با هر طولی که باشند بر می دارید. زمانی که آنها به چرخه ی رشدشان بر می گردند همه در یک زمان شروع را رشد می کنند. این امر باعث می شود که موها هم اندازه رشد کرده و بیشتر به چشم بیایند و این نکته را می توان علت اصلی این امر دانست که برخی افراد تصور می کنند موها ضخیم تر در می آیند. گاها میتوان رویش موهای تیره و خشن روی صورت زنان را کارکرد نامناسب یا تومور غدد قوق کلیوی یا تخمدان ها دانست.

آیا کندن موهای بدن با موچین مضر است؟

کندن موها نه تنها روش دائمی از بین بردن مو به حساب نمی آید بلکه به فولیکول های مو از ریشه آسیب زده و باعث ایجاد التهاب می شود. ناگفته نماند که این آسیب دیدن بستگی به اعضای بدن که قصد استفاده از موچین را دارید می باشد. به طور مثال موهای ابرو را می توان با موچین برداشت و تمیز کرد ولی اگر تند تند این کار صورت بگیرید باعث آسیب به ریشه مو و التهاب می شود.

کدخبر: 899227 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟