انواع روش های کاشت مو + قیمت

کاشت مو / به گزارش رکنا ، قیمت کاشت مو برای هر فردی می تواند متفاوت باشد، زیرا میزان طاسی سر افراد با یکدیگر برابر نیست و از طرفی هم ممکن است که برخی افراد جامعه به دلیل بانک موی ضعیفی که دارند، مجبور هستند که تعداد زیادی مو، از نواحی دیگر بدن و یا صورت بردارند که همین موضوع، قیمت کاشت مو برای افراد جامعه را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد و در نظر داشته باشید که هیچ کدام بیمه های ایرانی هم از پیوند موی شما حمایت نمی کنند، زیرا هزینه ی عمل جراحی زیبایی به عهده ی فرد می باشد و چون ریزش مو تاثیر بسیار زیادی در چهره ی افراد جامعه دارد، در نهایت قیمت کاشت مو به یکی از مهمترین دغدغه های افراد جامعه تبدیل شده است، اگر می خواهید در رابطه با قیمت، انواع روش ها، و نحوه ی انجام کاشت مو مطالعه کنید، با ما همراه باشید.

کاشت مو

زیبایی ظاهری چهره برحسب نیاز فرد به شکل های مختلفی انجام می شود. در این راستا پرپشت بودن موها و همچنین خوش حالت بودن آنها نیز بسیار مورد توجه همگان است. گاها فرد به شکل ارثی از این زیبایی بهره مند است اما در غیر این صورت و در اثر آسیب های احتمالی وارده ممکن است نیاز به تغییرات و ترمیم موهای سر خود داشته باشد. از مهم ترین روش های رسیدن به آن عمل کاشت مو به روش های مختلف است که قیمت کاشت مو بر اساس روش انجام آن تعیین می شود.

هزینه کاشت مو

کاشت مو به روش های مختلف جراحی محسوب می شود و نیاز به امکانات، تجهیزات و تخصص و مهارت دارد و همچنین این عمل کار تیمی و کادر پزشکی مطلبد که با نهایت دقت و ظرافت انجام شود. قیمت کاشت مو از اهمیت بالایی برخوردار است، اما مهمتر از قیمت، تحقیقاتی است که شما باید قبل از عمل جراحی کاشت مو به آن بپردازید، زیرا ممکن است که اصلا احتیاجی به کاشت مو نداشته باشید. مهمترین موضوعی که باید شما در رابطه با آن تحقیق کنید، این است که علت طاسی سر خود را کشف کنید و سپس باید متوجه شوید که چنین ریزش مویی تا کی ادامه دارد! برای مثال اگر قرار است که تا سی سالگی ریزش مو داشته باشید، پس نباید در سن ۲۲ سالگی به سراغ کاشت مو بروید، پس قبل از شروع کاشت مو یا متخصصان ستاره ایران نوین در ارتباط باشید.

در عمل کاشت مو که بطور کلی به ۵ روش زیر انجام می شود :

روش کاشت مو FIT

روش کاشت مو FUT

روش ترکیبی کاشت مو (FIT , FUT)

روش کاشت مو SUT

روش کاشت مو BHT

حتما باید در کلینک مجهز جراحی زیبایی ویا بیمارستان انجام گیرد.

قیمت کاشت مو با روش های مختلف چگونه است؟

کاشت مو جز هزینه خود جراحی و دارو های کمی که پس از جراحی، بیمار برای کم شدن ورم سر و صورت باید استفاده کند هزینه های دیگری ندارد.

ولی روش های کاشت مو متفاوت بوده و دارای هزینه های متفاوتی است.

هزینه کاشت مو FUT

این روش نسبت به سایر روش های کاشت مو بسیار پایین تر می باشد.

در این روش به دلیل اینکه برداشت فولیکول های مو بصورت یکجا و به سرعت انجام می شود لذا مدت زمان کاشت مو کاهش می یابد.

این سرعت عمل باعث می شود هزینه این عمل نیز ارزان تر از سایر روش های کاشت مو باشد.

قیمت کاشت مو به روش SUT

درحال حاضر جدیدترین روش کاشت مو در سال ۲۰۲۰ به حساب می آید، بنابراین اگر به دنبال روشی هستید که به صورت کاملا اتوماتیک و بی دردسر تمام کارها را به بهترین شکل ممکن برای شما انجام دهد، به شما پیشنهاد می کنیم که حتما از روش اس یو تی استفاده کنید و در نظر داشته باید که قیمت کاشت مو برای شما مناسب تر از روش های سنتی خواهد بود، زیرا کل پروسه ی کاشت مو در یک جلسه انجام می شود و هم برای پزشک و هم برای بیمار، پروسه ی کاشت مو خیلی ساده تر خواهد بود.

هزینه کاشت مو FIT

در روش FIT اگر تعداد بیشتر از ۲۵۰۰ گرافت مو برای کاشت نیاز باشد، تکمیل عمل ۲ روزه خواهد بود. این افزایش روز با افزایش قیمت همراه خواهد بود.

اما در روش FIT به این دلیل که فولیکول ها بصورت تکی و با حساسیت بالایی از بانک مو برداشت می شود و زمان بیشتری هم صرف آن می شود.

در نتیجه روش FIT هزینه بیشتری نسبت به روش FUT دارد.

کاشت مو ترکیبی

آیا پرداخت قیمت کاشت مو برای شما دشوار است؟

اگر توان پرداخت هزینه ی پیوند مو و ابرو را ندارید، می توانید با کلینیک ستاره ایران نوین صحبت کنید و از خدمات قسطی کاشت مو و ابرو کلینیک ستاره استفاده کنید و در نظر داشته باشید که روش های پرداختی اقساط کلینیک ستاره، بدون بهره و سود می باشد که همین موضوع می تواند برای اکثریت افراد جامعه که توان پرداخت هزینه های بالا را ندارند، بتوانند به مرور زمان به صورت ماهیانه با پرداخت مبلغ بسیار کمی، کاشت مو خود را انجام دهند. قیمت کاشت مو در سال ۲۰۲۰ مانند سال های گذشته همان قیمت است، اما فقط روش sut است که قیمت آن کمی متفاوت است و دلیل این افزایش قیمت، این است که در یک روز تعداد زیادی مو برای شما کاشته می شود که همین موضوع ، متخصصان زیادی با کاشت مو و یا ابرو شما درگیر شوند.

قیمت کاشت مو به روش ترکیبی

در کاشت مو ترکیبی هر دو روش FIT , FUT بکارگرفته میشود. در مرحله براشت مو از بانک مو تعداد موهای بیشتری برداشته شده در نتیجه تعداد زیادتری از موها نسبت به روش های دیگر پیوند زده میشوند.

بنابراین به دلیل مدت زمان طولانی تر و سختی عمل هزینه این روش نسبت به تک تک روش ها بیشتر میباشد

عوامل موثر در تعیین قیمت کاشت مو

برای تعیین قیمت نهایی کاشت مو باید امکانات و تجهیزات کلینیک ، تخصص و مهارت کادر پزشکی ، توجه به داشتن مجوزهای لازم از وزارت بهداشت و درمان و داشتن خدمات پس از مراحل کاشت مو برای پانسمان ، شستشو و ویزیت به موقع و پاسخگویی به موقع را در نظر گرفت.

برای گرفتن اطلاعات دقیق هزینه کاشت مو و مشاوره تخصصی برای تعیین روش کاشت مو مناسب شما میتوانید با مشاوران ما تماس گرفته و تمام اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنید.

عمل جراحی کاشت مو در بیمارستان و کلینیک های معتبر و دارای مجوز قابل انجام هستند.

این جراحی به مهرت و تجربه کافی همچنین مشرف بودن به امکانات و روش های جدید نیازمند است.

برای انجام این جراحی تحقیق درباره کلینیک معتبر و کادر جراحی بسیار حائز اهمیت است.

بهترین کلینیک های کاشت مو دارای مشاوره های رایگان پیش از جراحی و ارائه خدمات پس از جراحی می باشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 625651 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟