آرایش سه سوته صبحگاهی قبل از رفتن به سرکار

چند نکته را در آرایش مو و صورتتان به کار ببرید تا در صرفه جویی وقت و داشتن ظاهری زیبا به شما کمک کند و آرایش سریعی ای داشته باشید.

همه ی ما این وحشت را تجربه کرده ایم که به ساعت نگاه کنیم و متوجه شویم که خواب مانده ایم. در آن صورت، زمانی که شما برای انجام دقیق آرایش برنامه ریزی کرده اید از دست رفته است! به جای این که اضطراب داشته باشید و با چهره ای به هم ریخته به بیرون بروید، چند نکته را در آرایش مو و صورتتان به کار ببرید تا در صرفه جویی وقت و داشتن ظاهری زیبا به شما کمک کند. برای آشنایی با این نکات با ما همراه باشید.

همه چیز را سازمان دهی کنید

اگر حس می کنید وقتتان را برای پیدا کردن ریمل مژه و ابرو در وسایل آرایشی تان تلف می کنید، زمان سازمان دهی فرا رسیده است. پیدا کردن وسایل آرایشی در صبح، می تواند خسته کننده باشد. مهم نیست چقدر آرایش می کنید، حتماً مکانی را برای وسایل تعیین کنید. اگر محصولات زیبایی تان زیاد است و فضای کل کشو را می گیرد، کشو را تقسیم بندی کنید و یا یک جعبه ی آرایشی تهیه کنید که کشو و درآور داشته باشد، بنابراین شما می دانید هر محصول دقیقاً کجا گذاشته می شود.

از انگشتان دست خود استفاده نکنید

ممکن است فکر کنید استفاده از انگشتان دست برای آرایش کردن راحت تر است، اما در واقع استفاده از ابزار روال آرایش را تسریع خواهد کرد. آرایش کردن با انگشتان احتمالاً وقت بیشتری را برای رفع اشتباهات آرایشی صرف می کند. به علاوه، شما در آخر٬ لحظات ارزشمندی را برای شستن دست ها به هدر خواهید داد. اگر ابزارهایتان را سازماندهی کرده باشید، برای پیدا کردن ابزار مناسب زمان زیادی را هدر نمی دهید.

برای اعمال کرم پودر از اسفنج استفاده کنید

اسفنج بهترین دوست افرادی است که عاشق آرایش هستند. اسفنج کمک می کند تا پوشش پوست بی عیب و نقص و سریع تر از همیشه باشد.

آرایش صورت خود را در یک مرحله تمام کنید

برای صرفه جویی در وقت از محصولات 2 کاره برای آرایش چهره تان استفاده کنید. یعنی از محصولات چند کاره که می توانند به طور همزمان مرطوب کننده، کرم پایه ی آرایش، و تصحیح کننده رنگ باشند استفاده کنید.

خط چشم نکشید

اگر عجله دارید، خودتان را برای خط چشم کشیدن به زحمت نیندازید. اگر احساس کردید به خط چشم نیاز دارید، می توانید به مقدار خیلی کمی از سایه ی مشکی استفاده کنید و یا آن را بعداً به راحتی اضافه کنید.

کرم دور چشم را به کار نبرید

استفاده نکردن از کرم دور چشم، ممکن است در ابتدا تضادی را بین پوست و دور چشمتان ایجاد کند، اما وقتی عجله دارید نیازی به کرم چشم نیست! در عوض، مطمئن شوید که سرم چشم را به تمام نواحی اطراف چشم اعمال کرده اید. سرم چشم محصولی ضد چروک و ملایم است که در وقت شما صرفه جویی می کند.

محصولات آرایشی اضافی را کنار بگذارید

وقتی خیلی عجله دارید، لازم نیست تمام صورت را آرایش کنید، فقط این سه محصول اساسی را به کار ببرید:ریمل، رژ گونه و رژلب. این محصولات شما را در عرض 5 دقیقه آماده می کنند. ریمل باعث می شود چشمان شما بیدارتر و بازتر به نظر برسد چون مژه ها را تیره تر می کند. رژ گونه و رژلب هم رنگ و روی شما را سرحال نشان می دهد.

مدل موی آسانی را انتخاب کنید

مو می تواند زمان زیادی را از شما بگیرد، پس هر چه کمتر به آن بپردازید بهتر است. معمولاً موی کوتاه برای مردان و زنان، رسیدگی کمتری نیاز دارد. البته مهم نیست که مویتان بلند باشد یا کوتاه، هر روز مدل موی ساده ای را در نظر بگیرید. به یاد داشته باشید، شما به سر کار می روید، نه مهمانی. پس موی دم اسبی ساده نیز می تواند شما را آماده کند. اگر شما زنی با موهای بلند هستید، می توانید از شب قبل موهای خود را ببافید.

مژه و ابروی خود را رنگ کنید

اگر از آن دسته بانوانی هستید که بدون ریمل مژه و سایه ی ابرو (یا مداد ابرو) از خانه بیرون نمی روید، پس مژه ها و ابروهای خود را رنگ کنید. با این کار، مژه ها پرتر، تیره تر و بلندتر به نظر می رسند، انگار بر روی آنها ریمل زده اید. ابروها هم مرتب تر و شکیل تر می شوند.اخبار 24 ساعت گذشته را از دست ندهید.

 

کدخبر: 453033 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟