آرایش مناسب چشم برای عینکی ها

آرایش چشم مخصوص عینکی ها

آرایش چشم خانم های عینکی نسبت به خانم هایی که عینکی نیستند کمی متفاوت است اگر شما هم مجبور هستید عینک به چشم هایتان بزنید و از طرفی به آرایش چشم علاقه دارید این بخش از دنیای مد نمناک را از دست ندهید.

برخی از خانم های عینکی به این دلیل که عینکی هستند بیخیال آرایش چشم میشوند اما عینک نباید شما را از آرایش چشم منصرف کند، آرایش چشم باعث میشود چشم های شما از پشت عینک بسیار زیباتر جلوه کنند.

- اولین کاری که خانم های عینکی برای آرایش چشم هایشان باید انجام دهند این است که پف و سیاهی زیر چشم ها را از بین ببرند برای این کار باید از کانسیلر استفاده کرد، کانسیلر یکی از لوازم آرایشی های پرکاربرد بین خانم های عینکی است زیرا تیرگی های اطراف چشم را مخفی میکند.

- خانم های عینکی باید به ابروهایشان اهمیت ویژه ای بدهند و همیشه آن ها را مرتب و خوش حالت نگه دارند، ریمل ابرو کمک بسیار زیادی به شما برای داشتن ابروهای زیبا میکند .

- اگر سعی کنید همیشه خط چشم نازک و ساده ای داشته باشید خیلی خوب است، خط چشم بیشترین تاثیر را در زیبایی چشم ها دارد مخصوصا برای خانم های عینکی داشتن خط چشم ضروری است.

خط چشم برای خانم های عینکی

- سایه چشم های ملایم برای شما مناسب تر از سایه چشم های تیره و پررنگ هستند، سایه چشم هایی به رنگ های روشن صورتی، کرمی، نقره ای و ... برای خانم های عینکی بسیار مناسب هستند.

- با ریمل های حجم دهنده و ضد آب به مژه هایتان حجم دهید و جذابیت چشم هایتان را دوبرابر کنید، حتی اگر هیچ آرایشی هم نداشته باشید ریمل به تنهایی میتواند چشم های جذابی به شما ببخشد.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 451468 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟